متن خبر

متا از Mr Beast، Paris Hilton و ۲۶ فیلم دیگر فیلمبرداری کرد تا هوش مصنوعی افراد مشهور را بر اساس Llama 2 بسازد.

متا از Mr Beast، Paris Hilton و ۲۶ فیلم دیگر فیلمبرداری کرد تا هوش مصنوعی افراد مشهور را بر اساس Llama 2 بسازد.

شناسهٔ خبر: 438261 -




بازیگران در میانه یک نبرد طولانی و بزرگ با هالیوود هستند که بر سر اینکه هوش مصنوعی چه نقشی در آینده سرگرمی ایفا می کند و چگونه جبران می شود وقتی که این هوش مصنوعی ها اساساً شبیه آنها باشند. در متا، به نظر می رسد که برخی از این پیچیدگی ها برطرف شده اند…

امروز، مادر فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ (و تعداد زیادی از محصولات دیگر که امیدوار است روزی به اندازه اینها موفق شوند) از مجموعه جدیدی از هوش مصنوعی افراد مشهور رونمایی کرد: ۲۸ شخصیت هوش مصنوعی بر اساس افراد مشهور - اما کاملاً از روی آنها ساخته شده‌اند. هوش مصنوعی - از سراسر جهان ورزش، موسیقی، رسانه های اجتماعی و موارد دیگر.

این فهرست شخصیت‌هایی است که چرخ رسانه‌ها/اینفلوئنسرهای دنیای غرب را می‌چرخانند، از جمله افرادی مانند تام برادی، چارلی داملیو، اسنوپ داگ و پاریس هیلتون. ایده در اینجا این است که نسخه متا از آنها، این هوش مصنوعی ها - که فیس بوک به من می گوید که بر روی Llama 2 ساخته شده اند - می توانند در مکالمه با کاربران در تمام پلتفرم های مختلف متا (چت، تجربیات واقعیت مجازی و غیره) به مکالمه بپردازند. شما مشاوره سرگرم کننده و مفید در زمینه های تخصصی آنها.

پس ، برو (نه برادر) تام بردی، چربی ورزش را می جود. چارلی کوکو به شما کمک می کند رقصید. بیلی کندال جنر به شما توصیه می کند "سوار یا بمیر". بعضی ها کمی بیشتر میدان سمت چپ هستند. پاریس نقش امبر (شخصیت یک شخصیت) را بازی می‌کند که به شما کمک می‌کند تا Whodunits را حل کنید. او یک "ارباب سیاه چال" است.

در حال حاضر، متا تا حدودی در مورد تمام جزئیات مربوط به نحوه ساخت شخصیت‌های مشهور اهانت کرده است. آنچه می دانیم و نمی دانیم این است:

- این شرکت به ما تأیید کرد که آنها بر اساس مدل زبان بزرگ Llama 2 ساخته شده اند که اوایل امسال منتشر شد.

این ها کلیپ های ویدیویی نیستند، بلکه انیمیشن های هوش مصنوعی تولید شده اند: متا از افرادی که هوش مصنوعی نمایندگی می کنند فیلم می گیرد و سپس از «تکنیک های مولد» برای تبدیل آن انیمیشن های متفاوت به تجربیات کاربری منسجم استفاده می کند. هدف این مدل حفظ "شخصیت و لحن منحصر به فرد" برای هر شخصیت است، در حالی که اطمینان حاصل شود که هر کدام اطلاعات مفیدی ارائه می دهند. این شرکت از اظهار نظر در مورد اینکه آیا فقط از افراد مورد نظر فیلم گرفته است یا اینکه از کلیپ های دیگران برای تکمیل فیلم استفاده شده است، خودداری کرد.

- همچنین شامل چیزی بود که مارک زاکربرگ روی صحنه به عنوان "هزاران ساعت" تیم قرمز و کار با اعلان‌ها برای آموزش شخصیت‌ها برای دوری از موضوعات مبهم و به گونه‌ای که تعاملات ویدئویی با پاسخ‌های مبتنی بر متن مطابقت داشته باشد، در بر داشت. مکالمات در چت هستند

- جنبه چت مهم است: در حال حاضر صدایی وجود ندارد، اگرچه ظاهراً سال آینده خواهد آمد. نمی‌توانم از خود بپرسم: آیا از صدای الکسای مشهور آمازون که اوایل امسال خاموش شد، موفق‌تر خواهد بود؟

- مطلقاً هیچ جزئیاتی در مورد مدل کسب و کار پشت این موضوع وجود ندارد. ما پرسیدیم که متا چگونه به افراد مشهور برای شباهت‌هایشان غرامت می‌دهد، که "بدون نظر" بلندگو از سوی سخنگویان دریافت کرد.

اما، وقتی برخی از مشاغل موجود را در نظر می گیرید، که در آن اینستاگرام یک مدل تجاری نسبتاً تثبیت شده برای پرداخت سازندگان دارد. و Meta شرکت عمدتاً بر اساس درآمدهای تبلیغاتی اداره می شود، ممکن است قبلاً بتوانید این داستان را بشنوید. این شخصیت‌ها در چندین پلت‌فرم اجتماعی و رابط‌ها (موبایل، وب، VR) ظاهر می‌شوند و اینفلوئنسرها و دیگر شخصیت‌های رسانه‌ای می‌توانند از آنها برای معتبر ماندن برند خود استفاده کنند، در حالی که به آن‌ها اجازه می‌دهند خروجی و «درگیری» خود را افزایش دهند.

ما تازه شروع به درک این موضوع کرده‌ایم که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند ما را فریب دهد تا فکر کنیم به انسان‌های دنیای واقعی که کارهای انسانی انجام می‌دهند یا گوش می‌دهیم، در حالی که در واقعیت به موارد مشابه نگاه می‌کنیم. متأسفانه، هیچ پاپ واقعی در حال تکان دادن Balenciaga نیست، و هیچ آهنگ جدیدی برای Drake وجود ندارد.

هنگامی که "شخصیت ها" برای اولین بار توسط زاکربرگ در جریان سخنرانی امروز معرفی شدند، درک چیزی که ما به آن نگاه می کنیم دشوار بود. اسنوپ داگ خندان و سر تکان می‌دهد که در نقش دمو زنده «Dungeon Master» بازی می‌کند کمکی ن کرد. (توجه داشته باشید: t ext RPG ها دموهای بسیار خسته کننده و ناخوشایند روی صحنه را ایجاد می کنند،» یکی از همکاران من در Slack با کنایه گفت.

اگر پیام مهمی وجود داشت این بود: دیستوپی خود را در خانه بگذارید! متا اغلب در بیرون کشیدن فرش عجیب و غریب از زیر ما مهارت دارد، و این همان چیزی است که به نظر می رسد در اینجا هدفش است، و با بازی بر روی فاکتور وای که چگونه هر یک از ما اکنون می توانیم با این افراد مشهور صحبت کنیم - به ظاهر هدف از ساختن است. یک تجربه کامل، شاید حتی یک تجارت، خارج از آن.

درباره Meta Connect در TechCrunch بیشتر بخوانید

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است