متن خبر

متاسفم اما تو 27 درصد به من بدهکار هستی چون گفتم

متاسفم اما تو 27 درصد به من بدهکار هستی چون گفتم

شناسهٔ خبر: 443407 -




پاسخ اپل به اینکه باید به توسعه دهندگان اجازه دهد تا گزینه های پرداخت را جدا از سیستم داخلی خود به کار گیرند، باعث شده است که نظرات منفی از طرف افراد فناوری جلب شود. و با دلیل موجه: اپل پیشنهادات کمی ارائه می دهد و تقاضای زیادی دارد و اطمینان می دهد که می تواند به کاهش گسترده درآمد توسعه دهندگان ادامه دهد.

اپل و اپیک گیمز هر دو به یک حکم دادگاه بدوی اعتراض کردند که عمدتاً طرفدار اپل بود، اما این غول فناوری را ملزم می کرد که به توسعه دهندگان اجازه دهد تا کاربران خود را به جای نگه داشتن آنها در داخل دیوارهای فروشگاه App خود، به وب بفرستند. زمانی که دادگاه عالی از تحلیل حکم دادگاه بدوی امتناع کرد، پرونده قبلی پابرجا ماند و اپل مجبور شد این امکان را برای توسعه دهندگان فراهم کند که کاربران را جدا از سیستم های موجود کوپرتینویی هزینه کنند.


صرافی استارتاپ ها، بازارها و پول را تحلیل می کند.

آن را هر روز صبح در TechCrunch+ بخوانید یا هر شنبه خبرنامه The Exchange را دریافت کنید.


و اوه پسر، آیا اپل زمین زیادی نداد. این شرکت همچنان قصد دارد «27 درصد از درآمدی را که از فروش («معاملات») به کاربر برای کالاها یا خدمات دیجیتال در وب‌سایت خود به دست می‌آورید، پس از یک پیوند (یعنی روی «ادامه» در برگه افشای سیستم ضربه بزند) مطالبه کند. مشروط بر اینکه فروش در عرض هفت روز آغاز شده باشد و کالاها یا خدمات دیجیتال می توانند در یک اپلیکیشن استفاده شوند. به طور خلاصه، حتی اگر کاربری از اکوسیستم بسته اپل خارج شود و از سرویسی در جای دیگری چیزی بخرد که بتوان از آن در یک اپلیکیشن استفاده کرد، غول فناوری انتظار 27 درصد از آن پول را دارد تا زمانی که فروش ظرف یک هفته انجام شود.

کاهش تقاضاها به منزله کاهش کامل 3 درصدی از کارمزد 30 درصدی موجود برای پرداخت‌هایی است که در سیستم فروشگاه App آن انجام می‌شود. به زبان ساده، اپل در تلاش است تا آنچه را که باید به توسعه دهندگان ارائه دهد، اما با هزینه های کافی که آن را از نظر اقتصادی ناخوشایند کند. اریک سئوفرت از هراکلس کپیتال، وضعیت اپل را اینگونه توصیف کرد: "سرها را من برنده می‌کنم، دم‌هایی که شما از دست می‌دهید"، که بسیار دقیق به نظر می‌رسد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است