متن خبر

ما به تازگی یک اشاره دیگر دریافت کردیم که هدفون Sonos به زودی راه اندازی می شود

ما به تازگی یک اشاره دیگر دریافت کردیم که هدفون Sonos به زودی راه اندازی می شود

شناسهٔ خبر: 456888 -




Sonos Era 100
Sonos می تواند به زودی هدفون را به طیف محصولات خود اضافه کند (اعتبار تصویر: Sonos)

پس از انتظاری طولانی، همه نشانه‌ها حاکی از عرضه قریب‌الوقوع هدفون‌های Sonos هستند – و ما به تازگی یک سرنخ بزرگ دیگر به دست آورده‌ایم که نشان می‌دهد آن‌ها ظرف چند ماه آینده وارد بازار خواهند شد.

طبق گفته Reddit (از طریق 9to5Mac )، هدفون‌ها به تازگی مراحل تایید را در کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در ایالات متحده پشت سر گذاشته‌اند، که به این معنی است که مجوز قانونی برای عرضه به آن‌ها داده شده است.

در اینجا اطلاعات زیادی وجود ندارد - به جز هدفون‌ها، با فنجان روی گوش و پشتیبانی از Wi-Fi - اما معمولاً زمان زیادی طول نمی‌کشد تا محصولات پس از عرضه به بازار ارائه شوند. جلوتر از FCC

آخرین شایعات حاکی از آن است که ماه ژوئن، ماه رونمایی از هدفون Sonos است که با دریافت مجوز FCC در ماه مارس مطابقت دارد. همچنین صحبت هایی مبنی بر اینکه Sonos می تواند همزمان از بلندگوی مهمانی رونمایی کند نیز وجود دارد.

انتظار چه چیزی

پتنت ها نشان داده اند که هدفون Sonos چه شکلی است (اعتبار تصویر: Sonos)

در حالی که منتظر رسمی شدن هدفون Sonos هستیم، اطلاعات زیادی در مورد آنچه که باید انتظار داشته باشیم، داشتیم. پاتریک اسپنس، مدیر عامل Sonos ، گفته است که "محصول جدیدی در رده چند میلیارد دلاری" در راه است - اشاره ای.

پتنت‌هایی که قبلاً توسط Sonos تهیه شده است نشان می‌دهد که این قوطی‌ها با اتصال Wi-Fi عرضه می‌شوند، و واضح است که می‌توانید از آنها با یک سیستم بلندگوی موجود Sonos کاملاً یکپارچه استفاده کنید - در صورت نیاز جریان‌های صوتی را بین دستگاه‌ها تغییر دهید.

از دیگر آپشن های ذکر شده در پتنت‌ها، پشتیبانی از فناوری حذف نویز و احتمالاً دستیار دیجیتالی است که می‌توانید از طریق هدفون با آن صحبت کنید. البته همه اینها باید تایید شود و برنامه‌ها برای محصولات همیشه می‌تواند تغییر کند.

در مورد قیمت، هدفون Sonos ظاهراً قیمتی در حدود 449 دلار دارد که تقریباً 350 پوند / 675 دلار استرالیا است. این هزینه‌ای را که برای AirPods Max می‌پردازید، کاهش می‌دهد، هدفون‌های Sonos چالش‌برانگیز هستند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است