متن خبر

مایکروسافت Surface Laptop Go و Laptop Studio را به روز می کند

مایکروسافت Surface Laptop Go و Laptop Studio را به روز می کند

شناسهٔ خبر: 436149 -




رویداد سرفیس بدون پانوس پانای چیست؟ مایکروسافت امروز در جریان یک رویداد ویندوز شهر نیویورک به این سوال وجودی پاسخ داد. این شرکت در غیاب رئیس قدیمی بخش پانای (که خروج عجولانه از شرکت در اوایل این هفته اعلام شد)، اسلحه های بزرگ را شکست، زیرا ساتیا نادلا مدیر عامل شرکت روی صحنه رفت. اما سخت افزار ستاره واقعی نمایش امروز بود به ویژه Surface Laptop Go 3 و Surface Laptop Studio 2.

پانزده ماه پس از معرفی Laptop Go 2 با یک حسگر اثرانگشت جدید، جانشین آن با قطعات داخلی جدید وارد بازار شد. این سیستم از پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i5 و گرافیک Intel Iris Xe پشتیبانی می‌کند. مایکروسافت در حال مقایسه عملکرد با Surface Laptop Go اصلی است که در پایان سال ۲۰۲۰ عرضه شد و بیان می کند که نشان دهنده افزایش سرعت ۸۸٪ است.

اعتبار تصویر: مایکروسافت

همانطور که از نام آن پیداست، قابل حمل بودن در اینجا بسیار مهم است. وزن آن کمی کمتر از ۲.۵ پوند است - برای یک دستگاه ۱۲.۴ اینچی بسیار خوب است. این یک صفحه نمایش لمسی است، به طور طبیعی، مطابق با بقیه خط. دارای یک جفت میکروفون استودیو، همراه با بلندگوهای تنظیم شده توسط Dolby Atmos. مایکروسافت همچنین وعده ۱۵ ساعت زندگی با شارژ را داده است.

لپ تاپ استودیو جدید ۱۴.۴ اینچ است. این پردازنده از نسل سیزدهم اینتل Core H-class بهره می برد. این سیستم دارای گرافیک اختیاری NVIDIA GeForce RTX 4050، ۴۰۶۰ یا RTX 2000 است. این دستگاه دارای دو پورت USB-C/Thunderbolt 4، یک درگاه USB-A قدیمی و کارت خوان microSD است – اشاره‌ای به آغوش خط سرفیس از رده حرفه‌ای خلاق. از ظاهر چیزها، این یک سیستم محکم و جامع است.

هر دو سیستم اکنون برای پیش‌سفارش آماده شده‌اند و ارسال آن از ۳ اکتبر آغاز می‌شود. Laptop Go 3 از ۷۹۹ دلار شروع می‌شود و Laptop Studio 2 1999 دلار است.

این دستگاه‌ها در میان گزارش‌هایی وارد می‌شوند که Panay به دلیل کاهش بودجه و لغو دستگاه‌های Surface آزمایشی، این بخش را ترک کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است