متن خبر

مایکروسافت 650 کارمند ایکس باکس را اخراج کرد

مایکروسافت 650 کارمند ایکس باکس را اخراج کرد

شناسهٔ خبر: 746269 -




مایکروسافت حدود 650 کارمند بخش گیمینگ خود را اخراج کرد. این شرکت پیش‌ازاین‌ نیز 1900 کارمند اکتیویژن بلیزارد و ایکس باکس را اخراج کرده بود و چندین استودیو خود، از جمله Arkane Austin سازنده بازی Redfall را تعطیل کرد.

براساس گزارش ورج، «فیل اسپنسر»، رئیس ایکس‌باکس این خبر را در یک یادداشت داخلی به کارمندان اعلام کرده است. طبق یادداشت اسپنسر، این اخراج‌ها به معامله اکتیویژن بلیزارد مربوط می‌شوند. رئیس ایکس‌باکس همچنین اشاره کرده که «هیچ بازی، دستگاه یا تجربه‌ای لغو نخواهد شد» و هیچ استودیو دیگری تعطیل نمی‌شود.

اسپنسر او میگوید :

«به‌عنوان بخشی از همسویی ساختار تیم خود پس از خرید و مدیریت کسب‌و‌کارمان، تصمیم گرفته‌ایم که تقریباً 650 نقش (عمدتاً بخش‌های شرکتی و پشتیبانی) را از مایکروسافت گیمینگ حذف کنیم تا کسب‌و‌کار خود را برای موفقیت طولانی‌مدت سازماندهی کنیم.»

توضیحات رئیس ایکس باکس درباره تغییرات جدید

در بخش دیگری از این یادداشت نوشته شده است:

«با این تغییرات، تیم‌ها و منابع شرکتی و پشتیبان ما برای رشد پایدار در آینده همسو می‌شوند و می‌توانند تیم‌های استودیویی و واحدهای تجاری ما را با برنامه‌ها و منابع خود بهتر پشتیبانی کنند. به‌طور جداگانه، تاثیراتی بر سایر تیم‌ها وجود خواهد داشت، زیرا آن‌ها به اولویت‌ها می‌پردازند و چرخه عمر و عملکرد بازی‌ها را مدیریت می‌کنند. هیچ بازی، دستگاه یا تجربه‌ای لغو نمی‌شود و هیچ استودیویی به‌عنوان بخشی از تغییرات امروز تعطیل نخواهد شد.»

خرید 68.7 میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت پس از ماه‌ها نبرد حقوقی با قانونگذاران بریتانیا و ایالات متحده، در ماه اکتبر نهایی شد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است