متن خبر

مایکروسافت ۳۶۵ به زودی وارد کسب و کار شما می شود – اما برای ویژگی های هوش مصنوعی هزینه اضافی پرداخت خواهید کرد

مایکروسافت ۳۶۵ به زودی وارد کسب و کار شما می شود – اما برای ویژگی های هوش مصنوعی هزینه اضافی پرداخت خواهید کرد

شناسهٔ خبر: 436334 -




مایکروسافت پس از ماه‌ها آزار و اذیت ما با تکه‌هایی از کارهایی که دستیارهای Copilot مجهز به هوش مصنوعی می‌توانند انجام دهند، اکنون برنامه‌های خود را برای ارائه یک تجربه Copilot یکپارچه برای کاربران خود در سراسر Bing، Edge، Microsoft 365 و سیستم‌عامل ویندوز تایید کرده است.

به عنوان بخشی از این اعلامیه، ردموند بالاخره یک نماد اختصاصی را فقط به Copilot اختصاص داد، زیرا ابزار هوش مصنوعی شروع به گسترش در سراسر مجموعه این شرکت می کند.

در همان زمان، مایکروسافت در دسترس بودن عمومی Copilot را اعلام کرد که در چند مرحله از تاریخ ۲۶ سپتامبر راه اندازی می شود.

Copilot مایکروسافت در حال تبدیل شدن به یک واقعیت است

جذب ویندوز ۱۱ با مشکل مواجه شده است زیرا بسیاری از شرکت ها همچنان نسخه های قدیمی تر از جمله ویندوز ۱۰ را برای سازگاری بهتر با برخی برنامه های محل کار ترجیح می دهند. مایکروسافت امیدوار است که معرفی Copilot به سیستم عامل به جذب مشتریان برای ارتقاء به آخرین نسخه کمک کند. این همزمان با راه اندازی macOS Sonoma، آخرین سیستم عامل اپل برای دسکتاپ و لپ تاپ های آن است که در ۲۶ سپتامبر نیز عرضه می شود.

Microsoft Copilot در ویندوز به صورت رایگان در دسترس مشتریان تجاری قرار خواهد گرفت و با میانبر صفحه کلید Win+C قابل دسترسی است.

Microsoft 365 Copilot در تاریخ ۱ نوامبر با مبلغ گران قیمت ۳۰ دلار برای هر کاربر در ماه عرضه خواهد شد. این شرکت قبلاً چندین ویژگی را در برنامه‌های Word، Excel، PowerPoint، Outlook، Teams و سایر برنامه‌های M365 با درجات مختلف دسترسی امتحان کرده است، اما از نوامبر، همه مشتریان سازمانی می‌توانند از کمک هوش مصنوعی در سراسر دفتر شرکت بهره ببرند. نرم افزار .

این خبر چند هفته پس از آن منتشر شد که گوگل کمک هوش مصنوعی مبتنی بر اپلیکیشن اداری خود، Duet AI for Workspace را به طور کلی و با همان هزینه ماهانه در دسترس قرار داد.

با این حال، واقعیت این است که مشتریان منفرد باید منتظر بمانند تا دریابند که آیا می‌توانند ابزارهای مشابهی را در اختیار داشته باشند یا خیر.

بیشتر از TechRadar Pro

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است