متن خبر

مایکروسافت و گوگل در آخرین گزارش برای کسب جایگاه برتر در بهره‌وری و رهبری اپلیکیشن‌های تجاری با هم رقابت می‌کنند – گوگل به دلیل تسلط بر پلتفرم خود دست بالا را دارد، اما لینکدین مایکروسافت به عنوان شبکه اجتماعی حرفه‌ای نهایی ظاهر می‌شود.

مایکروسافت و گوگل در آخرین گزارش برای کسب جایگاه برتر در بهره‌وری و رهبری اپلیکیشن‌های تجاری با هم رقابت می‌کنند – گوگل به دلیل تسلط بر پلتفرم خود دست بالا را دارد، اما لینکدین مایکروسافت به عنوان شبکه اجتماعی حرفه‌ای نهایی ظاهر می‌شود.

شناسهٔ خبر: 469500 -




لینکدین
(اعتبار تصویر: 13_Phunkod / Shutterstock.com)

یک مطالعه جدید که بارگیری ابزارهای بهره‌وری Google Play را تجزیه و تحلیل می‌کند، نشان می‌دهد که اکثریت قریب به اتفاق کاربران تلفن همراه برای پیمایش در زندگی حرفه‌ای خود و برنامه‌ریزی کارهای روزانه به گوشی‌های هوشمند خود روی می‌آورند.

گزارش SplitMetrics نشان می‌دهد که برنامه‌های برتر در دسته‌های تجاری و بهره‌وری به ترتیب 4.7 میلیارد و 55 میلیارد بار دانلود شده‌اند. لینکدین مایکروسافت با 1.5 میلیارد بار دانلود در طول عمر در رده کسب و کار پیشتاز است و پس از آن غول های کنفرانس ویدئویی Zoom (1.1 میلیارد) و Microsoft Teams (426 میلیون)، سپس OfficeSuite (195 میلیون) و Indeed (188 میلیون) قرار دارند.

در رده بهره وری، این گوگل است که پیشتاز است. گوگل درایو 10 میلیارد بار دانلود در طول عمر داشته است و پس از آن Google Calendar (6 میلیارد)، Microsoft OneDrive (4 میلیارد)، Google Assistant (3 میلیارد) و Google Keep (2.7 میلیارد) قرار دارند.

بهره وری همه جا افزایش می یابد

این مطالعه همچنین اپلیکیشن هایی را نشان می دهد که بیشترین رشد سال به سال را داشته اند. Lopay: Payments & POS در سال 2023 به افزایش 339 درصدی در بخش تجاری دست یافتند و پس از آن Etsy Seller (329٪)، JobSwipe (221٪)، ردیابی بسته - pkge Mobile (144٪) و Shopify (83٪) قرار گرفتند.

PDF Reader - PDF Viewer بیشترین رشد بهره وری را در سال 2023 با جهش 701 درصدی تجربه کرد. پس از آن Notepad (457%)، All Document Reader (431%)، Google Tasks (29%) و Link to Windows (21%) قرار دارند.

توماس کریبرنگ، مدیر کل SplitMetrics، گفت: «داده ها تصویر واضحی را نشان می دهند. ابزارهایی که افراد را برای بهره‌وری و مدیریت مؤثر کار یا کسب‌وکارشان توانمند می‌سازد، بسیار محبوب هستند. افزایش خدمات بر اساس تقاضا، کار از راه دور، و کارآفرینی تلفن همراه، تقاضا برای برنامه‌های تجاری و بهره‌وری کاربرپسند، با آپشن های غنی را افزایش می‌دهد. در حالی که هزینه‌های جذب کاربر ممکن است در دسته کسب‌وکار بیشتر باشد، تعامل بالا و ارزش بالقوه‌ای که کاربران به ارمغان می‌آورند به این معنی است که فرصت بازار قابل توجهی وجود دارد.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است