متن خبر

مایکروسافت واقعاً می‌خواهد لپ‌تاپ کاری بعدی شما یک سرفیس باشد

مایکروسافت واقعاً می‌خواهد لپ‌تاپ کاری بعدی شما یک سرفیس باشد

شناسهٔ خبر: 436930 -




مایکروسافت از جدیدترین نسخه‌های لپ‌تاپ‌های پیشرو خود رونمایی کرده است که امیدوار است با استفاده از نرم‌افزار آن، از جمله آخرین فناوری هوش مصنوعی که ارائه می‌کند، برای مشتریان تجاری جذاب باشد.

این شرکت بیان کرد که سه لپ‌تاپ تجاری جدید آن با در نظر گرفتن بهره‌وری، خلاقیت و همکاری طراحی شده‌اند، اما فراتر از آن، هدف آنها جلب رضایت متخصصان فناوری اطلاعات و سایر تصمیم‌گیرندگان در کنترل و طول عمر است.

در همان زمان، این شرکت آخرین صفحه نمایش وایت برد و کنفرانس ویدئویی خود را برای اتاق جلسه، Surface Hub 3 معرفی کرد که به طور جداگانه به آن پرداخته ایم.

سه لپ تاپ سرفیس جدید برای کسب و کار

اولین دستگاهی که آخرین درمان را دریافت کرد، سرفیس لپ‌تاپ استودیو ۲ کاملاً جدید است که کارایی و کاربردی بودن لپ‌تاپ را با تطبیق‌پذیری تبلت‌ها ترکیب می‌کند: صفحه نمایش لمسی با Surface Slim Pen 2 برای یادداشت در حال حرکت سازگار است. -کار برداشت و طراحی

مایکروسافت او میگوید که آخرین پردازنده‌های نسل سیزدهم اینتل، بیش از دو برابر نسل قبلی خود عملکرد دارند. اینها و پردازنده های گرافیکی Nvidia RTX 2000 Ada Generation یا Nvidia GeForce RTX 4050 و ۴۰۶۰ GPU آن را برای بارهای کاری فشرده رسانه ای ایده آل می کند.

Surface Laptop Go 3 به روز شده برای یک کارمند اداری معمولی مناسب است، اگرچه می تواند برخی از بارهای کاری بسیار فشرده را با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم تحمل کند. این باتری ۱۵ ساعت عمر باتری و شارژ سریع را برای شارژ سریع آن وعده می دهد.

در نهایت، Surface Go 4 با باتری بهبود یافته ارتقا یافته است و اکنون تا ۴.۵ برابر عملکرد بیشتری نسبت به Surface Go اصلی ارائه می دهد. ردموند این تبلت-لپ تاپ-هیبریدی را به دلیل اندازه جمع و جورش می بیند که برای کارکنان مراقبت های بهداشتی و خرده فروشی مناسب است.

لپ تاپ های جدید برای خرید از فروشگاه مایکروسافت در دسترس هستند و برای شرکت ها ۳۶۶۹ دلار برای سرفیس لپ تاپ استودیو ۲، ۱۲۷۹ دلار برای سرفیس لپ تاپ Go 3 و ۹۵۹ دلار برای سرفیس گو ۴ هزینه دارند.

نانسی گاسکیل بیان کرد : «دستگاه‌های Surface جدید ما برای نیازها و خواسته‌های کاربران نهایی ساخته شده‌اند تا سازنده‌تر، خلاق‌تر و مشارکت‌کننده‌تر باشند و در عین حال از نیازهای متخصصان فناوری اطلاعات برای استقرار، مدیریت و پشتیبانی از این دستگاه‌ها در مقیاس در طول چرخه عمر پشتیبانی می‌کنند». ، مدیر کل، سطح.

با این محصولات جدید، ما نه تنها نوآوری و فناوری جدید را به ارمغان می آوریم، بلکه برخی از درخواستی ترین ویژگی های تجاری را با عملکرد بیشتر، امنیت بهبود یافته، مدیریت پذیری و تعمیر پذیری ارائه می دهیم.

بیشتر از TechRadar Pro

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است