متن خبر

مایکروسافت تصریح کرد که به‌روزرسانی ۲۳H2 ویندوز ۱۱ هفته آینده ارائه نمی‌شود

مایکروسافت تصریح کرد که به‌روزرسانی ۲۳H2 ویندوز ۱۱ هفته آینده ارائه نمی‌شود

شناسهٔ خبر: 436812 -




در اوایل این هفته، مایکروسافت اعلامیه بزرگی در مورد راه اندازی هوش مصنوعی Copilot خود در ویندوز ۱۱ داد که با به روز رسانی هفته آینده اتفاق می افتد - اما اگر تعجب می کنید، این به روز رسانی ۲۳H2 نیست.

مطمئناً این یک به‌روزرسانی بزرگ برای ویندوز ۱۱ است، نه به‌روزرسانی سالانه برای سال ۲۰۲۳، که در واقع بعداً برای سیستم عامل ارائه می‌شود.

همانطور که Neowin متوجه شد، مایکروسافت در یک پست وبلاگی پس از اعلام راه اندازی Copilot این توضیح را ارائه کرد.

به‌روزرسانی Copilot به عنوان بخشی از عرضه‌ای که در تاریخ ۲۶ سپتامبر آغاز می‌شود، وارد می‌شود و مایکروسافت اعلام کرد که «بعداً در ویندوز ۱۱، نسخه ۲۳H2، به‌روزرسانی سالانه آپشن های ویندوز ۱۱ گنجانده خواهد شد».

به‌روزرسانی ۲۳H2 تا سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ منتشر نمی‌شود، اما به ما گفته می‌شود، به این معنی که فیلتر شدن آن تا اکتبر زودتر و احتمالاً تا دیرتر از آن آغاز نخواهد شد.


تجزیه و تحلیل: یک توضیح مفید

این توضیح مفیدی از سوی مایکروسافت است، و باید اعتراف کنیم، زمانی که غول نرم‌افزاری درباره به‌روزرسانی بزرگی که هفته آینده ارائه می‌شود صحبت کرد، ما تصور کردیم که این به‌روزرسانی ۲۳H2 خواهد بود. به هر حال اینطور نیست، اما Copilot بزرگترین تغییر در ویندوز ۱۱ در سال جاری خواهد بود، پس به اندازه کافی آسان است که بفهمید چگونه سردرگمی به وجود آمد.

با این حال، ما می دانیم که در حال حاضر در کجا ایستاده ایم، و این تاثیری بر افرادی که هفته آینده Copilot دریافت می کنند نخواهد داشت – احتمالاً کسانی که این کادر را علامت زده اند تا آخرین به روز رسانی های ویندوز ۱۱ را به محض در دسترس بودن دریافت کنند.

در مورد اینکه Copilot چگونه در تجسم اولیه خود ظاهر خواهد شد، خوب، ما هنوز در مورد آن کمی مشکوک هستیم - اگرچه برخی از اولین برداشت هایی که ما با آنها برخورد کردیم، بدون شک مثبت بودند.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است