متن خبر

مانیتور ارزان قیمت شگفت‌انگیز Pro ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند که حتی نمایشگر استودیو اپل نیز از آن برخوردار نیست – مانیتورهای جدید AOC دارای قابلیت KVM، 11 پورت فوق‌العاده و سازگاری با نرم‌افزار Calman درجه یک هالیوود هستند.

مانیتور ارزان قیمت شگفت‌انگیز Pro ویژگی‌های منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند که حتی نمایشگر استودیو اپل نیز از آن برخوردار نیست – مانیتورهای جدید AOC دارای قابلیت KVM، 11 پورت فوق‌العاده و سازگاری با نرم‌افزار Calman درجه یک هالیوود هستند.

شناسهٔ خبر: 468781 -




AOC Graphic Pro U3
(اعتبار تصویر: AOC)

AOC سری مانیتورهای Graphic Pro U3 را معرفی کرده است که می گوید با توجه به حرفه ای های خلاق، به ویژه عکاسان، هنرمندان تجسمی، طراحان، ویرایشگران، پخش کنندگان و تولیدکنندگان ساخته شده اند.

سری Graphic Pro U3 از Q27U3CV با صفحه نمایش 27 اینچی QHD (2560x1440)، U27U3CV با صفحه نمایش 27 اینچی 4K UHD (3840x2160) و U32U3CV بزرگتر با صفحه نمایش 34.5 اینچی U32U3CV تشکیل شده است.

ویژگی برجسته Graphic Pro U3 Series سازگاری آن با Calman، نرم افزار کالیبراسیون رنگ هالیوود است. صفحه نمایش ها مستقیماً با نرم افزار ارتباط برقرار می کنند و امکان کالیبراسیون دقیق و سریع مانیتور را برای دقت رنگ فراهم می کنند. برخلاف پروفایل‌های سفارشی ICC، از کنترل سه‌گانه RGB و پروفایل 1D/3D-LUT استفاده می‌کند و کالیبراسیون نمایشگر قوی‌تری را در سطح سخت‌افزار ارائه می‌کند، چیزی که معمولاً در مانیتورها با این قیمت دیده نمی‌شود.

تعداد زیادی پورت

علاوه بر این، سری AOC Graphic Pro U3 با مجموعه ای از پورت های خوش آمد ارائه می شود. Q27U3CV دارای 1 عدد ورودی HDMI 1.4، 1 عدد ورودی DisplayPort 1.4، 1 عدد خروجی DisplayPort 1.4، 1 عدد RJ-45، 2 عدد USB-C (1 عدد بالا، 1 در پایین دست) و 4 عدد درگاه USB-A.

هر دو U27U3CV و U32U3CV رده بالا دارای 2x HDMI 2.0، 1x DisplayPort 1.4، 1x RJ-45، 3x USB-C و 4x USB-A و همچنین یک سوئیچ KVM هستند، پس می توانید از یک صفحه کلید و موس برای کنترل چندین کامپیوتر. به سادگی دستگاه ها را به هاب USB مانیتور وصل کنید و می توانید بین رایانه های شخصی متصل به پورت USB-C مانیتور سوئیچ کنید. هر سه صفحه نمایش دارای بلندگوهای 2x3W هستند.

Artem Khomenko، رئیس مدیریت محصول در AOC گفت: در AOC، ما درک می کنیم که متخصصان خلاق بهترین ابزارها را برای زنده کردن دیدگاه های خود می خواهند.

ما در حال آغاز فصل جدیدی در میراث AOC هستیم. سری جدید Graphic Pro U3 ما نتیجه تخصص ما در فناوری‌های نمایشگر و تعهد ما به ارائه مانیتورهای با کیفیت و کارایی بالا است که سازندگان را قادر می‌سازد تا مرزهای هنر خود را پیش ببرند. با دقت رنگ استثنایی، کالیبراسیون سخت افزاری با Calman Ready، اتصال همه کاره USB-C، و طراحی زیبا، مانیتورهای جدید Graphic Pro ابزار عالی را برای سازندگان محتوا و طراحان ارائه می دهند.

مانیتورهای Graphic Pro U3 AOC با قیمت 289.99 پوند برای Q27U3CV، 399.99 پوند برای U27U3CV و 499.99 پوند برای U32U3CV، در جولای 2024 در دسترس خواهند بود.

بیشتر از TechRadar Pro

Wayne Williams یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است