متن خبر

مانیتورهای دوگانه را فراموش کنید – این صفحه نمایش مربعی 28 اینچی فوق العاده دارای وب کم، بلندگوها، پورت های فراوان است و حتی می تواند لپ تاپ شما را شارژ کند.

مانیتورهای دوگانه را فراموش کنید – این صفحه نمایش مربعی 28 اینچی فوق العاده دارای وب کم، بلندگوها، پورت های فراوان است و حتی می تواند لپ تاپ شما را شارژ کند.

شناسهٔ خبر: 546644 -




منطقی
(اعتبار تصویر: Alogic)

Alogic از طیف وسیعی از مانیتورهای تجاری جدید رونمایی کرده است که می توانند به تغییر کار شما از خانه یا محل کار کمک کنند.

مانیتور عمودی 28 اینچی جدید که در InfoComm 2024 رونمایی شد، ستاره اصلی این نمایشگاه است که دارای جهت گیری واقعاً عمودی نسبتاً منحصر به فرد، پایه قابل تنظیم، وب کم 1080p جداشدنی و شارژ 90 واتی UCB-C برای لپ تاپ ها است.

Alogic می گوید این مانیتور دارای نسبت تصویر 16:18 است که 33 درصد ارتفاع بیشتری نسبت به یک صفحه نمایش افقی 4K معادل 33 ​​درصد برای کار با آن ارائه می دهد و در پشت، یک هاب USB با USB-A، دو USB-C، HDMI وجود دارد. DisplayPort، یک خروجی صدا و RJ45 Ethernet.

زمان برای یک مانیتور عمودی؟

خود نمایشگر 2560 x 2880 دارای نرخ تازه‌سازی 60 هرتز است، که این کار را برای بهره‌وری کار مناسب‌تر از بازی‌ها می‌کند (زیرا بهترین نمایشگرهای بازی می‌توانند از 120 هرتز فراتر بروند)، و می‌توانند به 300 نیت روشنایی دست پیدا کنند.

همانطور که انتظار دارید، مانیتور عمودی از کروم بوک، مک بوک و ویندوز پشتیبانی می کند و با دو سال ضمانت ارائه می شود.

متأسفانه Alogic هنوز قیمت یا تاریخ عرضه را به ما اعلام نکرده است، پس به زودی منتظر اطلاعات بیشتر باشید - اگرچه بسیاری از مانیتورهای دسکتاپ دیگر آن بسته به تنظیمات شما بین 700 تا 1400 پوند به فروش می رسند.

برای طرفداران مانیتور رومیزی روزمره بیشتر

(اعتبار تصویر: Alogic)

با این حال، Alogic به همین جا ختم نشد و همچنین طیف وسیعی از مانیتورهای جدید و جالب را معرفی کرد که بسیاری از آنها نسبت به محصول فعلی خود، بهبودهای تدریجی ارائه می دهند.

نمایشگر Clarity 27 اینچی UHD 5K (تصویر بالا) دارای صفحه نمایش لمسی و دقت رنگی عالی است، برای هرکسی که نیاز به درجه بندی رنگ یا انجام کارهای خلاقانه دیگر دارد و دارای پایه ای است که می تواند کج و چرخانده شود و همچنین پشتیبانی کند. HDR .

این شرکت همچنین از دو نمایشگر فوق عریض Edge 34 اینچی و Edge 40 اینچی Ultrawide QHD رونمایی کرد که رزولوشن 3,440 x 1,440 را ارائه می‌دهند و از 80 درصد آلومینیوم بازیافتی با ضخامت 8 میلی‌متر ساخته شده‌اند.

دو مانیتور قابل حمل نیز وجود داشت - Alogic از نمایشگرهای لمسی قابل حمل 4K Xtend 15 اینچی و Xpand 17 اینچی استفاده کرد. نمایشگرها شباهت اندکی به iPad دارند، البته روی پایه، و دارای یک پوشش محافظ برای محافظت از نمایشگر در حین انتقال به جلسه بعدی شما هستند، اما باز هم هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا تاریخ عرضه وجود ندارد.

اطلاعات بیشتر از TECHRADAR PRO

Max Slater-Robins نزدیک به یک دهه است که در مورد فناوری در رسانه های مختلف می نویسد و ظهور غول های فناوری، روندها در شرکت های سازمانی و SaaS و بسیاری موارد دیگر را پوشش می دهد. او که اصالتا اهل سافولک است، در حال حاضر در لندن زندگی می کند و دوست دارد یک شب خوب و پیاده روی در حومه شهر داشته باشد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است