متن خبر

لیوان مسافرتی Ember 2+ یک لیوان هوشمند با یک مشکل واقعا احمقانه است

لیوان مسافرتی Ember 2+ یک لیوان هوشمند با یک مشکل واقعا احمقانه است

شناسهٔ خبر: 652474 -




لیوان مسافرتی Ember 2+ روی میز با پرس قهوه و یک شیشه دانه قهوه
(اعتبار تصویر: Ember)

این را تصور کنید: درست قبل از اینکه برای رفت و آمد روزانه از در بیرون بروید، فنجان صبحگاهی خود را آماده می کنید و ظرف چند دقیقه از داغی داغ به درست در عرض چند دقیقه می رسد. بهتر از آن، بدون توجه به فصل، تا سه ساعت در آن دمای عالی باقی می ماند. شبیه به نظر می رسد، اینطور نیست؟

Ember Travel Mug 2+ قول می دهد که این تجربه شاد را به شما ارائه دهد، و قدرت آن به همین جا ختم نمی شود - همچنین به پشتیبانی Find My اپل مجهز است، پس اگر در طول راه آن را گم کردید، می توانید آن را پیدا کنید. با برنامه Find My در iPhone، iPad یا MacBook خود.

اکنون، من با لیوان های هوشمند Ember غریبه نیستم. من از Ember Mug 2 در خانه استفاده می‌کنم، پس ترجیح می‌دهم چای صبح خود را (من قهوه‌خور نیستم) در لیوان مسافرتی Ember Travel 2+ به جای لیوان مسافرتی 470 میلی‌لیتری (16 اونس) عایق قمقمه معمولی‌ام، ارتقای هوشمندانه‌ای به نظر برساند. تنها چیزی که من را از تعویض باز می‌دارد، ظرفیت 355 میلی‌لیتری (12 اونس) لیوان مسافرتی Ember بود. من چای زیادی دوست دارم

با این حال، بالاخره این کار را انجام دادم و متأسفانه این تجربه آنطور که انتظار داشتم ایده آل نبود. حالا، اشتباه نکنید – Ember Travel Mug 2+ یک لیوان هوشمند دوست‌داشتنی است که کارهایی را که روی قلع او میگوید را انجام می‌دهد.

ظرف چند ثانیه به برنامه تلفن همراه متصل شد و من توانستم دمای مورد نظر خود را تنظیم کنم (60 درجه سانتیگراد / 140 درجه فارنهایت در کیس من) و سپس صفحه نمایش لمسی لیوان را از راه دور قفل کنم تا از هرگونه تغییر دمای تصادفی در حین حمل آن جلوگیری کنم. تا اینجای کار خیلی خوبه.

Ember Travel Mug 2+ با صفحه نمایش روشن روی صفحه شارژ آن <a href= که بین Ember Mug 2 و یک کتری شیشه ای قرار دارد" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2b44acrm6MuJz2Lu4wFoZ-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2b44acrm6MuJz2Lu4wFoZ-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2b44acrm6MuJz2Lu4wFoZ-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2b44acrm6MuJz2Lu4wFoZ-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2b44acrm6MuJz2Lu4wFoZ-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2b44acrm6MuJz2Lu4wFoZ-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2b44acrm6MuJz2Lu4wFoZ.jpg">

(اعتبار تصویر: Sharmishta Sarkar / TechRadar)

مستقیم (fa) بالا

من معمولاً فقط بعد از اینکه پشت میز در دفتر (یا حتی در خانه) هستم، نوشیدنی صبحگاهی ام را شروع می کنم، که معمولاً کمی بیش از یک ساعت پس از دم کردن چای است. در حین حمل و نقل، لیوان مسافرتی خود را در جیب کناری کوله پشتی ام فرو می کنم – که متاسفانه در مورد Ember Travel Mug 2+ ایده بدی بود، علیرغم اینکه شرکت گفته بود درب ضد نشتی دارد.

در حالی که هیچ قطره‌ای از درپوش پیچی وجود نداشت، کمی کج شدن چای من را از دهانه بسته چکه کرد. به خوبی مهر و موم نشده است و با وجود چای تا مرز حداکثر ظرفیت، حتی کوچکترین مایع اره شیب دار از شکاف عرض مو نفوذ می کند.

پس ، هنگام رفت و آمد لیوان را در دست گرفته‌ام و آگاهانه از ایستادن آن مطمئن شوم. مشکل با آن این است که اکنون مجبور شده‌ام در طول رفت و آمد صبحگاهی از خواندن صرف نظر کنم - باعث می‌شود کل تجربه واقعاً کاملاً دور از ایده‌آل باشد.

باطری بوو

علاوه بر این، من فکر می کنم مهر و موم بدون هوا در اطراف قطعه دهانی به این معنی است که عنصر گرم کننده لیوان برای حفظ دما باید سخت تر کار کند، پس عمر باتری 3 ساعته را کاهش می دهد. این طولانی‌ترین باتری روی هر لیوان Ember تا کنون است – لیوان 414 میلی‌لیتری (14 اونس) که من در خانه استفاده می‌کنم، حداکثر 80 دقیقه از صفحه شارژش دوام می‌آورد.

من متوجه شدم که لیوان مسافرتی حداکثر 2.5 ساعت به من فرصت می دهد و متأسفانه برای من، من معمولاً تا آن مرحله فقط در نیمه راه هستم. من یک جرعه جرعه جرعه کش هستم، پس از من شکایت کنید! راستش من حواس‌ام به کار پرت می‌شود و فراموش می‌کنم چایم را بنوشم، پس عمر محدود باتری شاید بیشتر مردم را آزار ندهد.

اگر می خواهید لیوان مسافرتی Ember 2+ (یا هر یک از لیوان های هوشمند دیگر این برند) نوشیدنی شما را برای مدت طولانی تری گرم نگه دارد، باید آن را روی صفحه شارژ نگه دارید.

دستی <a href= که لیوان مسافرتی Ember 2+ را با درب نمایشگر LED در دست گرفته است" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qffEvkShXTBBv7Xd2SnUBo-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qffEvkShXTBBv7Xd2SnUBo-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qffEvkShXTBBv7Xd2SnUBo-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qffEvkShXTBBv7Xd2SnUBo-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qffEvkShXTBBv7Xd2SnUBo-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qffEvkShXTBBv7Xd2SnUBo-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qffEvkShXTBBv7Xd2SnUBo.jpg">

(اعتبار تصویر: Sharmishta Sarkar / TechRadar)

چیزی که گم شده را می توان دوباره پیدا کرد

با این حال، نکته مثبت اینجاست – من شک دارم که Ember Travel Mug 2+ را به لطف پشتیبانی از شبکه Find My اپل که در آن تعبیه شده است، جابجا کنم.

این ممکن است برای بسیاری از مردم زائد به نظر برسد، اما من در حال حاضر در سومین لیوان مسافرتی ترموس خود هستم. من بدون اینکه متوجه شوم آنها را از جیب کناری کوله پشتی ام بیرون آورده ام - یک بار یک سامری خوب به سمت من آمد تا لیوان فولادی ضد زنگ دندانه دار را به من بدهد.

با توجه به برچسب قیمت Ember - 199.95 دلار / 199.95 پوند / 300 دلار استرالیا به شما بازگردانده می شود - امیدوارم آن را از دست ندهم، اما حداقل می دانم که اگر این کار را انجام دهم شانس پیدا کردن آن را دارم.

این یک لیوان درجه یک است، بدون شک، و اگر درب نشتی و نیاز به جابجایی آن با دستکش بچه آزارتان نمی‌دهد، می‌تواند سرمایه‌گذاری خوبی باشد یا هدیه‌ای متفکرانه (هر چند گران‌قیمت) برای یکی از عزیزانتان باشد. به خوبی ساخته شده است و صفحه نمایش روشن وقتی روشن می شود واقعا واضح به نظر می رسد. دومی حتی به طور خودکار در عرض چند ثانیه خاموش می شود و در نتیجه باتری ذخیره می شود. اگر Ember بتواند آن درب را تعمیر کند، شاید تکرار بعدی بهترین لیوان مسافرتی خودگرم شونده باشد که می توانید بخرید.

در حالی که نمی توانم ایراد بگیرم که چقدر چای من را داغ نگه می دارد، در نهایت احساسات من در مورد لیوان Travel 2+ را می توان در یک کلمه خلاصه کرد: ولرم.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویرایشگر مدیریت (APAC)

در حالی که شارمیشتا از دوربینی در دستش خوشحال است، اولویت اصلی شارمیشتا این است که ویرایشگر مدیریت APAC TechRadar، مراقب عملکرد روزانه نسخه های استرالیا، نیوزلند و سنگاپور این سایت باشد و همه چیز را از اخبار و تحلیل ها تا تجارت الکترونیک هدایت کند. محتوایی مانند معاملات و کدهای کوپن. در حالی که او عاشق تحلیل دوربین‌ها و لنزها در زمانی است که می‌تواند، او همچنین یک خواننده مشتاق است و در زمینه کتاب‌خوان‌ها و تبلت‌های نوشتن E Ink کاملاً متخصص شده است و در رادیو سنگاپور ظاهر شده است تا در مورد این دستگاه‌های دست کم گرفته شده صحبت کند. به غیر از وظایفش در TechRadar، او همچنین سردبیر نسخه استرالیایی Digital Camera World است و برای Tom's Guide و T3 می نویسد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است