متن خبر

لینک های اینستاگرام کار نمی کنند: چگونه مشکل را برطرف کنیم

لینک های اینستاگرام کار نمی کنند: چگونه مشکل را برطرف کنیم

شناسهٔ خبر: 447303 -




آیا لینک ها در اینستاگرام کار نمی کنند؟ ممکن است لینک شما نادرست باشد یا برنامه اینستاگرام شما ممکن است از یک نقص فنی رنج ببرد. در هر صورت، می‌توانید مورد مشکل‌دار را برطرف کنید تا مشکلتان حل شود و لینک‌های بیو در حساب اینستاگرام خود کار کنند. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را در دستگاه iPhone یا Android خود انجام دهید.

برخی از دلایلی که لینک اینستاگرام شما کار نمی کند این است که لینک شما نامعتبر یا اسپم است، برنامه شما باگ دارد، فایل های کش برنامه شما خراب است، برنامه شما قدیمی است و موارد دیگر.

فهرست مطالب
نماد برنامه اینستاگرام در صفحه نمایش گوشی هوشمند

بررسی کنید و مطمئن شوید که لینک شما معتبر است

وقتی لینک اینستاگرام شما کار نمی کند، تحلیل کنید و مطمئن شوید که لینک شما معتبر است. ممکن است لینکی را اشتباه تایپ کرده باشید که کاربران را به جایی نمی برد و باعث مشکل لینک شما شده است.

در این صورت می توانید با کپی کردن لینک از منبع آن و چسباندن آن در اینستاگرام از صحت لینک خود اطمینان حاصل کنید. این کار از اشتباهات تایپی و سایر مشکلات لینک شما جلوگیری می کند و اطمینان حاصل می کند که اینستاگرام لینک شما را می پذیرد.

بررسی کنید که آیا لینک شما اسپم است یا خیر

همه لینک های معتبر توسط اینستاگرام پشتیبانی نمی شوند. این بدان معناست که شما نمی توانید از یک لینک معتبر و اسپم در بیو اینستاگرام خود استفاده کنید. پیوند فعلی شما ممکن است تغییر مسیرهای زیادی داشته باشد یا به یک وب سایت اسپم منتهی شود و باعث شود اینستاگرام لینک را رد کند.

یک وب سایت <a href= را در وب امن نورتون جستجو کنید" class="wp-image-100213" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-1-compressed.jpg 555w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-1-compressed-278x300.jpg 278w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-1-compressed-46x50.jpg 46w" sizes="(max-width: 555px) 100vw, 555px">

در این صورت، مطمئن شوید که لینک شما ریدایرکت های زیادی نداشته باشد و به یک سایت قانونی اشاره کند. می توانید از یک جستجوگر پیوند مبتنی بر وب مانند ScanURL یا Norton Safe Web استفاده کنید تا تحلیل کنید آیا استفاده از یک پیوند ایمن است یا خیر.

اینستاگرام را به اجبار در گوشی خود ببندید و دوباره باز کنید

یکی از دلایلی که لینک شما کار نمی کند این است که برنامه اینستاگرام شما با مشکلاتی روبرو است. چنین مشکلاتی در برنامه ها رایج هستند و این مشکلات در اکثر برنامه هایی که در تلفن خود استفاده می کنید رخ می دهد. یکی از راه های مقابله با این مشکلات جزئی، بستن اجباری و باز کردن مجدد برنامه است.

با انجام این کار، همه آپشن های برنامه خاموش و دوباره فعال می‌شوند و احتمالاً مشکل شما برطرف می‌شود. توجه داشته باشید که فقط می توانید برنامه ها را در اندروید به اجبار ببندید. شما باید از روش استاندارد بستن و باز کردن در آیفون خود استفاده کنید.

در اندروید

    اینستاگرام را در صفحه اصلی یا در کشوی برنامه خود پیدا کنید، روی برنامه ضربه بزنید و نگه دارید و اطلاعات برنامه را انتخاب کنید.

    توقف اجباری را در صفحه زیر انتخاب کنید.

توقف اجباری برنامه اینستاگرام در اندروید

    توقف اجباری را در اعلان انتخاب کنید.

    برنامه خود را دوباره راه اندازی کنید.

در آیفون

    انگشت خود را از پایین صفحه گوشی به بالا بکشید و در وسط مکث کنید.

    برای بستن برنامه ، اینستاگرام را پیدا کرده و به سمت بالا بکشید.

    برنامه را از صفحه اصلی خود مجدداً راه اندازی کنید.

کش اینستاگرام را در گوشی اندرویدی خود پاک کنید

اینستاگرام مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر، فایل‌های کش را برای ارائه سریع محتوای شما ایجاد و استفاده می‌کند. گاهی اوقات، این فایل های حافظه پنهان خراب می شوند و قادر به ارائه ویژگی های مختلف برنامه نیستند. ممکن است وقتی این اتفاق می‌افتد، با برنامه‌تان مشکل داشته باشید.

در این مورد، خوشبختانه، می توانید با حذف فایل های کش برنامه خود، مشکل را به راحتی حل کنید. وقتی این کار را انجام می‌دهید، فایل‌های حساب خود را از دست نمی‌دهید، و برنامه شما فایل‌های کش را در حین استفاده از برنامه، بازسازی می‌کند.

توجه داشته باشید که فقط می توانید فایل های کش یک برنامه را در اندروید پاک کنید. برای حذف داده های کش شده برنامه، باید برنامه را در آیفون حذف کنید.

    روی Instagram در کشوی برنامه یا در صفحه اصلی ضربه بزنید و نگه دارید و App info را انتخاب کنید.

    استفاده از فضای ذخیره سازی را در صفحه زیر انتخاب کنید.

    برای حذف فایل های کش برنامه خود ، Clear cache را انتخاب کنید.

کش <a href= را در اپلیکیشن اینستاگرام پاک کنید" class="wp-image-100220" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-3-compressed.jpg 573w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-3-compressed-287x300.jpg 287w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-3-compressed-48x50.jpg 48w" sizes="(max-width: 573px) 100vw, 573px">

    برنامه اینستاگرام خود را راه اندازی کنید.

داده های مرورگر وب درون برنامه ای اینستاگرام را پاک کنید

اگر متوجه شده اید، اینستاگرام از یک مرورگر وب درون برنامه ای برای بارگذاری لینک هایی که در داخل برنامه ضربه می زنید استفاده می کند. برنامه این کار را انجام می دهد تا برای دسترسی به یک پیوند مجبور نباشید برنامه خود را ترک کنید. گاهی اوقات، داده های این مرورگر وب درون برنامه ای خراب می شود و باعث می شود پیوندهای درون برنامه شما کار نکنند.

یکی از راه های احتمالاً رفع مشکلات این مرورگر، پاک کردن داده های ذخیره شده مرورگر است. شما می توانید این کار را در اینستاگرام انجام دهید، و ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه.

    اینستاگرام را روی گوشی خود راه اندازی کنید.

    پیوندی را در برنامه انتخاب کنید تا مرورگر درون برنامه شما باز شود.

    سه نقطه را در گوشه سمت راست بالای مرورگر انتخاب کنید و تنظیمات مرورگر را انتخاب کنید.

    برای حذف داده‌های ذخیره‌شده مرورگر، گزینه Clear را در کنار «داده‌های مرور» انتخاب کنید.

داده های مرور <a href= را در مرورگر وب پاک کنید" class="wp-image-100214" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-4-compressed.jpg 762w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-4-compressed-300x236.jpg 300w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-4-compressed-64x50.jpg 64w" sizes="(max-width: 762px) 100vw, 762px">

    اینستاگرام را ببندید و دوباره راه‌اندازی کنید، سپس ببینید پیوند شما کار می‌کند یا خیر.

اینستاگرام خود را برای iOS یا برنامه اندروید به روز کنید

ناگفته نماند که باید تمام برنامه های خود را همیشه در گوشی خود به روز نگه دارید. اگر مدت زیادی است که اپلیکیشن اینستاگرام خود را به روز نکرده اید، ممکن است به همین دلیل باشد که لینک های شما کار نمی کنند. نسخه‌های قدیمی برنامه اغلب باگ‌های زیادی دارند که می‌توانید با به‌روزرسانی نسخه برنامه آن‌ها را برطرف کنید.

احتمالاً می‌توانید مشکل پیوند خود را برطرف کرده و با به‌روزرسانی برنامه خود به آخرین نسخه، آپشن های جدیدی را به برنامه اینستاگرام خود اضافه کنید.

در اندروید

    Play Store را روی گوشی خود راه اندازی کنید.

    اپلیکیشن اینستاگرام را در فروشگاه پیدا کنید.

    برای به روز رسانی برنامه ، گزینه Update را در کنار برنامه انتخاب کنید.

آپدیت برنامه اینستاگرام در اندروید

در آیفون

    به App Store در آیفون خود دسترسی پیدا کنید.

    Updates را در نوار پایین انتخاب کنید.

    برای به روز رسانی برنامه ، گزینه Update را در کنار اینستاگرام انتخاب کنید.

آپدیت اپلیکیشن اینستاگرام در آیفون

با حذف و نصب مجدد برنامه، کار نکردن لینک های اینستاگرام را برطرف کنید

اگر مشکل لینک شما حتی پس از به روز رسانی برنامه شما همچنان ادامه دارد، ممکن است خود برنامه اینستاگرام شما معیوب باشد. این خیلی غیر معمول نیست، زیرا برنامه های تلفن همراه به دلایل مختلف خراب می شوند. ممکن است فایل‌های اصلی برنامه‌تان خراب شده باشند، یا ممکن است برنامه‌تان از یک منبع نامعتبر تهیه شده باشد.

در هر صورت، می‌توانید با حذف و نصب مجدد برنامه روی گوشی، مشکل را حل کنید. با انجام این کار، همه فایل‌های برنامه حذف می‌شوند و فایل‌های رسمی و کاربردی برنامه روی گوشی شما می‌آورند.

با نصب مجدد برنامه، اطلاعات حساب خود را از دست نمی دهید، اما باید دوباره به حساب خود وارد شوید.

در اندروید

    کشوی برنامه گوشی خود را اجرا کنید، روی Instagram ضربه بزنید و نگه دارید و Uninstall را انتخاب کنید.

برنامه اینستاگرام <a href= را در اندروید حذف نصب کنید" class="wp-image-100217" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-7-compressed.jpg 574w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-7-compressed-287x300.jpg 287w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-7-compressed-48x50.jpg 48w" sizes="(max-width: 574px) 100vw, 574px">

    در اعلان Uninstall را انتخاب کنید.

    Play Store را باز کنید، Instagram را پیدا کنید و روی Install ضربه بزنید.

در آیفون

    روی اینستاگرام در صفحه اصلی آیفون خود ضربه بزنید و نگه دارید.

    در منو گزینه Remove App > Delete App را انتخاب کنید.

    App Store را باز کنید، اینستاگرام را پیدا کنید و روی نماد دانلود ضربه بزنید.

مشکل لینک های اینستاگرام خود را گزارش کنید

اگر برنامه اینستاگرامی که مجدداً نصب کرده‌اید مشکل پیوند یکسانی داشته باشد، ممکن است چیزی در انتهای اینستاگرام خاموش باشد. در این صورت می توانید مشکل خود را به شرکت گزارش دهید تا شرکت بتواند مشکل را تحلیل و رفع کند.

می توانید از گزینه ای در برنامه اینستاگرام خود برای ارسال گزارش استفاده کنید.

    اینستاگرام را روی گوشی خود راه اندازی کنید.

    نماد نمایه خود را در نوار پایین انتخاب کنید.

    سه خط افقی را در گوشه بالا سمت راست انتخاب کنید و تنظیمات و حریم خصوصی را انتخاب کنید.

    صفحه را به پایین اسکرول کنید و Help را انتخاب کنید.

    گزارش مشکل را انتخاب کنید و گزارش مشکل بدون لرزش را انتخاب کنید.

مشکل <a href= را بدون تکان دادن گزارش دهید" class="wp-image-100218" srcset="https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-8-compressed.jpg 607w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-8-compressed-300x297.jpg 300w, https://www.online-tech-tips.com/wp-content/uploads/2024/01/instagram-links-not-working-how-to-fix-the-issue-8-compressed-51x50.jpg 51w" sizes="(max-width: 607px) 100vw, 607px">

    دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا گزارش خود را تکمیل کنید.

عیب یابی لینک های بیو اینستاگرام کار نمی کند

دلایل مختلفی وجود دارد که پیوندهای بیو اینستاگرام شما از کار می افتد. ممکن است یک لینک نامعتبر اضافه کرده باشید، یا ممکن است مشکلات خود اینستاگرام باعث مشکل شما شده باشد. در هر صورت، می توانید روش های ذکر شده در بالا را برای حل مشکل خود دنبال کنید و پیوندهای خود را در نمایه خود فعال کنید.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است