متن خبر

لینکدین اولین بازی‌هایی را که می‌توانید در حالی که وانمود می‌کنید کار می‌کنید بازی کنید، نشان می‌دهد

لینکدین اولین بازی‌هایی را که می‌توانید در حالی که وانمود می‌کنید کار می‌کنید بازی کنید، نشان می‌دهد

شناسهٔ خبر: 468667 -




لینکدین
(اعتبار تصویر: 13_Phunkod / Shutterstock.com)

تنها چند هفته پس از تایید این شرکت که تجربه بازی آنلاین را به پلتفرم شبکه اجتماعی ارائه خواهد کرد، لینکدین اولین بازی های تفکر محور خود را ارائه کرد.

به گفته LinkedIn، تصمیم برای گفت ن بازی‌ها برای کمک به شکستن موانع تعاملات اجتماعی و ایجاد یک محیط کاری ارتباطی بیشتر طراحی شده است.

سردبیر شرکت و معاون دانیل راث از اضافه شدن سه بازی جدید به پلتفرم در اول ماه مه خبر داد .

شما می توانید این بازی ها را در لینکدین بازی کنید

سه بازی راه‌اندازی که می‌توانید در ماژول LinkedIn News پیدا کنید، شامل Pinpoint می‌شود که در آن کاربران می‌توانند موضوع رایج را در میان یک سری کلمات حدس بزنند. Crosslimb، شامل سوالات چیزهای بی اهمیت و چالش های قرار دادن کلمه. و کوئینز که با ترکیبی از سودوکو و مین یاب مقایسه شده است.

راث گفت : "شما می توانید هر بازی را یک بار در روز بازی کنید، سایر ارتباطاتی را که در آن روز بازی کرده اند ببینید و در رقابت دوستانه با تابلوهای امتیازات شرکت کنید."

زمانی که برای اولین بار شایعاتی در مورد ورود بازی به لینکدین در اینترنت منتشر شد، سخنگوی شرکت به ما بيان کرد که «بازی‌های مبتنی بر پازل» جدید در سرتاسر این پلتفرم عرضه خواهند شد تا کمی سرگرم‌کننده، روابط عمیق‌تر شوند و امیدواریم این فرصت ایجاد شود. برای گفتگو.»

از لحاظ تاریخی مکانی برای برقراری ارتباط با همکاران و همکاران بود، لینکدین گسترش یافت تا تلاش‌های بیشتری برای استخدام و فرصت‌های آموزشی را شامل شود. اخیراً و در پی سرمایه‌گذاری چند میلیارد دلاری شرکت مادر مایکروسافت بر روی سازنده ChatGPT OpenAI ، لینکدین تعدادی پیشرفت‌های مولد هوش مصنوعی دریافت کرده است.

با راه اندازی بازی های درون پلت فرمی، واضح است که لینکدین امروزه خود را بسیار بیشتر از یک پلتفرم تجاری می بیند، و با توجه به تلاش امثال ایلان ماسک (جنجال برانگیز) X برای تبدیل شدن به یک برنامه جامع، شاید مایکروسافت بخواهد تکه ای از آن پای هم؟

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است