متن خبر

لینکدین از شما می خواهد که از ابزارهای هوش مصنوعی برای یافتن شغل بعدی خود استفاده کنید

لینکدین از شما می خواهد که از ابزارهای هوش مصنوعی برای یافتن شغل بعدی خود استفاده کنید

شناسهٔ خبر: 546806 -




هوش مصنوعی
(اعتبار تصویر: Shutterstock)

لینکدین از برنامه هایی برای متزلزل ساختن پیشرفت شغلی با ادغام بیشتر هوش مصنوعی در پلتفرم خود، این بار برای کمک به مربیگری در یادگیری لینکدین، رونمایی کرده است.

لینکدین امیدوار است با آخرین تزریق هوش مصنوعی خود، شکاف در مشاوره شغلی قابل دسترس برای کاربران را در پلتفرم خود برطرف کند.

این شرکت تحقیقات جدیدی را نشان داد که سه نفر از هر پنج نفر (60٪) در سراسر جهان آرزو دارند که می‌دانستند برای مشاوره شغلی با چه کسی تماس بگیرند، در حالی که بسیاری از آنها به یک مربی حرفه‌ای اختصاصی دسترسی ندارند.

لینکدین می خواهد مربی مشاغل هوش مصنوعی شما باشد

لینکدین با آخرین پیشرفت خود قصد دارد هوش انسان و مصنوعی را به هم نزدیک کند. پلتفرم متعلق به مایکروسافت با مربیان LinkedIn Learning، مانند آلیشیا ریس، آنیل گوپتا، دکتر جما لی رابرتز و لیزا گیتس، که به نظر آن‌ها متخصص در زمینه‌های توسعه شغلی، استراتژی کسب‌وکار جهانی و رفاه هستند، همکاری کرده است.

افراد می‌توانند انتظاری را انتخاب کنند، سؤال بپرسند و مکالمه داشته باشند، اما این تجربه قرار است با هوش مصنوعی تقویت شود.

Hari Srinivasan، معاون محصول در LinkedIn و نویسنده اعلامیه ، اضافه کرد: "ما از نزدیک با هر مربی کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که پاسخ های مبتنی بر هوش مصنوعی با سبک تدریس آنها معتبر است و با تخصص آنها هماهنگ است تا از تجربه ای با کیفیت بالا اطمینان حاصل شود. ”

کاربران می‌توانند سؤالاتی مانند «چگونه درباره حقوقم مذاکره کنم» یا «چگونه یک ذهنیت رشد ایجاد کنم» بپرسند و مدل هوش مصنوعی بر اساس اطلاعاتی مانند عنوان کاربر، اهداف شغلی و مهارت‌هایی که در پلتفرم دنبال می‌کنند پاسخی ارائه می‌کند. .

Srinivasan همچنین در مورد استفاده از GenAI به موضوع پیچیده و پیچیده مالکیت پرداخت: «در حالی که وارد دنیای جدیدی از فناوری‌های مولد هوش مصنوعی می‌شویم، زمانی که فراگیران با استفاده از هوش مصنوعی به تخصص مربیان ما دسترسی پیدا می‌کنند، شروع به استفاده از حق امتیاز می‌کنیم. مربیگری در یک دوره.»

وی تایید کرد: اگر زبان آموزی از این ویژگی برای طرح سوال در دوره استفاده کند، هزینه آن به مربی پرداخت می شود.

از آنجایی که نبرد رسانه های اجتماعی شدت می گیرد و شرکت های رقیب به دنبال بهبود پلت فرم های خود هستند، وابستگی لینکدین به مایکروسافت، یک سرمایه گذار بزرگ OpenAI ، مطمئناً به آن کمک می کند تا در زمینه هوش مصنوعی جلوتر از منحنی ها باقی بماند.

بیشتر از TechRadar Pro

با چندین سال تجربه کار آزاد در محافل فناوری و خودرو، علایق خاص کریگ در فناوری است که برای بهبود زندگی ما طراحی شده است، از جمله هوش مصنوعی و ML، کمک های بهره وری، و تناسب اندام هوشمند. او همچنین علاقه زیادی به اتومبیل ها و کربن زدایی حمل و نقل شخصی دارد. به عنوان یک شکارچی مشتاق معامله، می‌توانید مطمئن باشید که هر معامله‌ای که کریگ پیدا می‌کند ارزش بالایی دارد!

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است