متن خبر

لینکدین ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای یادگیری، استخدام، بازاریابی و فروش ارائه می‌کند که توسط OpenAI طراحی شده است.

لینکدین ابزارهای هوش مصنوعی جدیدی را برای یادگیری، استخدام، بازاریابی و فروش ارائه می‌کند که توسط OpenAI طراحی شده است.

شناسهٔ خبر: 440475 -




لینکدین - پلتفرم اجتماعی متعلق به مایکروسافت برای کسانی که برای کار یا استخدام شبکه می کنند - اکنون ۲۱ ساله شده است، دورانی در دنیای فناوری. برای اینکه دنیای کار این روزها بیشتر به آن فکر کند و نزدیک به ۱ میلیارد کاربر خود را با پلتفرم خود درگیر کند، امروز این شرکت از مجموعه ای از ویژگی های هوش مصنوعی جدید پرده برداری می کند که شامل محصولات شکار شغل، بازاریابی و فروش خود می شود. آنها شامل یک به روز رسانی بزرگ برای پلتفرم استعدادیابی Recruiter است که در سراسر آن کمک هوش مصنوعی تعبیه شده است. مربی یادگیری لینکدین مبتنی بر هوش مصنوعی؛ و یک ابزار جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای کمپین های بازاریابی.

این پلتفرم اجتماعی - که سال گذشته ۱۵ میلیارد دلار درآمد داشت - به آرامی تعدادی از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را در سبد محصولات خود قرار داده است. از جمله، در ماه مارس، پیشنهادهای نوشتاری مبتنی بر هوش مصنوعی را برای آن دسته از پیام‌هایی که به سایر کاربران روی پلتفرم ارسال می‌کنند، ارائه کرد. و استخدام‌کنندگان نیز در سال جاری شاهد مجموعه‌ای از آزمایش‌ها در مورد شرح وظایف ایجاد شده توسط هوش مصنوعی و سایر ویژگی‌ها بوده‌اند. این آخرین مجموعه از اعلامیه ها بر اساس آن ساخته شده است.

برای برخی زمینه‌ها، LinkedIn کاملاً جدید در AI rodeo نیست. در واقع، در طول سال‌ها، کاربر سنگین هوش مصنوعی بوده است. اما تا همین اواخر بیشتر آن از دید خارج بود. تا به حال از این که چگونه این پلتفرم اتصالاتی را به شما پیشنهاد می کند که به طرز عجیبی در خیابان شما قرار دارند شگفت زده شده اید (یا عصبانی شده اید؟) این هوش مصنوعی است. همه آن بینش هایی که لینکدین در مورد آنچه پایگاه کاربر خود انجام می دهد و چگونگی تکامل آن تولید می کند؟ این هم هوش مصنوعی است.

مهندس ارشد دیپاک آگاروال در سال ۲۰۱۸ نوشت: «به هر طریقی، هوش مصنوعی همه چیز را در لینکدین تقویت می کند.» (او هنوز در شرکت است. )

چیزی که اکنون تغییر کرده است جهان است: هوش مصنوعی به یک دغدغه اصلی تبدیل شده است که به دلیل پیشرفت های OpenAI و تکامل سرویس هایی مانند ChatGPT است که به افراد عادی اجازه می دهد تا تجربه مستقیمی از نحوه استفاده از مغز رایانه برای انجام کار داشته باشند. سریعتر از اینکه ممکن است قبلاً سعی کرده باشند خودشان این کار را انجام دهند.

و چیزی که تغییر کرده است این است که لینکدین – که در گذشته ابزارهای هوش مصنوعی زیادی را برای تمام این عملیات‌های پشتیبان ساخته است – اکنون در حال گسترش است. این شرکت که چند سال پیش توسط مایکروسافت خریداری شد، از فناوری OpenAI و مایکروسافت استفاده می کند تا تعدادی از ویژگی های جدید خود را تقویت کند.

همانطور که می دانید OpenAI اکنون ۴۹ درصد متعلق به مایکروسافت است که در اوایل سال جاری سرمایه گذاری بزرگی معادل ۱۳ میلیارد دلار در این شرکت انجام داد. این یک سهم بسیار استراتژیک بوده است که باعث شده مایکروسافت تعدادی از محصولات خود را با فناوری OpenAI تزریق کند. در حالی که معاون مهندسی، اران برگر به من او میگوید که شرکت به ارزیابی فناوری‌هایی که استفاده می‌کند و اینکه آیا مدل‌های زبان بزرگ و سایر محصولات هوش مصنوعی خود را می‌سازد، ادامه خواهد داد، در حال حاضر لینکدین قصد دارد از شرکت مادر و سرمایه‌گذاری اصلی مادرش استفاده کند. .

در اینجا خلاصه ای سریع از همه چیزهای جدید است:

لینکدین می گوید Recruiter 2024 یک تجربه جدید استخدام با کمک هوش مصنوعی است. از هوش مصنوعی مولد برای کمک به متخصصان استخدام برای یافتن رشته‌های جستجوی بهتر برای نمایش فهرست ‌های نامزدهای قوی‌تر استفاده می‌کند. به طور خاص، همانطور که در جستجوهایی مانند ChatGPT دیده‌اید، استخدام‌کنندگان اکنون می‌توانند از زبان محاوره‌ای بیشتری برای شناسایی افرادی که امیدوارند پیدا کنند استفاده کنند. همچنین به این معنی است که نتایج جستجو نیز پیشنهادهای بیشتری خارج از آنچه که استخدام‌کنندگان فکر می‌کنند به دنبال آن هستند، خواهد داشت.

LinkedIn Learning هوش مصنوعی را در قالب یک "مربی یادگیری" که اساساً به عنوان یک ربات چت ساخته شده است، ترکیب خواهد کرد. در ابتدا توصیه هایی که خواهد کرد بر اساس پیشنهادات و نکات آموزش داده می شود و در اردوگاه مهارت های نرم استوار خواهد بود. یک مثال: "چگونه می توانم وظایف و مسئولیت ها را به طور موثر تفویض کنم؟" مربی ممکن است دوره های واقعی را پیشنهاد دهد، اما مهمتر از آن، در واقع اطلاعات و مشاوره را نیز به کاربران ارائه می دهد. LinkedIn خود کاتالوگ عظیمی از ویدیوهای یادگیری دارد که هم مهارت های نرم و هم مهارت های فنی واقعی و سایر دانش های مورد نیاز برای مشاغل خاص را پوشش می دهد. جالب خواهد بود که ببینیم آیا لینکدین مربی را به پوشش آن مطالب نیز گسترش می دهد یا خیر.

بازاریابی همچنین به ویژه با محصول جدیدی به نام Accelerate تقویت خواهد شد. در حالی که بازاریابی و بازاریابان به طور فزاینده ای تخصص فنی را به خود اختصاص داده اند، این یک تغییر جالب است. ایده، مجدداً این است که به مردم اجازه دهیم کمپین های خود را در لینکدین با سهولت بیشتری اجرا کنند و از این کار سنگین عبور کنند. یک اشکال این است که Accelerate به کمپین ها و داده های داخل باغ دیواری لینکدین محدود می شود. از آنجایی که کمپین های بازاریابی معمولاً در چندین پلتفرم و مخاطب گسترش می یابند، کاربران ممکن است تأثیر ابزار جدید را محدود بدانند.

در نهایت، فروش داخلی و فروش به مخاطبان B2B نیز با هوش مصنوعی برخورد می‌کند. این یک منطقه تا حدودی در حال ظهور در لینکدین است، جایی که فروشندگانی که بر فروش B2B متمرکز هستند، از لینکدین برای یافتن مشتریان جدید یا برقراری ارتباط محکم‌تر با کسانی که قبلاً در شبکه آنها هستند، استفاده می‌کنند. ویژگی جدید هوش مصنوعی یک عملکرد جستجو برای کمک به یافتن آن ارتباطات بالقوه و سپس وارد کردن مکالمات با آن سرنخ ها خواهد بود. از آنجایی که فروش های هوش مصنوعی از این نوع در کل جهان به خوبی تثبیت شده است - حتی شنیده ام که VC ها شکایت می کنند که نمی توانند "یک استارتاپ فروش هوش مصنوعی دیگر" را در نظر بگیرند - به نظر می رسد این کار برای LinkedIn تا حدودی دیر شده باشد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است