متن خبر

لیست پخش هوش مصنوعی Spotify اکنون برای مشترکین Premium بیشتری عرضه می شود – در اینجا آمده است که چه کسی آن را دریافت می کند

لیست پخش هوش مصنوعی Spotify اکنون برای مشترکین Premium بیشتری عرضه می شود – در اینجا آمده است که چه کسی آن را دریافت می کند

شناسهٔ خبر: 763091 -




Spotify AI Playlist Beta
(اعتبار تصویر: Spotify)

اگر یکی از مشترکین پریمیوم Spotify بوده‌اید که مشتاق امتحان کردن آپشن های هوش مصنوعی سرویس پخش موسیقی در ساخت فهرست ‌های پخش بر اساس درخواست‌ها هستید، خبرهای خوبی داریم. پس از انتشار فهرست پخش هوش مصنوعی برای مشترکین Premium در بریتانیا و استرالیا در اوایل سال 2024 ، این ویژگی اکنون در ایالات متحده، کانادا، ایرلند و نیوزلند به زبان انگلیسی در حال گسترش است.

پس ، اکنون می توانید از هوش مصنوعی Spotify برای ایجاد یک فهرست پخش بر اساس یک درخواست استفاده کنید که می تواند به کوتاهی یک کلمه باشد. البته باید عضو Premium باشید، که در ایالات متحده از 11.99 دلار در ماه برای یک فرد، 16.99 دلار در ماه برای Duo (معروف به دو حساب) یا 19.99 دلار در ماه برای اشتراک خانوادگی شروع می شود.

این ویژگی که AI Playlist نام دارد را می توان در برنامه Spotify برای اندروید یا iOS یافت – نه در دسکتاپ یا وب. فقط مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه را اجرا می کنید. به عنوان مثال، من هیچ به روز رسانی ندارم و هنوز آن را نمی بینم.

استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت فهرست پخش

هنگامی که این ویژگی به برنامه Spotify مرتبط با اشتراک مناسب وارد شد، برنامه را باز کرده و روی "کتابخانه" در گوشه سمت راست پایین ضربه بزنید. سپس، علامت مثبت را در بالا سمت راست بزنید و فهرست پخش AI را به عنوان یک گزینه پیدا کنید.

از آنجا، با وارد کردن یک پیام و تماشای ایجاد یک فهرست پخش، به مسابقات می روید. Spotify خاطرنشان می‌کند که هر چه جزئیات بیشتر ارائه شود بهتر است، اما می‌توانید پس از تهیه اولین فهرست آن را بیشتر اصلاح کنید و به آن درخواست دیگری بدهید. می‌توانید از کلمات، اعداد یا شکلک‌ها استفاده کنید، اما Spotify اجازه کلمات توهین‌آمیز را نمی‌دهد. همچنین پیشنهاد می‌کند وقتی برای اولین بار با این ویژگی بازی می‌کنید، خاص باشید - احتمالاً با یک ژانر، مکان یا حتی شخصیت‌ها.

مانند هر هوش مصنوعی، به‌ویژه یک ربات چت ، که نزدیک به آن چیزی است، نتایج متفاوت خواهد بود و Spotify به سرعت تکرار می‌کند که فهرست پخش هوش مصنوعی در بتا است. از آنجایی که Spotify در حال حاضر با توصیه های موسیقی بسیار مورد توجه قرار گرفته است، گفت ن این سطح از سفارشی سازی و شخصی سازی از طریق هوش مصنوعی یک ویژگی جالب است که ما مشتاق هستیم آن را امتحان کنیم.

اکنون پس از چندین ماه در دسترس بودن در بریتانیا و استرالیا، اکنون به زبان انگلیسی برای مشترکین Premium در ایالات متحده، کانادا، ایرلند و نیوزیلند منتشر می شود. اگر می خواهید آن را امتحان کنید، برنامه Spotify خود را در تلفن همراه خود به روز نگه دارید و تحلیل کنید که آیا "AI Playlist" ظاهر می شود یا خیر. تا آن زمان، باید فهرست پخش آتش بعدی خود را به روش قدیمی ... به صورت دستی ایجاد کنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

اخبار سردبیر ایالات متحده

Jacob Krol سردبیر ایالات متحده، News for TechRadar است. او از 14 سالگی که وبلاگ خود را در زمینه فناوری راه اندازی کرد، درباره فناوری می نویسد. از آن زمان جیکوب برای تعداد زیادی از نشریات از جمله CNN Underscored، TheStreet، Parade، Men's Journal، Mashable، CNET، و CNBC در میان دیگران کار کرده است.

او در پوشش شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و گوگل تخصص دارد و با دستگاه‌های تلفن همراه، گجت‌های خانه هوشمند، تلویزیون‌ها و پوشیدنی‌ها کار می‌کند. در اوقات فراغت خود، می‌توانید جیکوب را در حال گوش دادن به بروس اسپرینگستین، ساخت مجموعه لگو، یا تماشای جدیدترین‌های دیزنی، مارول یا جنگ ستارگان بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است