متن خبر

لیست پخش جدید Apple Music Set List ممکن است جمعیت را از هم جدا کند

لیست پخش جدید Apple Music Set List ممکن است جمعیت را از هم جدا کند

شناسهٔ خبر: 792692 -




نماد برنامه Apple Music در پس زمینه قرمز در آیفون.
(اعتبار تصویر: برت جردن / Unsplash)

در مورد آن اشتباه نکنید - هیچ چیز مانند دیدن گروه یا هنرمند مورد علاقه خود به صورت زنده وجود ندارد. بخشی از آن می تواند اولین برنامه شما باشد، یا ممکن است این اولین شانس شما باشد که آخرین آلبوم آنها را بشنوید - یا، اگر شما هم مثل من هستید، شنیدن فرصتی برای شرکت Born to Run با 50000 نفر دیگر.

در هر صورت، اپل می‌خواهد آن تجربه را کمی تکرار کند، البته از نظر فهرست مجموعه. اپل موزیک اکنون ابزار جدیدی برای نوازندگان و گروه‌های موسیقی دارد که به آن‌ها اجازه می‌دهد فهرست ‌های پخش خود را بسازند و آن‌ها را در برنامه نشان دهند.

به بیان ساده، چیز بزرگ بعدی در پاپ، یک هنرمند فولکلور یا خواننده کانتری، در میان انواع دیگر سبک‌ها، می‌تواند یک فهرست مجموعه را به یک فهرست پخش موجود در Apple Music تبدیل کند. کمی از قدرت را به هنرمندان باز می گرداند. با این حال، ممکن است تیم تحریریه Apple Music را ببینید که در حال ایجاد فهرست ‌های پخش با مضمون هر چیزی است، از جمله توقف‌های اخیر تور - من به یاد دارم که این برای برادران جوناس ظاهر شد.

سازنده فهرست  پخش فهرست  موسیقی Apple.

(اعتبار تصویر: اپل)

در یک راهنمای مشترک با عنوان «تبلیغ نمایش‌های خود با فهرست‌های مجموعه» در سایت Apple Music for Artists ، اپل پیشنهاد می‌کند حساب Apple Music Artists خود را با وب‌سایت اطلاعات کنسرت Bandsintown متصل کنید تا بتواند به‌طور خودکار تاریخ‌های نمایش آینده را همگام‌سازی کند. هنگام ایجاد یک فهرست پخش، می توانید یک گزینه مجموعه جدید را انتخاب کنید و حتی نوع نمایش - بخشی از یک تور، محل اقامت، یا یک کنسرت را مشخص کنید. پس از این، می‌توانید آن را به یک رویداد با Bandsintown پیوند دهید، زیرا در آن فهرست قرار می‌گیرد، یا اگر متصل نشده‌اید، می‌توانید به صورت دستی تاریخ را وارد کنید – اما باید «تاریخی باشد که زودتر از یک روز نباشد». در آینده.”

با استفاده از این ابزار، هنرمندان یا گروه‌ها می‌توانند فهرست ‌های پخش نمایش‌های قبلی و نمایش‌های آینده را ایجاد کنند. دومی می‌تواند برای تورهایی با مجموعه‌های مشابه مفید باشد، اما در هر صورت، یک هنرمند می‌تواند فهرست ‌های پخش را پس از این واقعیت با یک رابط بسیار ساده به‌روزرسانی کند.

برخلاف سرویس‌هایی مانند Nugs.net ، که هنرمندانی مانند Phish، Dead & Co، و بروس اسپرینگستین و بسیاری دیگر از آن استفاده می‌کنند، اینها لزوما برش‌های زنده نیستند، بلکه نسخه استودیویی یا هر آهنگ دیگری که در Apple Music در دسترس است.

احتمال زیادی وجود دارد که با این کار در یک طرف حصار باشید، یا دوست داشته باشید یا از این ایده که هنرمندتان فهرست ‌های مجموعه را به عنوان فهرست پخش پست می‌کند متنفر باشید. تا یک درجه، می‌دانید که چه چیزی دریافت می‌کنید، و اگر هنرمند کسی است که آن را با هم ترکیب می‌کند یا هر شب یک آهنگ غافلگیرکننده اجرا می‌کند، می‌توانید اجرای تور را با صدایی که به راحتی در دسترس است مانند Setlist.FM دنبال کنید. البته موضوع هشدار اسپویلر نیز وجود دارد.

برنامه موسیقی اپل در تلفن هوشمند در کنار برخی <a href= از ایرپادها" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h9P95RxAvkQocHZPPQ6iuU-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h9P95RxAvkQocHZPPQ6iuU-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h9P95RxAvkQocHZPPQ6iuU-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h9P95RxAvkQocHZPPQ6iuU-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h9P95RxAvkQocHZPPQ6iuU-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h9P95RxAvkQocHZPPQ6iuU-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/h9P95RxAvkQocHZPPQ6iuU.jpg">

(اعتبار تصویر: Shutterstock.com / nikkimeel)

مارک ویلسون از TechRadar یک کنسرت معمولی است، و به من بيان کرد که فهرست پخش مجموعه‌ها معادل گرفتن یک اسپویلر فیلم بزرگ است. او می افزاید: «بخشی از جذابیت دیدن موسیقی زنده برای من عنصر غافلگیری است. "آیا برای اولین بار پس از سال‌ها چند قطع عمیق کلاسیک را خواهم شنید، یا هنرمند سرسختانه آلبوم جدید را پشت سر هم خواهد نواخت؟ ترجیح می‌دهم آن را در زمان واقعی به جای روز قبل در Apple Music بفهمم."

فهرست های پخش فقط یک طعم کلی از آنچه ممکن است در کنسرت های آینده بشنوید نیستند - اپل می گوید هنرمندان می توانند برای هر برنامه ای که در یک تور انجام می دهند فهرست پخش تهیه کنند. اخیراً مجبور شدم به یکی از دوستانم بگویم که Setlist.fm را در حین اجرای کنسرت به من نشان ندهد، زیرا نه تنها هر آهنگ، بلکه ترتیب دقیق اجرا را نیز به دقت پیش بینی می کرد.

شاید فهرست های پخش به ایجاد انتظار برای برخی از طرفداران کمک کند. اما یکی از خاطرات موسیقایی مورد علاقه من تماشای Radiohead بود که ترمز دستی را برای اولین بار در یک دهه منتشر کرد و آهنگ‌هایی از سه آلبوم اول خود را پخش کرد – اگر فهرست ‌های پخش Set List در آن زمان وجود داشت، آنقدرها احساس سوزن سوزن شدن نمی‌شد.

من تمایل دارم با برداشت مارک موافقم، زیرا می تواند برخی از لحظات را خراب کند، به خصوص اگر در میانه توری هستید که عمدتاً همینطور بوده است. به عنوان مثال، اگر هنرمند فقط یک مجموعه را ارسال کند یا اگر قصد دارد شبانه به آنجا برود، این می تواند یک رویکرد تقریباً بازی به بازی برای نمایش باشد. از سوی دیگر، اگرچه، اگر من قبلاً این نمایش را دیده بودم، ممکن است دیدن تکامل تور بسیار خوب باشد ... اگرچه ممکن است منجر به حسادت شود.

در هر صورت، آماده باشید تا به زودی اینها را در Apple Music در نمایه هنرمند یا گروه مشاهده کنید - و اگر از اسپویلر خسته هستید، برای مشاهده فهرست پخش، به سادگی ضربه نزنید.

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

اخبار سردبیر ایالات متحده

Jacob Krol سردبیر ایالات متحده، News for TechRadar است. او از 14 سالگی که وبلاگ خود را در زمینه فناوری راه اندازی کرد، درباره فناوری می نویسد. از آن زمان جیکوب برای تعداد زیادی از نشریات از جمله CNN Underscored، TheStreet، Parade، Men's Journal، Mashable، CNET، و CNBC در میان دیگران کار کرده است.

او در پوشش شرکت‌هایی مانند اپل، سامسونگ و گوگل تخصص دارد و با دستگاه‌های تلفن همراه، گجت‌های خانه هوشمند، تلویزیون‌ها و پوشیدنی‌ها کار می‌کند. در اوقات فراغت خود، می‌توانید جیکوب را در حال گوش دادن به بروس اسپرینگستین، ساخت مجموعه لگو، یا تماشای جدیدترین‌های دیزنی، مارول یا جنگ ستارگان بیابید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است