متن خبر

لپ‌تاپ 16 اینچی جدید Framework به‌روزرسانی جدید و برق‌آمیزی دریافت می‌کند – تازه‌سازی 240 واتی USB Type-C به معنای شارژ سریع‌تر است، اما فعلاً فقط در AMD موجود است.

لپ‌تاپ 16 اینچی جدید Framework به‌روزرسانی جدید و برق‌آمیزی دریافت می‌کند – تازه‌سازی 240 واتی USB Type-C به معنای شارژ سریع‌تر است، اما فعلاً فقط در AMD موجود است.

شناسهٔ خبر: 447907 -




لپ تاپ فریم ورک 16
(اعتبار تصویر: چارچوب)

در تلاشی برای رفع نگرانی‌های فزاینده در مورد زباله‌های الکترونیکی، Framework به جای لپ‌تاپ‌های مهر و موم شده و یکبار مصرف، لپ‌تاپ‌های قابل تعمیر را طراحی و تولید می‌کند. همچنین آنها را بسیار قابل تنظیم می کند.

لپ تاپ Framework 16 جدید آن به دو صورت از پیش ساخته شده و DIY عرضه می شود. دومی دقیقاً همانطور که به نظر می رسد است - شما خودتان آن را می سازید. می‌توانید عناصر را مستقل از بقیه لپ‌تاپ تغییر دهید و ارتقا دهید، که شامل تعویض GPU، صفحه‌کلید و حتی انتخاب پورت‌های انتخابی خودتان است.

سیستم گسترش پورت احتمالا جالب‌ترین ویژگی است و کاربران می‌توانند شش اسلات را سفارشی کنند، از بین USB-C، USB-A، HDMI، DisplayPort، MicroSD، Ethernet، Audio، ذخیره‌سازی فوق سریع و موارد دیگر. آخرین مورد اضافه شده به این سیستم، پشتیبانی از 180 وات و 240 وات USB-C است، ویژگی که با ادغام کنترلر USB-C PD دو درگاه/تک پورت Infineon امکان پذیر شده است.

شارژ سریعتر

کنترلر EZ-PD CCG8 جدیدترین مشخصات USB Type-C و Power Delivery را با پشتیبانی از دامنه توان گسترده (EPR) ارائه می دهد. این شامل درایور گیت ترانزیستور اثر میدان N-channel گسسته (NFET) با حفاظت خطا و سرعت حرکت است و مجهز به یک پردازنده 32 بیتی، 48 مگاهرتز Arm Cortex-M0 Plus است.

این گفت ه به این معنی است که کاربران لپ تاپ 16 می توانند از زمان شارژ سریعتر لذت ببرند، و چه کسی این را نمی خواهد؟

Nirav Patel، بنیانگذار و مدیر عامل Framework، توضیح می دهد: «EZ-PD CCG8 انعطاف پذیری فوق العاده ای را ایجاد کرده است، نه تنها از آخرین استاندارد USB-PD 3.1 پشتیبانی می کند، بلکه سیستم منحصر به فرد Expansion Card ما را امکان پذیر می کند و به کاربر نهایی امکان سفارشی سازی پورت ها را می دهد. ”

لپ تاپ Framework 16 هم اکنون برای پیش خرید در دسترس است. قیمت نسخه DIY از 1399 دلار شروع می شود، در حالی که نسخه از پیش ساخته شده با سیستم عامل انتخابی شما از 1699 دلار شروع می شود. در حال حاضر شما به پردازنده ها و گرافیک های AMD Ryzen محدود هستید، اما ممکن است در آینده تغییر کند.

(اعتبار تصویر: چارچوب)

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است