متن خبر

لپ‌تاپ قابل تبدیل دوبل تاشو GPD با سریع‌ترین CPU موبایل AMD عرضه می‌شود، می‌تواند پیکسل‌های بیشتری را نسبت به یک مانیتور 4K نمایش دهد – و دارای یک رابط OCuLink است.

لپ‌تاپ قابل تبدیل دوبل تاشو GPD با سریع‌ترین CPU موبایل AMD عرضه می‌شود، می‌تواند پیکسل‌های بیشتری را نسبت به یک مانیتور 4K نمایش دهد – و دارای یک رابط OCuLink است.

شناسهٔ خبر: 607849 -




راه اندازی GPD Duo Dual Screen
(اعتبار تصویر: GPD)

GPD که بیشتر برای دستگاه های بازی جمع و جور شناخته شده است، اولین لپ تاپ تمام عیار خود را با نام Duo Dual-Screen عرضه می کند. در ابتدا در می 2024 منتشر شد ، می‌دانستیم که دستگاه دارای دو نمایشگر AMOLED 13.3 اینچی تاشو با عمق رنگ 10 بیتی و 1.07 میلیارد رنگ با ورودی لمسی و قلم است، اما جزئیات دیگر در آن زمان نامشخص بود.

اکنون این شرکت اطلاعات بیشتری در مورد "لپ تاپ 13.3 اینچی بهره وری مهندس" ارائه کرده است. GPD DUO Dual Screen مجهز به یک AMD Ryzen AI 9 HX 370 (یک پله بالاتر از AMD Ryzen 7 8840U مورد انتظار)، با گرافیک یکپارچه Radeon 890M، 64 گیگابایت رم LPDDR5x 7500MT/s و یک حافظه رم 4TB با ظرفیت 22panex. تا 16 ترابایت – 8 ترابایت x2 در دو اسلات M.2 NVMe).

انرژی آن توسط یک باتری 80 وات ساعتی با عمر باتری 30.2 ساعت و شارژ سریع PD 100 وات تامین می شود. از نظر پورت، دارای HDMI 2.1، دو USB-A 3.2 Gen1، USB 4، Type-C (با امکانات کامل)، Type-C (DP Alt)، پورت RJ45، اسلات کارت SD و یک درگاه OCuLink برای مستقیم است. اتصال PCIe با پهنای باند موثر 63 گیگابیت بر ثانیه. این به شما امکان می دهد یک GPU خارجی وصل کنید. از Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند.

صفحه نمایش های تاشو

GPD Duo دو صفحه نمایش

(اعتبار تصویر: GPD)

صفحه ها به سمت بالا جمع می شوند. همانطور که GPD می گوید، "AMOLED 2 زیر AMOLED 1 تا می شود. پس از باز کردن صفحه نمایش، AMOLED 1 می تواند به حداکثر زاویه باز شدن 135 درجه برسد، در حالی که AMOLED 2 می تواند 360 درجه به پشت AMOLED 1 بچرخد." آنها دارای نرخ تجدید 60 هرتز و وضوح تصویر WQXGA + (2560x1600) و لمس 10 نقطه هستند. AMOLED 2 می تواند 360 درجه بچرخد و لپ تاپ را به تبلت تبدیل کند.

GPD او میگوید که می‌توانید دستگاه را با دو صفحه‌نمایش دیگر گسترش دهید و یک ماکت فوق‌العاده از ظاهر آن ارائه می‌دهد که می‌توانید در بالای صفحه ببینید.

می توانید گوشی هوشمند خود را به AMOLED 2 وصل کنید و صفحه نمایش را در آنجا آینه کنید. همچنین دارای دو بلندگوی داخلی AAC استریو و یک وب کم 2.5K HD فوق عریض است.

از نظر اندازه، تا شده، آن را درست زیر اندازه A4 - 297 میلی متر × 209.65 میلی متر - با ضخامت 24 میلی متر اندازه گیری می کند.

قیمت و در دسترس بودن هنوز اعلام نشده است، اما دکمه Order Now در بالای سایت GPD وجود دارد که امیدواریم با کلیک روی آن به زودی کاری انجام دهد.

(اعتبار تصویر: GPD)

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که در مورد کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است