لباس و وسایل بچه گانه گران تر از همیشه است. Kidsy یک راه حل پایدار برای تخفیف دارد
همه والدین می دانند که تربیت فرزندان گران است. به خصوص در آن سالهای اولیه که به سرعت از لباسها یا اسباببازیها رشد میکنند و والدین را در چرخهای بیپایان خرید وسایل جدید قرار میدهند، در حالی که وسایل قدیمی به سختی پوشیده میشوند یا استفاده میشوند.
Enter Kidsy ، یک استارتآپ جدید تجارت الکترونیک مستقر در شیکاگو است که هدف آن دسترسی بیشتر مصرفکنندگان به محصولات تخفیفخورده کودک و کودک از طریق مشارکت با مارکهای بزرگ، خردهفروشان و شرکتهای انحلال برای موجودی مازاد و موجودی بازگرداندهشان است. در عین حال، او میگوید ، میتواند به جلوگیری از انباشته شدن و انحلال اقلام – مانند لباس بچهها – در محلهای دفن زباله کمک کند، که بدیهی است برای محیطزیست خوب نیست.
دیگر اخبار
بیشتر بخوانید
“وقتی امنیت بخشی یکپارچه از نحوه انجام کارهایمان باشد، بهترین کار را انجام می دهد” – چرا AWS می خواهد امنیت داده های نسل AI شما باشد.
قیمت یورو، دلار و درهم پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳/یورو کاهشی شد+جدول
Kidsy فقط روی لباس تمرکز نمی کند. این اقلام جدید و جعبه باز (معروف به جدید اما برگشتی) مانند کالسکه، صندلی ماشین، اسباب بازی، وسایل مسافرتی، مبلمان مهد کودک و "سایر لوازم ضروری کودک" را نیز به فروش می رساند.
بنیانگذاران Kidsy، روزنامهنگار تجاری سابق هندی الاصل، Shraysi Tandon و مهندس نرمافزار متولد ترکیه، سینان ساری، هستند که استارتآپ SaaS Cuboh با پشتیبانی Y Combinator را نیز بنیانگذاری کردند ( استارتآپی که به تازگی به رقیب ChowNow فروخته شد ). این جفت در آوریل 2022 برای راهاندازی این شرکت با یکدیگر همکاری کردند، که اخیراً آنچه را تاندون به عنوان یک میلیون دلار سرمایه اولیه «بیش از حد مجاز» توصیف میکند، بسته است.
تاندون که به عنوان مدیرعامل Kidsy فعالیت میکند، به TechCrunch گفت: «تقریباً همه خردهفروشهای بزرگ مانند آمازون، میسی، تارگت، کولز، والمارت، بلومینگدیلز بازدهی مشتریان را مجدداً ذخیره نمیکنند، زیرا این کار برای آنها سرمایه و کار بسیار زیادی دارد. . این اقلام سپس معمولاً به کشورهای دیگر ارسال میشود که کالاهای منحلشده آمریکایی را خریداری میکنند یا در محلهای دفن زباله نابود میشوند.»
سرمایه گذاران به سمت موفقیت اولیه شرکت جذب شدند. به گفته تاندون ، از زمان خروج از مرحله بتا در سپتامبر 2023، Kidsy موفق شد تا ژانویه به درآمد سالانه 1 میلیون دلاری برسد – تنها چهار ماه بعد.
Impellent Ventures مستقر در نیویورک تامین مالی Kidsy را رهبری کرد که شامل مشارکت Hustle Fund، Everywhere VC، The Fund Midwest و Responsibly Ventures نیز میشد. سرمایهگذاران فرشته نیز از جمله شریک Initialized و یکی از بنیانگذاران Rent the Runway، جنی فلیس، بنیانگذار/مدیرعامل DraftKings، جیسون رابینز، بنیانگذار Butcherbox، Mike Salguero، شریک مدیریت Trucks VC، Reilly Brennan و یکی از بنیانگذاران Kalibrr، Sanuk Tandon، پول را در این دور قرار دادند.
لباس کودکان: یک بازار بزرگ
راه تاندون برای تأسیس Kidsy از زمانی شروع شد که او پس از کار به عنوان روزنامهنگار برای تلویزیون بلومبرگ و ABC News، شرکت تولید رسانه خود را تأسیس کرد. از طریق آن شرکت، او سه سال را صرف کارگردانی یک مستند بلند برنده جایزه درباره کار کودکان در زنجیرههای تامین جهانی کرد. در آن زمان، او در مورد مازاد موجودی موجود در ایالات متحده و همچنین "تمام مشکلات زنجیره تامین که خرده فروشان با آن مواجه هستند" آشنا شد.
او همچنین دریافت که انحلال و بازده یک صنعت سالانه 761 میلیارد دلاری در ایالات متحده است.
اما زمانی که تاندون اولین فرزندش را باردار بود، تصمیم گرفت که یک مصرفکننده «هوشمند» باشد و بهجای پرداخت تمام قیمت، محصولات کودک منحلشده را خریداری کند. در آن زمان بود که او متوجه شکاف موجود در بازار شد و از خود پرسید: "TJ Maxx یا Burlington برای همه وسایل کودک و وسایل کودک کجاست؟"
در حالی که شرکتهای انحلال و انحلال بیش از حد شرکتهای تجارت الکترونیک وجود دارد، تعداد کمی از آنها فقط در زمینه وسایل کودک تخصص دارند، یا واقعاً بیشتر به عنوان یک بازار لوازم دست دوم برای والدین متمرکز هستند.
در حالی که هنوز باردار بود، تاندون شرکت خود را راه اندازی کرد.
هنگامی که او به عنوان یک مادر باردار شروع به جمع آوری کمک کرد، تاندون بيان کرد که "از خواندن مداوم آمارهای مربوط به سختی کار برای بنیانگذاران زن، "باشگاه پسران" غالب که در دنیای VC وجود داشت و همچنین به طور کلی چقدر سخت تر است، عصبی بود. رشد شرکتها در سال 2024 در مقایسه با دو سال قبل.
تاندون به TechCrunch گفت: "من نمی خواستم یک آمار باشم، پس بارداری خود را پنهان کردم."
او بعداً تصمیم گرفت "دیگر این کار را انجام ندهد" و اکنون از قبل به VCها می گوید که مادر یک نوزاد است. وی گفت، VCهایی که فکر می کنند این یک مشکل است، "سرمایه گذاران مناسبی برای من نیستند."
تاندون گفت، سرمایهگذاران از حمایت از TJ Maxx برای کودکان هیجانزده شدند و اشاره کردند که این خردهفروش در 5 سال گذشته عملکرد بهتری از S&P 500 داشته است و انتظار داریم که که بازار محصولات دست دوم کودک و بچه تا سال 2030 به 12.8 میلیارد دلار برسد .
او گفت: «ما این اقلام را مستقیماً به انبار خود در نبراسکا میفرستیم، آنها را بازرسی میکنیم، درجهبندی میکنیم و سپس میفروشیم، نه از طریق محموله یا از طریق یک ارائهدهنده تدارکات شخص ثالث».
اکثر محصولات کاملا نو و استفاده نشده هستند. حدود 10 درصد به آرامی استفاده می شود که Kidsy نیز می فروشد.
به گفته تاندون، Kidsy در حال حاضر ده ها هزار مشتری دارد. این شرکت برای هر کالایی که میفروشد، «نرخ گرفتن» دریافت میکند. درصد آن در برندها و دسته بندی هایی که می فروشد متفاوت است، اما به گفته تاندون به طور متوسط 35 درصد است.
تاندون میداند که رقبای زیادی برای فروش اجناس کودک وجود دارد.
اما سرمایهگذاران، مانند دیوید براون، شریک اجرایی Impellent Ventures، معتقدند که Kidsy "در حال حل کردن چندین نقطه درد بسیار واقعی برای والدین است و نوآوری را در یک بازار آرام به وجود میآورد."
«بله، این پیشنهاد ارزانتر از سایرین است و مزایایی برای محیط زیست دارد، اما نحوه تکیه آنها به نیازهای در حال رشد والدین است که Kidsy را متمایز میکند و ادامه خواهد داد.»
Kidsy قصد دارد از سرمایه جدید خود برای نیازهای رشد کلاسیک استخدام استفاده کند تا تیم 12 نفره خود را گسترش دهد و شرکای بیشتری اضافه کند. همچنین قصد دارد هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی را در پیشنهاد خود "برای افزایش کارایی عملیاتی" تعبیه کند.
در حال حاضر، این استارتآپ بر بازار ایالات متحده متمرکز است، اگرچه تاندون معتقد است که Kidsy میتواند به هر کشوری گسترش یابد که «سیاستهای بازده خردهفروشی ملایمتری دارد و برندها برای مدیریت بازده و موجودی اضافی خود در تلاش هستند».
ارسال نظر