متن خبر

قیمت پیکسل ۸ و ۸ پرو برای بازار آمریکا و بریتانیا افشا شد

قیمت پیکسل ۸ و ۸ پرو برای بازار آمریکا و بریتانیا افشا شد

شناسهٔ خبر: 437151 -




زمان زیادی تا معرفی رسمی پیکسل ۸ و ۸ پرو گوگل در تاریخ ۱۲ مهر باقی نمانده است، اما افشای اطلاعات این گوشی‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین گزارش‌ها قیمت این خانواده برای بازار آمریکا و اروپا لو رفته است و مدل پایه از ۶۹۹ دلار آغاز خواهد شد.

افشای قیمت پیکسل ۸ و ۸ پرو

یک منبع آگاه در شبکه اجتماعی ایکس به‌نام Kamila Wojciechowska در یک پست تصویری را منتشر کرده که ظاهراً متعلق به خود گوگل است. در این تصویر ذکر شده که پیکسل ۸ با قیمت پایه ۶۹۹ دلار و پیکسل ۸ پرو با قیمت پایه ۸۹۹ دلار به بازار می‌آید. مطابق این جدول، قیمت مدل معمولی ۱۰۰ دلار نسبت به مدل نسل قبلی گران‌تر خواهد بود.

براساس اطلاعات این تصویر، مدل استاندارد ۸ گیگابایت رم و دوربین دوگانه‌ای خواهد داشت که شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. مدل پرو نیز با ۱۲ گیگابایت رم عرضه می‌شود و از دوربین سه‌گانه‌ای شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

پیکسل ۸ و ۸ پرو از چیپست جدید تنسور G3 اختصاصی گوگل استفاده می‌کنند. از دیگر تفاوت‌های این دو مدل می‌توان به نمایشگر آن‌ها اشاره کرد. در مدل معمولی نرخ نوسازی بین ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز متغیر است، در حالی که در مدل پرو این نرخ بین ۱ تا ۱۲۰ هرتز تغییر می‌کند.

در گزارشی دیگر، یک منبع معتبر به‌نام Roland Quandt هم تأیید کرده است که پیکسل ۸ در بریتانیا با قیمت ۶۹۹ پوند و پیکسل ۸ پرو با قیمت ۹۹۹ پوند عرضه می‌شود. بااین‌حساب، هر دو گوشی در بریتانیا افزایش قیمت خواهند داشت. پارسال پیکسل ۷ با قیمت ۵۹۹ پوند و ۷ پرو با قیمت ۸۴۹ پوند عرضه شدند.

افزون‌براین، گفته شده است که پیکسل واچ ۲ نیز با قیمت پایه ۳۴۹ پوند روانه بازار بریتانیا می‌شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است