متن خبر

قیمت میوه در تهران پایین تر از کل کشور است+فیلم

قیمت میوه در تهران پایین تر از کل کشور است+فیلم

شناسهٔ خبر: 457224 -




به گزارش اقتصاد نیوز ،سرپرست سازمان میادین میوه و تره بار پایتخت، اخیرا"  اظهار کرد که تمایل خرید مردم از میادین میوه و تره بار به دلیل اقدامات ویژه این سازمان به مناسبت ایام پایانی سال و آغاز ایام ماه مبارک رمضان، افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی این سازمان برای توزیع خرمای باکیفیت و مرغوب در میادین میوه و تره‌بار علام کرد دو مدل خرمای باکیفیت و مرغوب (مضافتی و کبکاب) در میادین میوه و تره‌بار توزیع می‌شود.که خرما به‌صورت کامل پیشتر از کشاورزان و باغداران خریداری و تامین شده و هیچ مشکلی برای توزیع خرما در سطح میادین میوه و تره‌بار وجود ندارد و این اقلام تا پایان ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود. به گزارش ایرنا وی همچنین از تفاوت قیمت ۲۵ درصدی قیمت خرما در سطح میادین میوه و تره‌بار با سطح شهر خبر داد وعلت آن را خرید مسقیم خرمای کبکاب از باغداران و کشاورزان بوشهر اعلام کرد.

 همچنین درباره تامین میوه شب عید در بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شده که هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد و سیب و پرتقال به مقدار کافی خریداری و ذخیره‌سازی شده و در صورتی که قیمت‌ها در سطح شهر متلاطم شود میوه و سیب با قیمت و کیفیت مناسب عرضه خواهد شد.

در تایید مطالب یاد شده اخیرا" نیز معاون جهاد کشاورزی در مصاحبه تلویزیونی از قیمت پایین تر میوه و مرکبات در تهران نسبت به قیمت تولیدکنندگان و باغداران خبر داد.

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است