متن خبر

قیمت مسکن در این منطقه تهران کاهشی شد/ خبر مهم برای متقاضیان خرید خانه+ جدول

قیمت مسکن در این منطقه تهران کاهشی شد/ خبر مهم برای متقاضیان خرید خانه+ جدول

شناسهٔ خبر: 456954 -




به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اکوایران، یک واسطه‌گر ملکی با اشاره به اینکه بسیاری از فروشندگان با تخفیف بر روی قیمت پیشنهادی خود موافقت می‌کنند گفت: آپارتمانی که در تابستان امسال، متری 70 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده بود  به قیمت هر مترمربع 60 میلیون تومان کاهش یافته است و مالک در ازای جلب مشتری به این تخفیف رضایت داده است.

او او میگوید ، اکثر خریداران ملک در چند سال اخیر، دلالان و سرمایه‌گذاران بوده‌اند و فروشندگان اغلب مصرف‌کننده‌ها هستند که به دنبال جابه‌جایی ملک خود هستند و به گفته وی، انتظار داریم که تا اواخر سال جاری، وضعیت رکود در بازار مسکن ثابت بماند.

خبر خوش برای متقاضیان مسکن مهر/افتتاح <a href= این خانه‌ها تا پایان سال" width="400" height="400">

متوسط قیمت هر مترمربع مسکن نوساز، از 70 میلیون تومان شروع می‌شود و هر مترمربع واحدهای چندسال ساخت بنا به موقعیت و امکانات آن، 40 تا60 میلیون تومان است.

آپارتمانی در محله نازی‌آباد، با 73 مترمربع زیربنا و 15 سال ساخت، 2 میلیارد و 700 میلیون تومان و آپارتماتی دیگر با 58 مترمربع زیربنا و 16 سال عمربنا، 3 میلیارد و 500 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

آپارتمانی 141 متری و نوساز در این محله، 11 میلیارد و 491 میلیون تومان و واحدی 113 متری و 9 سال ساخت، 10 میلیارد تومان به فروش می‌رسد

مسکن نا

خبرکاو

برچسب‌ها

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است