متن خبر

قیمت محصولات بهمن موتور در مهرماه ۱۴۰۲ اعلام شد + جدول

قیمت محصولات بهمن موتور در مهرماه ۱۴۰۲ اعلام شد + جدول

شناسهٔ خبر: 437745 -




شرکت بهمن موتور همانند دو خودروساز خصوصی دیگر، یعنی مدیران خودرو و کرمان موتور، فهرست قیمت محصولاتش را در مهرماه ۱۴۰۲ اعلام کرد. در جدول قیمت محصولات بهمن موتور چهار محصول تجاری و پنج محصول سواری به‌چشم می‌خورند. همچنان از محصولات جدید این خودروساز نظیر فیدلیتی پرستیژ یا فیدلیتی XB1 در فهرست قیمت خبری نیست.

بنابر رویه گذشته، ارزان‌ترین خودروها در سبد محصولات بهمن موتور وانت کارا تک‌کابین و دو‌کابین هستند. بااین‌حال، اگر مشتریان به خرید یک پیکاپ دو‌کابین از این شرکت علاقه داشته باشند، بایستی حدود ۲ برابر بودجه لازم برای خرید کارا را صرف خرید پیکاپ کاپرا فیس‌لیفت کنند. بهمن G9 که پیکاپ بزرگ و جدید این شرکت است، هنوز در فهرست قیمت حضور ندارد.

همچنین بخوانید: نخستین شرایط فروش بهمن ریسپکت اعلام شد؛ ۷۷۰ میلیون تومان برای یک سدان مدرن

در بخش خودروهای سواری، دو کراس‌اوور و یک سدان حضور دارند که در قالب تیپ‌های مختلف قیمت‌گذاری شده‌اند. دیگنیتی پرایم و دیگنیتی پرستیژ دو تیپ از محصول پرطرفدار گروه بهمن هستند که در این فهرست دیده می‌شوند. در سوی مقابل، فیدلیتی تنها در قالب تیپ پرایم حضور دارد. این خودرو مطابق رویه همیشگی در دو نسخه ۵ و ۷ نفره عرضه می‌شود.

جدول قیمت محصولات بهمن موتور در مهرماه ۱۴۰۲:

خودرو قیمت (تومان)
وانت کارا تک‌کابین ۴۴۸.۰۰۰.۰۰۰
وانت کارا دوکابین ۴۶۹.۰۰۰.۰۰۰
پیکاپ کاپرا فیس‌لیفت ۹۴۹.۰۰۰.۰۰۰
ون اینرودز ۷۴۵.۰۰۰.۰۰۰
رسپکت پرایم ۹۷۳.۰۰۰.۰۰۰
فیدلیتی تیپ ۱ (پنج‌نفره) ۱.۱۲۳.۰۰۰.۰۰۰
فیدلیتی تیپ ۲ (هفت‌نفره) ۱.۱۴۸.۰۰۰.۰۰۰
دیگنیتی پرایم ۱.۲۴۹.۰۰۰.۰۰۰
دیگنیتی پرستیژ ۱.۴۴۲.۰۰۰.۰۰۰

ریسپکت پرایم تنها سدان حال‌حاضر گروه بهمن به شمار می‌آید که طرفداران بسیاری دارد. این خودرو همچنان با قیمتی کمتر از یک میلیارد تومان توسط گروه بهمن به فروش می‌رسد که باعث جذابیت بیشتر آن در مقابل رقبایی همچون آریزو ۶ پرو و کی‌ام‌سی J7 شده است.

البته باید بیان کرد که خرید محصولات بهمن موتور با قیمت‌های فهرست فوق، به‌راحتی امکان‌پذیر نیست. این خودروساز تنها در مرحله اول سامانه یکپارچه حضور داشته است و عرضه محدودی به بازار دارد. با‌این‌حال، اگر تمایل به خرید خودروهای تجاری گروه بهمن داشته باشید، این امکان مهیا شده است.

ارسال نظر

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.


تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است