متن خبر

قفسه کتاب می تواند آیفون را به کتابخوان الکترونیکی تبدیل کند

قفسه کتاب می تواند آیفون را به کتابخوان الکترونیکی تبدیل کند

شناسهٔ خبر: 795584 -




آمازون هفته گذشته با انتشار اولین کیندل رنگی خود، سر و صدای زیادی در سرزمین کتابخوان های الکترونیکی ایجاد کرد. وقتی صحبت از کتابخوان های الکترونیکی متعهد اینجا در ایالات متحده می شود، آمازون تقریباً تنها بازی در شهر است. بسیاری سعی کرده اند کیندل را از کار بیاندازند، اما این برند حدود 80 درصد از بازار را حفظ کرده است.

با این حال، قفسه کتاب یک کتابخوان الکترونیکی نیست. جدیدترین فناوری جدید آستروپد، کیفی است که گوشی هوشمند را به یک کتاب یا حداقل ابعاد تقریبی یکی تبدیل می کند. این کمی پلاستیک است که به شخص اجازه می‌دهد گوشی هوشمند را مانند کیندل در دست بگیرد.

قیمت 50 دلاری (40 دلار در زمان عرضه) بسیار زیاد است، اما آستروپد چند ویژگی مرتبط را برای ساختن Bookcase بیش از یک تکه پلاستیک در نظر گرفته است. بین دسته ها یک پایه MagSafe قرار دارد که با آیفون ها و بسیاری از دستگاه های اندرویدی کار می کند.

همچنین یک تراشه NFC در داخل وجود دارد که یک "برنامه همراه" را در تلفن نزدیک راه اندازی می کند. که به عنوان قفسه کتاب برای برنامه های مختلف مطالعه دو برابر می شود. همچنین می‌توان از آن برای فعال کردن تنظیمات Do Not Disturb در دستگاه‌های سازگار استفاده کرد.

قفسه کتاب یکی از آن محصولات عجیبی است که حفره ای را پر می کند که هرگز نمی دانستید وجود دارد. در ابتدا احمقانه به نظر می رسد، اما هر چه بیشتر به آن فکر می کنید، بیشتر شک می کنید که چنین چیزی واقعاً می تواند مفید باشد.

این احساسی است که در بسیاری از کارهایی که آستروپد انجام می دهد صدق می کند. این شرکت سخت افزاری در سال 2017 با راه حلی وارد صحنه شد که iPad ها را به تبلت های طراحی برای مک تبدیل کرد. این شرکت با Luna Display سر و صدای بیشتری به پا کرد، که تبلت را به صفحه نمایش دوم تبدیل کرد - ویژگی که اپل به زودی شرلوک را از بین می برد.

اخیراً، این شرکت چیزهایی مانند پایه طراحی آی‌پد و افزونه‌ای که حس طراحی روی کاغذ را تقلید می‌کند، قاچاق کرده است. قفسه کتاب دقیقاً با آن پیشنهادها مطابقت دارد. قرار است در اواخر سال جاری ارسال آن آغاز شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است