متن خبر

قانون شکنان جنگ ستارگان – هر آنچه که تاکنون می دانیم

قانون شکنان جنگ ستارگان – هر آنچه که تاکنون می دانیم

شناسهٔ خبر: 447598 -




Kae Vess با اطمینان پشت یک دیوار سنگی پوشیده می شود
(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

Star Wars Outlaws یک ماجراجویی علمی تخیلی جهان باز از Massive Entertainment است. این بازی اکشن سوم شخص که توسط یوبی سافت منتشر شده است، کی وس، یک قانون شکن از دنیای جنایتکاران جنگ ستارگان را دنبال می کند.

بین جنگ ستارگان: قسمت 5 - امپراتوری ضربه می زند و جنگ ستارگان: قسمت 6 - بازگشت جدی . Star Wars Outlaws در زمان پرفراز و نشیبی در محیط جنگ ستارگان اتفاق می افتد. شورش در جریان است و امپراتوری کهکشانی با چنگ و دندان برای حفظ قدرت می جنگد. این یک موقعیت پرتنش است، اما، به نفع سرکش هایی مانند Vess، این فرصتی است که اگر کارت های خود را درست بازی کنید، کمی پول به دست آورید.

به عنوان Vess شما تیراندازی می‌کنید، صحبت می‌کنید، و از مشکلات خارج می‌شوید، در حالی که سعی می‌کنید زندگی‌تان را تامین کنید. اگر تریلرهای پیش‌نمایش چیز دیگری هستند، مبارزات روان و سرعت سریع بازی باید به اندازه‌ای باشد که برخی از بهترین بازی‌های تک‌نفره را در اختیار داشته باشد. شاید یکی از موردانتظارترین بازی های آینده در نوع خود، Star Wars Outlaws در اواخر امسال عرضه شود. برای دانستن همه چیز درباره این ماجراجویی علمی تخیلی، ادامه مطلب را بخوانید.

Star Wars Outlaws: Cut to the chatting

کی وس و نیکس روی تپه ای مشرف <a href= به محیطی جدید در Star Wars Outlaws ایستاده بودند." class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8r7fC42gspqkHJzJrvJgkL-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8r7fC42gspqkHJzJrvJgkL-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8r7fC42gspqkHJzJrvJgkL-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8r7fC42gspqkHJzJrvJgkL-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8r7fC42gspqkHJzJrvJgkL-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8r7fC42gspqkHJzJrvJgkL-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8r7fC42gspqkHJzJrvJgkL.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8r7fC42gspqkHJzJrvJgkL.jpg">

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

چیست؟ اولین بازی جهان باز جنگ ستارگان

چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ 2024

روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ Xbox Series X|S، PlayStation 5 و PC

چه کسی آن را می سازد؟ Massive Entertainment و Ubisoft

Star Wars Outlaws پنجره و پلتفرم را منتشر می کند

کی وس در فیلم Star Wars Outlaws روی میز شرط بندی می کند

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

Star Wars Outlaws قرار است در سال 2024 اکران شود اما هنوز تاریخ مشخصی دریافت نشده است. اگرچه پستی در وبلاگ دیزنی پارکز بی سر و صدا نشان می داد که بازی ممکن است در سال 2024 دارای یک پنجره "تأخر" باشد، اما بعداً توسط یوبی سافت فاش شد که این یک اشتباه بوده و تاریخ انتشار بازی با پایان باز در سال 2024 بدون تغییر باقی می ماند.

این بازی قرار است برای Xbox Series X |S، PlayStation 5 و PC عرضه شود، پس هر بازیکن کنسول نسل قبلی قبل از اینکه وارد این ماجراجویی جدید هیجان انگیز شود، باید آن را ارتقا دهد.

تریلرهای Star Wars Outlaws

جدیدترین تریلر بازی Star Wars Outlaws به عنوان بخشی از Ubisoft Forward 2023 نمایش داده شد و ده دقیقه از بازی را در اکشن به تصویر کشید و مبارزات، مخفی کاری و حتی برخی از عناصر داستانی عنوان را به نمایش گذاشت. این یک ساعت عالی است و می توانید آن را در زیر مشاهده کنید.

تریلرهای بیشتر

اگر می‌خواهید پیش‌نمایش‌های جدید Star Wars Outlaws را در حین سقوط نگه دارید، شاید ارزش آن را داشته باشد که به کانال یوبی‌سافت یوبی‌سافت توجه کنید. علاوه بر تریلرهای آینده، شما همچنین می‌توانید از پشت صحنه‌های ویژه‌ای در روند توسعه بازی و همچنین ویدیوی اولین نمایش جهانی که در زیر مشاهده می‌کنید، مشاهده کنید.

داستان و صحنه فیلم Star Wars Outlaws

Star Wars Outlaws بین رویدادهای Star Wars: Episode 5 - The Empire Strikes Back و Star Wars: Episode 6 - Return of the Jedi اتفاق می افتد، به این معنی که امپراتوری کهکشانی نقش بسیار مهمی در روایت خواهد داشت.

خود داستان در زمانی اتفاق می‌افتد که امپراتوری در پاشنه اتحاد شورشیان داغ بود. از آنجایی که شورش به یک جنگ تمام عیار تبدیل می شود، عناصر جنایتکار می توانند رشد کنند و فرصت هایی را برای شرورانی مانند Kay Vess، قهرمان بازی ایجاد کنند. اگرچه جزئیات هنوز مشخص نیست، تریلر رسمی، معاملات پشت سر هم شامل افسران امپراتوری و رؤسای جنایی را نشان می دهد که بین تیراندازی های دراماتیک و تعقیب و گریز متهورانه اتفاق می افتد.

به جای ایفای نقش یک شخصیت جدای با دو کفش خوب مانند فیلم Star Wars Jedi: Survivors ، در نقش یک قانون شکن قرار می گیرید. با مبارزه و سرقت راه خود در ماموریت ها، باید از نیروهای مشکوکی که بدون تکیه بر جادوی فضایی با آنها روبرو خواهید شد، پیشی بگیرید.

اما، کی در این تلاش تنها نیست. اولین تریلر ما را با همراه وفادار او، نیکس، یک بیگانه خزدار چهار پا که طراحی موجود در جنگ ستارگان را در بهترین حالت خود مجسم می کند، آشنا کرد. شما همچنین در کنار یک دروید کماندویی کت سنگری به نام ND-5 به ماجراجویی خواهید پرداخت. ما هنوز چیز زیادی در مورد ربات همراه شما نمی دانیم، اما زیبایی Bladerunner او مطمئناً چشم ها را به خود جلب می کند.

جنگ ستارگان چگونه بازی خواهد کرد؟

کی وس و نیکس در حال قدم زدن در یک کوچه تاریک با چند نفر <a href= از افراد ناظر در Star Wars Outlaws" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dEtdj4u7L29SZcyR3gaJha-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dEtdj4u7L29SZcyR3gaJha-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dEtdj4u7L29SZcyR3gaJha-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dEtdj4u7L29SZcyR3gaJha-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dEtdj4u7L29SZcyR3gaJha-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dEtdj4u7L29SZcyR3gaJha-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dEtdj4u7L29SZcyR3gaJha.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/dEtdj4u7L29SZcyR3gaJha.jpg">

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

در Ubisoft Forward 2023 یک توضیح ده دقیقه‌ای دریافت کردیم که روشن‌تر از انتظارات درون بازی بود. تریلر با چیزی شروع می‌شود که شبیه یک سناریوی مخفی‌کاری است، جایی که کی دیده می‌شود که با Nix در مکانی پر از مخالفت حرکت می‌کند. همچنین چندین اقدام بالقوه را مشاهده می کنیم که می توانید از آنها برای کمک به انجام اهداف خود استفاده کنید، مانند استفاده از Nix برای منحرف کردن تهدیدات احتمالی در حین حرکت.

به سرعت پس از این، ما از طریق کی دیده می شویم که باعث تعقیب و گریز با سرعت بالا و برخی نبردهای شدید می شود. همانطور که با تعدادی از تعقیب کنندگان او در تماس هستیم، به نظر می رسد زمان کند می شود و به کی و نیکس اجازه می دهد تا برای حرکت خود برنامه ریزی کنند. پس از یک تیراندازی سریع، ما را به شهر قاچاقچی Jaunta's Hope می برند.

کی به جای اینکه برای کار ما پاداش بگیرد، خود را در معرض تهدید یک افسر شوم امپراتوری می بیند. همانطور که پوسترهای «تحت تعقیب» روی صفحه‌های نمایش در سراسر شهر ظاهر می‌شوند، قهرمان ما دیوانه‌وار برای سفینه فضایی‌اش می‌سازد و از طفره رفتن خلاص می‌شود. یک دعوای سگ هیجان انگیز با کی روش با جنگنده های امپراتوری در می آید. در مرحله بعد، با کات سین‌های سینمایی و دیالوگ‌های بین ND-5 و کی، و صدای جیر جیر گهگاهی از Nix مواجه می‌شویم، پس از آن در یک پایان دراماتیک به فضای فوق‌العاده می‌پریم و به صحنه می‌رویم.

کنترلی که بازیکن در طول بخش مبارزه با سگ در تریلر دارد نشان می‌دهد که ممکن است کنترل کامل کشتی کی را در نبردهای فضایی و ترسیم مسیرها از طریق ستاره‌ها داشته باشد. این حس به ویژه با نتیجه گیری تریلر، که دارای یک پرسش کنجکاو ND-5 است، تشویق می شود: "بعدش کجا برویم؟" کی پاسخ می دهد: "هرجا که ما بخواهیم."

بازی با سلاح سرد، گزینه‌های دیالوگ دشوار، و سبک متمایز جنگ ستارگان در پیش‌نمایش رایج هستند. اگرچه این تریلر ده دقیقه‌ای به شدت طراحی شده است، اما طیف گسترده‌ای از تجربیات را به نمایش می‌گذارد و به ما نگاهی دقیق به آنچه می‌توانیم از بازی پس از عرضه داشته باشیم، می‌دهد.

اخبار جنگ ستارگان قانون شکنان

کی وس و نیکس در جنگ ستارگان یاغی ها با هم روبرو می شوند

(اعتبار تصویر: Massive Entertainment)

شما باید شهرت خود را در دنیای اموات مدیریت کنید
تایید شده است که Star Wars Outlaws یک سیستم انتخاب و پیامدها را شامل می شود. جولیان، کارگردان خلاق، او میگوید : «به‌عنوان یک شرور، شما با شهرت خود زندگی می‌کنید و می‌میرید، به این معنی که کی باید در دنیای اموات و سندیکاهای جنایتکار مختلف آن حرکت کند، و انتخاب‌هایی انجام دهد که بر شهرت، تجربه‌اش و حمایت او در طول بازی تأثیر بگذارد». Gerighty.

فیلم Star Wars Outlaws در پشت صحنه فیلم می شود
Massive Entertainment به ما نگاهی اجمالی به فرآیند طراحی پشت قانون‌های Star Wars Outlaws داد و همه چیز را از تکنیک‌های ضبط حرکت گرفته تا هنر مفهومی به نمایش گذاشت. این پیش‌نمایش با مشاهدات کارگردان استیو بلنک، کارگردان هنری و جهانی بندیکت پودلنیگ، و مدیر ارشد خلاق مت مارتین، برای کسانی که به دنبال بینشی در مورد نوع بازی Star Wars Outlaws هستند، چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

Star Wars Outlaws نوید تجربه ای را می دهد که بازیکنان و طرفداران قبلاً ندیده اند
نوید خاوری، کارگردان داستان‌های Star Wars Outlaws در گفت‌وگویی با Game Informer اظهار داشت که این بازی قصد دارد تجربه‌ای را ارائه دهد که « بازیکنان و طرفداران تا به حال ندیده‌اند ». او در ادامه این صحنه را "رویای نویسنده" و "لنگر واقعا قوی برای بقیه روایت" توصیف کرد.

گزارش رسمی برای یاغیان جنگ ستارگان در Ubisoft Forward نمایش داده شد
اولین نگاه از گیم پلی Star Wars Outlaws پس از معرفی اولیه آن در نمایشگاه Xbox Games به عنوان بخشی از Ubisoft Forward نشان داده شد. این تریلر ده دقیقه‌ای نبرد، مخفی کاری، صحنه‌های برش و سفر فضایی را به نمایش می‌گذارد و به ما طعم وسوسه‌انگیزی از انتظارات مناسب از بازی را می‌دهد.

آیا به دنبال عنوانی با محوریت روایی هستید که تا زمان انتشار Star Wars Outlaws به شما توجه کند؟ فهرست ما از بهترین بازی های نقش آفرینی و بهترین بازی های داستانی شما را پوشش داده است.

کارمند نویسنده

Cat Bussell یکی از کارکنان نویسندگی در TechRadar Gaming است. گربه که از مناره های کج لندن می آید، نویسنده و روزنامه نگاری با تجربه است. همانطور که در Wargamer.com ، TheGamer.com ، و Superjumpmagazine.com دیده می شود، Cat اینجاست تا از تمام گوشه و کنار دنیای بازی های ویدیویی پوششی برای شما فراهم کند. گربه به خاطر عشقش به روایت‌های غنی شناخته شده است. هم داستان محور و هم نوظهور.

قبل از مهاجرت به مراتع سبز روزنامه نگاری بازی، گربه به عنوان مشاور سیاسی و دانشگاهی کار می کرد. او سه مدرک دارد و در دانشگاه کمبریج، دانشگاه کالج لندن و دانشگاه کوئین مری لندن تحصیل و کار کرده است. او همچنین متصدی گالری هنری، بستنی‌ساز و میکس‌شناس کوکتل بوده است. این دوره کوتاه در سبک زندگی NPC به طور منحصر به فردی او را واجد شرایط می کند که فقط شادترین بازی های ویدیویی را برای لذت خواندن شما انتخاب کند.

گربه در دوران اوج بازی World of Warcraft قبل از تسلیم شدن به عشق خود به JRPG و حضور در Final Fantasy XIV، دندان های خود را بر روی MMO ها کوتاه کرد. وقتی او این کار را انجام نمی دهد، ممکن است متوجه شوید که او یک یا دو RPG رومیزی را اجرا می کند، شاید حتی به طور داوطلبانه.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است