متن خبر

قاب حلقه گلکسی سامسونگ فاش می‌شود و شبیه یک جعبه حلقه نامزدی مدرن است

قاب حلقه گلکسی سامسونگ فاش می‌شود و شبیه یک جعبه حلقه نامزدی مدرن است

شناسهٔ خبر: 565738 -




حلقه گلکسی سامسونگ
(اعتبار تصویر: سامسونگ)

با نزدیک‌تر شدن به راه‌اندازی جدیدترین دستگاه سلامتی سامسونگ، درباره حلقه گلکسی سامسونگ بیشتر می‌آموزیم و اکنون، به لطف افشای جدید، فکر می‌کنیم که می‌دانیم قاب شارژ آن چگونه است.

Samsung Galaxy Ring احتمالا به طور رسمی در Galaxy Unpacked بعدی سامسونگ معرفی خواهد شد، که ما انتظار داریم بین ژوئن و اوت برگزار شود، اما قبلاً به طور گسترده ای مورد انتقاد قرار گرفته است و ما حتی نسخه بسیار اولیه آن را امتحان کرده ایم.

این آخرین نشت بهترین نگاه ما را به قاب شارژ حلقه به ما می دهد. افشاگر مشهور Ice Universe تصویری را در سایت شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد که در آن جعبه ای لولایی به سبک حلقه نامزدی را نشان می دهد.

(اعتبار تصویر: سامسونگ)

به نظر می رسد شبیه به قاب مورد استفاده سامسونگ برای Samsung Galaxy Buds 2 Pro است ، به جز اینکه به جای سوراخ های فشرده برای قرار گرفتن هدفون ها به صورت مغناطیسی، یک گره داخلی برای قرار دادن حلقه در نظر گرفته شده است، بسیار شبیه به واحد شارژ. حلقه Oura نسل 3 .

برای نشان دادن وضعیت شارژ، آن را با یک چراغ دور کنید، و این تقریباً همه چیزهایی است که تاکنون در تصویر قابل توجه است. ما فرض می‌کنیم که کیس شارژ دارای یک پورت USB-C در پشت است و مانند حلقه‌های اولیه‌ای که امتحان کردیم، در رنگ‌های مختلف و روکش‌های مختلفی ارائه می‌شود.

تجزیه و تحلیل: انتخاب یک کیس بسته یک حرکت هوشمندانه است

در حالی که بعید است (اما غیرممکن نیست) که سوپر فن های سامسونگ به زودی با حلقه های هوشمند پیشنهاد خود را ارائه دهند، یک قاب به سبک هدفون به جای ندول در معرض اورا انتخاب هوشمندانه ای است. اگر در حین حمل و نقل حلقه را شارژ می کنید، ایمن نگه داشتن آن در یک جعبه بسته بسیار آسان تر است.

با این حال، آیا واقعاً سامسونگ انتظار دارد که مردم به اندازه کافی حلقه را خارج کرده و شارژ کنند تا این امر تضمین شود؟ اگرچه ما امیدواریم که رقیب Oura باشد و با عمر باتری تا هفت روز عرضه شود، هنوز نمی دانیم که Galaxy Ring چه توانایی هایی خواهد داشت.

برای رقابت با بهترین حلقه‌های هوشمند، باید حداقل پنج روز در پوشیدن مداوم دوام بیاورد، اما زمانی که سامسونگ تصمیم بگیرد به‌طور رسمی حلقه گلکسی را معرفی کند، مطمئناً بیشتر می‌دانیم.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

ویرایشگر تناسب اندام، سلامتی و پوشیدنی

مت متخصص TechRadar در همه چیزهای تناسب اندام، سلامتی و فناوری پوشیدنی است. کارمند سابق Men's Health، دارای مدرک کارشناسی ارشد در روزنامه نگاری از کاردیف است و برای برندهایی مانند Runner's World، Women's Health، Men's Fitness، LiveScience و Fit&Well در مورد همه فن آوری تناسب اندام، ورزش، تغذیه و سلامت روان نوشته است.

مت دونده ای مشتاق، کیک بوکسور سابق است، با جریان عجیب یوگا مخالف نیست و اصرار دارد که همه باید هر روز صبح حرکات کششی انجام دهند. وقتی او تمرین نمی‌کند یا درباره سلامتی و تناسب اندام نمی‌نویسد، می‌توان او را در حال خواندن کتاب‌های فانتزی ضخیم با تعداد زیادی نقشه تخیلی در آنها یافت.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است