متن خبر

قاب‌های رسمی پیکسل 9 پرو فاش شدند – و به رنگ جدید غیرمنتظره‌ای اشاره می‌کنند

قاب‌های رسمی پیکسل 9 پرو فاش شدند – و به رنگ جدید غیرمنتظره‌ای اشاره می‌کنند

شناسهٔ خبر: 656050 -




پشت Google Pixel 9 Pro
عکس رسمی از Pixel 9 Pro (اعتبار تصویر: Google)

منصفانه است که بگوییم نشت مداوم Google Pixel 9 در حال حاضر به چیزی شبیه به یک سیل تبدیل می‌شود، و آخرین افشای‌های غیرمجاز قاب‌های رسمی Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL را به نمایش می‌گذارند – که در عین حال یک رنگ اضافی شگفت‌انگیز را نشان می‌دهد. زمان.

این رندرها توسط افشاگر معروف @OnLeaks و Android Headlines ارائه شده است و نشان می دهد که چگونه برجستگی های نسبتا بزرگ قفسه دوربین در Pixel 9 Pro و Pixel 9 Pro XL توسط خطوط منحنی این قاب های سیلیکونی محافظت می شود.

اگر این رنگ‌ها درست باشند، ما به دنبال گزینه‌های رنگی زغالی، چینی، فندقی و رز و همچنین آلوئه هستیم – که با یکی از گزینه‌های Google Pixel 8a مطابقت دارد، اگرچه تا کنون انتظارش را نداشتیم. برای پیکسل 9 پرو

شاید هنوز سورپرایزهایی در انتظار رونمایی رسمی از این گوشی ها که قرار است در روز سه شنبه 13 آگوست برگزار شود، وجود داشته باشد. البته ما همه اخبار و اطلاعیه ها را به محض وقوع به شما ارائه خواهیم داد.

اندازه XL

لو رفتن کیس گوگل پیکسل 9 پرو

قاب‌های Pixel 9 Pro ممکن است چیزی شبیه به این به نظر برسند (اعتبار تصویر: @OnLeaks / Android Headlines)

در مورد قاب‌های Pixel 9 Pro XL، فقط زغال چوب، چینی، هازل و رز در اینجا وجود دارد – پس آلوئه وجود ندارد. این نشان می‌دهد که ممکن است یک عنوان رنگ انحصاری برای پیکسل 9 پرو وجود داشته باشد، با گزینه‌های رنگ استاندارد پیکسل 9 دوباره .

به نظر می‌رسد که این قاب‌ها بسیار شبیه به قاب‌های رسمی هستند که از گوگل برای گوشی‌های پیکسل گذشته دیده‌ایم، با نمای بیرونی صاف و لاستیکی، و روکش پارچه‌ای نرم در داخل برای محافظت از گوشی شما.

با این سرعت، هیچ چیز جدیدی برای گوگل وجود نخواهد داشت که در زمان برگزاری رویداد راه اندازی برنامه ریزی شده اش بگوید. علاوه بر اخبار رسمی ، ما در مورد مشخصات ارتقا یافته و طرح‌های بالقوه این گوشی‌ها بسیار شنیده‌ایم.

علاوه بر چهار گوشی در سری پیکسل 9 – پس دو گوشی ذکر شده در بالا، به علاوه Pixel 9 و Pixel 9 Pro Fold – به احتمال زیاد شاهد ورود Pixel Watch 3 و Google Pixel Buds Pro نیز خواهیم بود. 2 در همان رویداد

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید با تلاش برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد و همچنین سال‌ها مشغول ویرایش مواردی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook بوده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است