متن خبر

قابلیت هوشمند Circle to Search گوگل به زودی فراتر از تلفن های پیکسل و گلکسی گسترش خواهد یافت

قابلیت هوشمند Circle to Search گوگل به زودی فراتر از تلفن های پیکسل و گلکسی گسترش خواهد یافت

شناسهٔ خبر: 751079 -




زنی <a href= که از دایره برای جستجو در Samsung Galaxy S24 Ultra استفاده می کند" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2btFnqkqJVQybbZBYQ9uRG-320-80.png 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2btFnqkqJVQybbZBYQ9uRG-480-80.png 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2btFnqkqJVQybbZBYQ9uRG-650-80.png 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2btFnqkqJVQybbZBYQ9uRG-970-80.png 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2btFnqkqJVQybbZBYQ9uRG-1024-80.png 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2btFnqkqJVQybbZBYQ9uRG-1200-80.png 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2btFnqkqJVQybbZBYQ9uRG-1920-80.png 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/2btFnqkqJVQybbZBYQ9uRG.png" class="block-image-ads hero-image" data-pin-nopin="true" fetchpriority="high">
Circle to Search به شما امکان می دهد دقیقاً همان کاری را انجام دهید که نام آن نشان می دهد (اعتبار تصویر: Google)

Circle to Search ، که به شما امکان می دهد جستجوی بصری را از هر چیزی روی صفحه انجام دهید، در Galaxy S24 و Pixel 8 راه اندازی شد و از آن زمان به دیگر دستگاه های Galaxy و Pixel راه یافته است. اکنون، به نظر می رسد که این ویژگی به جز گوشی های ساخته شده توسط گوگل و سامسونگ در شرف عرضه به سایر گوشی های اندرویدی است.

همانطور که توسط Android Authority اشاره شده است، سازنده گوشی‌های هوشمند چینی Tecno به چندین عضو مطبوعات فناوری گفته است که Circle to Search ماه آینده در گوشی تاشو Tecno Phantom V Fold 2 ظاهر می‌شود.

این کاملاً یک اعلامیه رسمی از طرف گوگل نیست، اما تقریباً به همان اندازه خوب است. اگر از گوشی ساخته شده توسط OnePlus، Oppo، Xiaomi، Motorola یا هر سازنده گوشی اندرویدی دیگری استفاده می‌کنید، ممکن است زمان زیادی برای دریافت Circle به جستجو نداشته باشید.

در ماه مه ، گوگل اعلام کرد که می‌خواهد Circle to Search تا پایان سال روی حداقل 200 میلیون گوشی به صورت زنده عرضه شود و باز کردن این ویژگی برای دستگاه‌های تولیدکنندگان بیشتر کمک بزرگی برای رسیدن به این هدف خواهد بود.

کاری که Circle to Search می تواند انجام دهد

گزارش شده است که گوگل قصد دارد ماه آینده Circle to Search را به گوشی‌های اندرویدی بیشتری گسترش دهد و به انحصار این ویژگی برای گوشی‌های پیکسل و سامسونگ پایان دهد. چندین منتقد TECNO Phantom V Fold 2، از جمله @bencsin و Nicholas Sutrich از Android Central، توسط… twitter.com/jssMYP1j1C 13 سپتامبر 2024

Circle to Search اساساً یک صفحه جلویی جدید و شیک برای Google Lens است که جستجوهای وب را بر اساس تصاویر اجرا می کند. هر چیزی که بر روی صفحه نمایش تلفن شما ظاهر می شود - از آباژور گرفته تا گیاهان و افراد - می تواند به عنوان مبنای جستجوی بصری استفاده شود، پس می توانید اطلاعات بیشتری (یا برخی از گزینه های خرید) برای هر چیزی که به آن نگاه می کنید به دست آورید.

علی‌رغم نام، لازم نیست چیزی را دایره ببندید: همچنین می‌توانید روی آن خط بکشید یا فقط روی آن ضربه بزنید (در این صورت ابزار تلاش می‌کند تا مشخص کند که به دنبال چه چیزی هستید). با فشار طولانی روی دکمه هوم یا نوار ناوبری پایین فعال می شود.

به‌روزرسانی اخیر Circle to Search امکان جستجوی موسیقی در حال پخش در اطراف شما یا روی تلفن را اضافه کرده است - که نشان می‌دهد Google متعهد به بهبود این ابزار در طول زمان و همچنین عرضه آن برای جابجایی دستگاه‌ها است.

ما می دانیم که تعداد بیشتری از تلفن های سامسونگ در حال تبدیل Circle به جستجو هستند و به جرات می توان بيان کرد که در آینده در بهترین تلفن های اندرویدی نیز گنجانده خواهد شد. همچنین در سری جدید Google Pixel 9، از جمله مدل استاندارد، وجود دارد - بررسی کامل پیکسل 9 ما را برای تحلیل ویژگی‌ها ببینید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

مشارکت کننده آزاد

دیو یک روزنامه نگار مستقل در زمینه فناوری است که بیش از دو دهه در مورد ابزارها، برنامه ها و وب می نویسد. در استوکپورت، انگلستان، در TechRadar او را خواهید دید که اخبار، ویژگی‌ها و بررسی‌ها را پوشش می‌دهد، به‌ویژه برای تلفن‌ها، تبلت‌ها و پوشیدنی‌ها. دیوید برای اطمینان از اینکه پوشش اخبار فوری ما در تعطیلات آخر هفته بهترین است، در Gizmodo، T3، PopSci و چند مکان دیگر به‌علاوه، خطوط فرعی دارد، و همچنین سال‌هاست که کارهایی مانند PC Explorer و The Hardware Handbook را ویرایش می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است