متن خبر

قابلیت «آیفون میرورینگ» در دسترس قرار گرفت؛ مدیریت آیفون با مک

قابلیت «آیفون میرورینگ» در دسترس قرار گرفت؛ مدیریت آیفون با مک

شناسهٔ خبر: 600486 -




اپل نسخه‌های بتا توسعه‌دهندگان جدید دو سیستم عامل iOS 18 و macOS Sequoia را به تازگی منتشر کرد . به دنبال این موضوع، «فرد ساینز»، سخنگوی این شرکت نیز رسماً تایید کرد که با این نسخه کاربران می‌توانند آیفو‌ن خود را روی مک اجرا کنند، عملکردی که در اصطلاح به آن «آیفون میرورینگ» (iPhone mirroring) گفته می‌شود.

«آیفون میرورینگ» چیست؟

قابلیت جدید «آیفون میرورینگ» که اپل در کنفرانس WWDC 2024 خود اولین بار به آن اشاره کرد، به کاربران این امکان را می‌دهد تا مستقیماً از مک با آیفو‌ن خود در ارتباط باشند. به بیان دقیق‌تر، با این ویژگی می‌توانید برنامه‌های آیفون را روی مک خود مرور کنید و حتی فایل‌ها را به آیفو‌ن ارسال کنید.

همچنین مک شما می‌تواند نوتیفیکیشن‌های آیفون را نمایش دهد و با کلیک روی آن‌ها، نوتیفیکیشن‌ها در یک رابط شبیه به آیفو‌ن باز خواهند شد.

هنگام استفاده از این قابلیت روی مک، آیفو‌ن شما قفل می‌شود. با این حال، اگر در حین میرورینگ از StandBy استفاده کنید، تمام اتفاقات گوشی شما فقط روی آیفون نمایش داده خواهند شد.

سخنگوی اپل همچنین تایید کرده که با نسخه بتای جدید iOS 18، قابلیت‌های جدیدی در زمینه اشتراک‌گذاری صفحه نمایش با SharePlay به همراه دارد. با وجود این ویژگی جدید کاربران می‌توانند صفحه نمایش گوشی شخصی دیگری را کنترل کنند.

در نهایت، MacRumors نیز در گزارش خود او میگوید که اپل روز دوشنبه نسخه بتا توسعه‌دهنده جدید iPadOS 18 را منتشر کرده که پشتیبانی از استورهای برنامه جایگزین و تغییرات دیگری برای مطابقت با قانون بازارهای دیجیتال اتحادیه اروپا را به همراه دارد. اپل همچنین نسخه‌های بتا جدیدی را برای visionOS 2 و watchOS 11 راه‌اندازی کرده است. زمان انتشار نسخه‌های کامل سیستم عامل‌های اپل برای پاییز امسال برنامه‌ریزی شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است