متن خبر

فیلم «AI Pin» Humane برای اولین بار در باند فرودگاه پاریس به نمایش درآمد

فیلم «AI Pin» Humane برای اولین بار در باند فرودگاه پاریس به نمایش درآمد

شناسهٔ خبر: 439072 -




بهتر است باور کنید که Humane قرار است چرخه تبلیغات رسانه‌ای را با تمام ارزشش دوش دهد. به هر حال، این شرکت از زمانی که برای اولین بار با رسانه ها درگیر شد، سر و صدای زیادی داشت - خیلی قبل از اینکه کوچکترین بینشی را در مورد آنچه که روی آن کار می کرد ارائه دهد. این به خاطر این است که توسط مهاجران بلندپایه اپل تأسیس شده است و بودجه زیادی برای یک استارت آپ در مراحل اولیه جمع آوری کرده است.

در پایان سال ۲۰۲۰، ۳۰ میلیون دلار سری A با ارزش ۱۵۰ میلیون دلار به دست آورد. دور ۱۰۰ میلیون دلاری B از سپتامبر سال بعد شامل Tiger Global Management، SoftBank Group، BOND، Forerunner Ventures و Qualcomm Ventures وارد شد. به نظر همه اینها یک رای اعتماد قوی برای شرکتی بود که هنوز مخفیانه است. در ماه مارس امسال، ادامه یافت و ۱۰۰ میلیون دلار دیگر جمع آوری کرد.

در ماه ژوئن، Humane فاش کرد که محصول افتتاحیه آن یک "AI Pin" خواهد بود.

این شرکت در آن زمان بیان کرد : «[AI Pin یک دستگاه پوشیدنی متصل و هوشمند مبتنی بر لباس است که از طیف وسیعی از حسگرها استفاده می‌کند که تعاملات محاسباتی متنی و محیطی را امکان‌پذیر می‌سازد». Ai Pin نوعی دستگاه مستقل با پلتفرم نرم افزاری است که از قدرت هوش مصنوعی برای ایجاد تجربیات محاسباتی شخصی نوآورانه استفاده می کند.

امروز تایید کرد که این دستگاه در رویداد ۹ نوامبر رونمایی مناسبی خواهد داشت. با این حال، در این میان، در برخی از شوهای مد پاریس حضور پیدا می کند. این دستگاه ظاهراً در طول نمایش بهار تابستان ۲۰۲۴ کوپرنی در هفته مد پاریس بر روی یقه سوپر مدل نائومی کمپبل ظاهر شد و او را به "اولین فردی خارج از شرکت تبدیل کرد که این دستگاه را در ملاء عام پوشید."

اعتبار تصویر: لوکا تومبولینی برای کوپرنی

بنیانگذاران Humane، عمران چاودری و بتانی بونگیوورنو در بیانیه‌ای گفتند: «ما مدتی است که در کوپرنی تحسین‌کنندگان آرنو و سباستین بوده‌ایم و اشتیاق مشترک ما برای اتحاد طراحی، خلاقیت و فناوری در قلب این همکاری قرار دارد. رابطه ما با فناوری عمیقاً در حال تغییر است و وقتی دستگاه‌های ما به بخش‌های بدن، ذهن و قلب تبدیل می‌شوند، شخصی‌تر می‌شود.»

آنها در ادامه از این سیستم به عنوان «پارادایمی جدید از محاسبات محیطی و مبتنی بر هوش مصنوعی» یاد کردند. Humane دستگاه را اینگونه توصیف می کند،

Humane Ai Pin دستگاه و پلتفرم نرم افزاری مستقل و بدون صفحه نمایش است که از ابتدا برای هوش مصنوعی ساخته شده است. این پوشیدنی هوشمند مبتنی بر لباس از طیف وسیعی از حسگرها استفاده می‌کند که تعاملات محاسباتی طبیعی و بصری را امکان‌پذیر می‌سازد و به گونه‌ای طراحی شده است که به طور یکپارچه در زندگی روزمره کاربران جا بیفتد. این دستگاه در درجه اول حفظ حریم خصوصی است، با جنبه هایی مانند بدون کلمه بیدار و پس بدون گوش دادن "همیشه فعال"، که منعکس کننده دیدگاه Humane از ساخت محصولاتی است که اعتماد را در مرکز قرار می دهد.

اگر به نظر می رسد که مجموعه ای از کلمات وزوز در کنار هم قرار گرفته اند، اشتباه نمی کنید. تا زمانی که عملاً شخصاً عملکرد چیز را نبینیم، غیرممکن است که محصول نهایی را از تبلیغات خودساخته جدا کنیم. با توجه به آنچه که ما می توانیم از تصاویر متوجه شویم، این دستگاه قطعاً یک دستگاه بدون صفحه نمایش است، هرچند که قسمت جلویی بزرگ ممکن است عملکردی داشته باشد. بالاتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد سنسورهای جلویی هستند که احتمالاً با سنسورهای اضافی در بالا همراه شده‌اند که به سمت صورت کاربر هدایت می‌شوند.

Humane واقعاً روایت «دستگاه مستقل» را پیش می‌برد، به این معنی که برخی از جذابیت‌ها در اینجا می‌تواند توانایی رها کردن تلفن هوشمند خود در خانه باشد - مشابه آنچه شرکت‌ها با ساعت‌های هوشمند مجهز به LTE انجام داده‌اند.

به نظر می رسد تا چند ماه دیگر پاسخ بهتری دریافت کنیم.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است