متن خبر

فیلم ویدیوی اصلی روز: ماجراهای پریسیلا، ملکه صحرا هنوز به طور مطلق می کشد

فیلم ویدیوی اصلی روز: ماجراهای پریسیلا، ملکه صحرا هنوز به طور مطلق می کشد

شناسهٔ خبر: 643759 -




ماجراهای پریسیلا، ملکه صحرا
(اعتبار تصویر: Prime Video)

به یاد دارید که باربی با ترکیب درخشان کمدی و کمپ چقدر احساس خوبی به شما داد؟ پریسیلا ابتدا به آنجا رسید. ماجراهای پریسیلا، ملکه صحرا به دلایل زیادی قابل توجه است: این یکی از معدود فیلم هایی است که برای شروع به نام اتوبوس نامگذاری شده است. اما این یکی از شادترین فیلم‌های جاده‌ای است که تا به حال دیده‌اید، یک کمپ کلاسیک با صداقت با خنده‌های بزرگ و قلبی حتی بزرگ‌تر. این نه تنها یکی از بهترین فیلم‌های پرایم ویدیو برای ماه پراید بود، بلکه یکی از بهترین فیلم‌های پرایم ویدیو برای هرکسی است که خواهان سرگرمی صمیمانه است.

ماجراهای پریسیلا، ملکه صحرا | تریلر رسمی | پارک سیرک - یوتیوب ماجراهای پریسیلا، ملکه صحرا | تریلر رسمی | پارک سیرک - یوتیوب
تماشا کنید

باورش سخت است که این فیلم 35 سال پیش اکران شد - جناس کاملاً هدفمند - زیرا هنوز احساس تازگی دارد (و در شرایط ارتجاعی کنونی، به موقع). گای پیرس ( موممتو) و هوگو ویوینگ ( ماتریکس) درگ کویین هایی هستند که با یک زن ترنس با بازی ترنس استمپ متحد می شوند تا از سیدنی به آلیس اسپرینگز در توربوس اصلی سفر کنند. ماجراهایی پیش می آید، چای ریخته می شود و ناخن ها و قلب ها شکسته می شود.

دیوید پارکینسون رادیو تایمز آن را دوست داشت. "این اپرای فاکس استرالیایی که به طرز فوق‌العاده‌ای بداخلاق، عکس‌برداری فوق‌العاده و به طرز شگفت‌انگیزی بازی شده است (لباس‌ها برنده جایزه اسکار شایسته‌ای شدند) به مسائل جدی با دقت طنز و بینش عمیق می‌پردازد." و برای دیوید استراتون از ورایتی ، شادی کامل آن بیش از هر کاستی را جبران کرد. "طرح داستان پریسیلا به اندازه دیالوگ های عجیب و غریب، شرورانه، لباس ها و گریم های وحشیانه، و روحیه عمومی کل شرکت مهم نیست." این یک "فیلم جاده ای بسیار مبتذل و شیطانی، اما اساساً خونگرم" است.

شیکاگو تریبون در بررسی‌ای که در حال حاضر آنلاین نیست، گفت: «این یک مقدار خنده‌دار و دلسوز، احمقانه و شیرین است». اینترتینمنت ویکلی موافقت کرد و گفت: «من برای سخاوت و زرق و برقی که استفان الیوت، نویسنده و کارگردان استرالیایی، این بعید ترین تصویر جاده را در دید ساده لوحانه اش از دنیایی کاملاً بردبار، به چیزی گیرا - اگر کمی احساساتی تبدیل کند، آماده نبودم. "

پیتر برادشاو از گاردین در بازدید مجدد از فیلم در سال 2019 بيان کرد که "فیلم فوق العاده ای است که در مورد مسائل دگرباشان جنسی جلوتر از زمان خود بود و از جهاتی از ما جلوتر بود... [این یک] خنده دار، هوشمندانه و شدید است. کمدی دوست‌داشتنی سفر جاده‌ای – ضد تمساح داندی

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

مشارکت کننده

کری مارشال، نویسنده، پخش کننده، نوازنده و وسواس وسایل آشپزخانه، از سال 1998 درباره فناوری می نویسد، با توصیه های حکیمانه و نظرات عجیب و غریب به انواع مجلات و وب سایت ها و همچنین نوشتن بیش از دوازده کتاب کمک می کند. خاطرات او، کری مردی را می کشد ، اکنون به فروش می رسد و کتاب بعدی او، درباره موسیقی پاپ، در سال 2025 منتشر می شود. او خواننده گروه راک گلاسوئیتی Unquiet Mind است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است