متن خبر

فیلم روز نتفلیکس: Step Brothers کمدی ترین کمدی آدام مک کی است

فیلم روز نتفلیکس: Step Brothers کمدی ترین کمدی آدام مک کی است

شناسهٔ خبر: 518259 -




ویل فرل و جان سی ریلی در حالی <a href= که عینک دارند به کاپوت ماشین تکیه داده اند" class=" block-image-ads hero-image" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VWoWQvcx2rZEAKq5gtgEBW-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VWoWQvcx2rZEAKq5gtgEBW-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VWoWQvcx2rZEAKq5gtgEBW-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VWoWQvcx2rZEAKq5gtgEBW-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VWoWQvcx2rZEAKq5gtgEBW-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VWoWQvcx2rZEAKq5gtgEBW-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VWoWQvcx2rZEAKq5gtgEBW-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/VWoWQvcx2rZEAKq5gtgEBW.jpg">
(اعتبار تصویر: نتفلیکس)
فیلم روز

هر روز، فهرست بی‌پایان گزینه‌های پخش را کاهش می‌دهیم و چیزی را برای تماشا توصیه می‌کنیم. همه فیلم‌های روز نتفلیکس ما را ببینید.

Step Brothers یک شاهکار کمدی است. علیرغم عدم دریافت نقدهای استثنایی، هنوز هم یکی از خنده دارترین فیلم های ساخته شده توسط طرفداران محسوب می شود – و من نمی توانم با آن موافق نباشم. این مملو از خطوط نمادین است، از جمله "آیا ما تازه بهترین دوستان شدیم؟" به "جای زیادی برای فعالیت" و لحظات خنده‌داری که هنوز 16 سال بعد خوانده می‌شوند.

داستان دو مرد میانسال نابالغ - برنان هاف (ویل فرل) و دیل دوبک (جان سی ریلی) - را دنبال می‌کند که هنوز در خانه با والدین خود زندگی می‌کنند. اما وقتی مادر برنان و پدر دیل با هم ازدواج می کنند، دنیای آنها زیر و رو می شود زیرا مجبور می شوند همه زیر یک سقف با هم زندگی کنند.

فرل و ریلی در نقش‌های خود به‌عنوان کودکانی که در بدن بزرگسالان گیر کرده‌اند، خنده‌دار هستند، والدین ناامیدشان نمی‌توانند رفتار ظالمانه‌شان را کنترل کنند. رقابت خواهر و برادر آنها یکی از خنده دارترین جنبه های فیلم است و صحنه های واقعا به یاد ماندنی را خلق می کند. پس اگر به دنبال خنده‌های احمقانه و طنز عجیب و غریب برای روشن کردن روز خود هستید، Step Brothers باید در نتفلیکس تماشا کنید.

قدم بردار عشق برادرانه

اگرچه در سال 2008، Step Brothers بهترین استقبال منتقدان را دریافت نکرد، اما Empire بازی دوگانه کمدی فرل و ریلی را تحسین کرد: «فرل و ریلی یک بازی دوگانه فوق‌العاده هستند، خودپسندی ریلی به خوبی با بی‌گناهی سگ توله‌سگی فرل در هم آمیخته است. آنها به طور جداگانه حالشان خوب است، اما وقتی این دو با هم هستند، چه در طول یک صحنه دعوای طولانی با تعدادی از بچه‌ها، چه در یک سکانس خواب‌گردی با جنون، فیلم فوق‌العاده است. مهمتر از همه، آنها همچنین دیل و برنان را - که به راحتی می توانند نفرت انگیز و ناخوشایند باشند - دوست داشتنی می کنند.

این نشان می دهد که کمدی اسلپ استیک و داستان های بیش از حد در میان مخاطبان موفقیت چشمگیری داشته است، همانطور که Time Out نوشته است: «علی رغم برخی ایرادات آشکار، Step Brothers یک قطعه بسیار لذت بخش و خوش ساخت از سرگرمی های شب شنبه شب باقی می ماند و موقعیت فرل را ترک می کند. پادشاه حاکم کمدی ایالات متحده برای مدتی دیگر امن است. »

گاردین اضافه کرد: «مطمئناً یک یا دو لحظه خنده‌دار و گسترده وجود دارد، به‌ویژه زمانی که «پسربچه‌ها» برای تبدیل تخت‌خواب‌هایشان به تخت‌های دو طبقه به سرشان می‌آیند و جعل هویت آنها از نوجوانان 13 ساله بسیار دقیق است. »

به طور کلی، Step Brothers یک فیلم فوق العاده سرگرم کننده است که با شروع تماشای آن، دیگر نمی توانید آن را متوقف کنید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارتقاء تلویزیون می خواهید؟ 3 انتخاب برتر ما برای همه بودجه ها

سرگرمی نویس

پس از فارغ التحصیلی در رشته نویسندگی و مطالعات فیلم، گریس وارد دنیای سرگرمی شد و در آنجا شروع به نوشتن همه چیز در مورد نمایش ها و فیلم های ضروری در What To Watch کرد. اکنون گریس در ماجراجویی نویسندگی بعدی خود در TechRadar است، جایی که از تخصص خود برای کمک به خوانندگان کمک می کند تا از بزرگترین برنامه های تلویزیونی و فیلم ها در دنیای همیشه در حال تغییر استریم مطلع شوند. اگر او در مورد علاقه اش به سرگرمی نمی نویسد، او را در حال تماشای برنامه های واقعیت در حالی که با شکلات می خورید، خواهید دید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است