اسموکی و راهزن در سال 1977 ساخته شد و مرز مشخصی بین آن و مرد پاییز امسال وجود دارد، به ویژه به این دلیل که اسموکی توسط یک بدلکار سابق کارگردانی شده است: این فیلم از نوع فیلمی است که شخصیت رایان گاسلینگ بخش زیادی از دوران حرفه ای خود را سپری می کرد. ساخته شدن، فیلمی است که با ترکیبی از بدلکاری و یک مرد کاریزماتیک پیشروی می کند و نه در مسیر طرح داستان یا شخصیت پردازی.
مرد اصلی اینجا برت رینولدز است که نقش یک راهزن آبجو را بازی می کند که تلاش می کند یک کامیون الکل غیرقانونی را به جورجیا برساند. این طرحی نیست که پلیس های محلی به آن علاقه دارند، و آنها با عواقب بسیار سرگرم کننده تعقیب می کنند. نتایج ارزش دیدن در نتفلیکس را دارد.
آیا Smokey and the Bandit ارزش پخش را دارد؟
Smokey and the Bandit بسیار، بسیار دهه هفتادی است، درست به تلاشهایش برای پول نقد از جنون فعلی رادیو CB. حال و هوای آن بسیار شبیه به The Dukes of Hazzard و سری اصلی The Fall Guy است: این فیلمی است که در آن همه به وضوح در حال تفریح هستند و هیچ کس کمترین درک نادرستی از این که هنر بزرگی میسازد نیست. همانطور که Time Out می گوید، "شوق فیلم کمبود ایده را جبران می کند": "سریع است اما اساسا تنبل". به یک Fast and the Furious دهه 1970 فکر کنید و این ایده را دارید.
این فیلم نمونهای عالی از «آنها آنها را مثل گذشته نمیسازند» است، هم از نظر بدلکاری هیجانانگیز - این مدتها قبل از در دسترس بودن CGI بود - و هم از نظر فقدان ماده واقعی برای فیلم: هالیوود ریپورتر او میگوید ، این واقعا یک فیلم یک شوخی است و با اینکه یک شوخی کاملاً خوب است (در حول محور پلیسهای ناراضی و ماشین گشت آنها میچرخد)، چیزی بیشتر از این برای فیلم وجود ندارد: این یک تعقیب و گریز ۹۷ دقیقهای است که ریپورتر توصیف شده به عنوان "خفیف سرگرم کننده - و کاملا بی فکر".
شاید عمق بهترین فیلم های نتفلیکس را نداشته باشد، اما به اندازه هر کدام از آنها سرگرم کننده است و راه خوبی برای شروع هفته شم است.
ارسال نظر