متن خبر

فیلم‌های جدید نتفلیکس: بزرگترین فیلم‌هایی که در ژانویه ۲۰۲۴ پخش می‌شوند

فیلم‌های جدید نتفلیکس: بزرگترین فیلم‌هایی که در ژانویه ۲۰۲۴ پخش می‌شوند

شناسهٔ خبر: 445770 -




نام سان و دوستانش در فیلم شکارچیان بدلند، یکی <a href= از فیلم‌های جدید نتفلیکس، از سوراخی در دیواری که توسط تفنگ ساچمه‌ای ساخته شده است خیره می‌شوند." class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/34FfVcKub6mG9cXM79d5XJ-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/34FfVcKub6mG9cXM79d5XJ-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/34FfVcKub6mG9cXM79d5XJ-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/34FfVcKub6mG9cXM79d5XJ-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/34FfVcKub6mG9cXM79d5XJ-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/34FfVcKub6mG9cXM79d5XJ-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/34FfVcKub6mG9cXM79d5XJ-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/34FfVcKub6mG9cXM79d5XJ.jpg">
شکارچیان بدلند روی نتفلیکس فیلمبرداری کرده است. (اعتبار تصویر: چا مین جونگ/نتفلیکس)
فیلم های جدید نتفلیکس: به روز رسانی 26 ژانویه 2023

تام پاور، خبرنگار ارشد سرگرمی

این یک هفته آرام در جلوی فیلم‌های جدید نتفلیکس است، پس بهترین فیلمی که می‌توان در آخرین به‌روزرسانی ما قرار داد، فیلم اکشن دیستوپایی کره‌جنوبی Badland Hunters است. ما همچنین بخش "به زودی" خود را با ورودی های اخیرا اعلام شده به روز کرده ایم.

یک هفته دیگر به پایان رسید، پس وقت آن است که راهنمای فیلم های جدید نتفلیکس خود را به روز کنیم. این مقاله خانه همه جدیدترین فیلم‌های غول استریم است، پس آن را برای همه چیزهای جدید مبتنی بر فیلم‌های نت‌فلیکس به‌عنوان یک نقطه توقف در نظر بگیرید.

پس ، چه فیلم‌های جدیدی امروز (۲۶ ژانویه) به کاتالوگ نتفلیکس پیوستند؟ صادقانه بگویم، این چیدن باریک است که برای تایتان سرگرمی غیرمعمول است. بهترین چیزی که می‌توانیم به آن برسیم، اکشن پسا آخرالزمانی، شکارچیان بدلند، کره جنوبی است، پس باید به آن بسنده کنید.

اگر از این پیشنهاد خوشتان نمی آید، باید راهنمای بهترین فیلم های نتفلیکس ما را برای خلاصه ای از بهترین فیلم ها برای پخش در بهترین سرویس پخش جریانی جهان بخوانید. فوریه هفته آینده با ما خواهد بود، پس با به‌روزرسانی مجموعه فیلم‌های داخلی نتفلیکس، مجموعه گسترده‌تری از فیلم‌ها را برای شما خواهیم داشت. در حال حاضر، اینها همه فیلم های جدید نتفلیکس هستند که در ماه ژانویه روی استریمر قرار می گیرند.

فیلم های جدید نتفلیکس: ژانویه 2024

شکارچیان بدلند

تاریخ انتشار: 26 ژانویه
کارگردان: Heo Myung-haeng
بازیگران: دان لی، لی هی جون، لی جون یونگ، رو جئونگ اوی و آن جی هی

دنباله ای بر فیلم فاجعه آمیز 2023 کره جنوبی Concrete Utopia ، Badland Hunters با بازی دان لی ( Eternals ) در نقش نام سان، یک شکارچی بی باک که ماموریتی را برای نجات یک نوجوان از دست دکتر دیوانه یانگ گی سو (هی جون) آغاز می کند. اردوگاهی پر از فرقه‌های تهدیدآمیز.

اولین تریلر Badland Hunters که می‌توانید در بالا تماشا کنید، ترکیبی از زلزله، زامبی‌ها و یک پزشک شرور است. بر اساس بررسی‌های کمی که می‌توانیم درباره آن پیش از انتشار پیدا کنیم، به نظر می‌رسد ممکن است به اندازه کافی اکشن و درام ترسناک همراه با اسلحه وجود داشته باشد که آن را از برچسب زدن یک نامرد نجات دهد. با این حال، تصمیم گیری در مورد خوب بودن یا نبودن آن را به عهده شما می گذاریم.

آشپزخانه

تاریخ انتشار: 19 ژانویه
کارگردانان: Kibwe Tavares و Daniel Kaluuya
بازیگران: کین رابینسون، جبدیا بنرمن، ایان رایت، هوپ ایپوکو، تیجا کابس و دمی لادیپو

Top Boy در این مهیج بریتانیایی علمی-تخیلی نوآینده‌نگر با بلید رانر ملاقات می‌کند . The Kitchen به کارگردانی مشترک Tavares ( Robots of Brixton ) و Kaluuya ( Goe Out , Spider-Man: Across the Spider-Verse )، دو فرد را دنبال می کند - ایزی بزرگسال خسته از جهان و بچه ایده آلیست اما ساده لوح بنجی - که یک نامحتمل را تشکیل می دهند. باند در منطقه دیستوپیایی لندن.

«آشپزخانه» با تفسیر دقیق و هوشمندانه‌اش در مورد مسائل سیاسی-اجتماعی، درام پرتنش مبتنی بر جنایات، و انگلیسی بودن اصلی، یکی از آن فیلم‌های جدید نتفلیکس است که باید حتما ببینید. منتقدان نیز با این دیدگاه موافق هستند، زیرا این فیلم دارای امتیاز 87 درصد مثبت در Rotten Tomatoes است. با این حال، امتیاز مخاطب 47 درصدی آن به این معنی است که در بین بینندگان عمومی وضعیت بسیار بدتری داشته است.

بلند کردن

تاریخ انتشار: 12 ژانویه
کارگردان: F. Gary Gray
بازیگران: کوین هارت، گوگو امباتا راو، وینسنت دونوفریو، اورسولا کوربرو، بیلی مگنوسن، سام ورتینگتون، ژان رنو و جیکوب باتالون

جدیدترین تلاش سینمایی هارت در نتفلیکس کاملاً مشخص شده است، اما، بر اساس 30 درصد منتقدان بسیار ضعیف و نمرات 31 درصد تماشاگران در Rotten Tomatoes ، شاید باید ثابت می ماند.

لیفت هارت را می بیند که در نقش سایروس ویتاکر، یک جنایتکار کاریزماتیک استخدام شده است که برای انجام یک سرقت جسورانه در ارتفاع 40000 فوتی در هوا استخدام شده است. درست است، ویتاکر و خدمه جمع آوری شده اش قصد دارند 500 میلیون دلار از یک انبار امن در یک هواپیمای مسافربری سرقت کنند. چه چیزی ممکن است اشتباه باشد؟

بدون شک ستاره‌ترین فیلم در میان فیلم‌های اولیه نتفلیکس ۲۰۲۴، Lift نیروی محرکه لازم برای ارزش پخش را ندارد. مطمئناً، رتبه بندی 84 درصدی مخاطبان آن در Rotten Tomatoes ممکن است شما را به گونه ای دیگر فکر کند، اما، به ما اعتماد کنید، این فیلمی است که برای سرقت با ارزش ترین کالای شما طراحی شده است: زمان. چیز دیگری را بچسبانید

غم خوب

تاریخ انتشار: 5 ژانویه
کارگردان: دن لوی
بازیگران: دن لوی، روث نگا، لوک ایوانز و هیمش پاتل

دان لوی، فارغ التحصیل Schitt's Creek ، اولین کارگردانی فیلم بلند خود را با این درام عاشقانه اشک آور انجام می دهد که چرخشی غیرمعمول در فرمول فیلم پر از غم و اندوه ایجاد می کند.

لوی نقش مارک را بازی می کند که با مرگ ناگهانی همسرش الیور (ایوانز) تمام دنیایش به هم می ریزد. سفری به پاریس با دوستان صمیمی سوفی (نگا) و توماس (پاتل) برای تلاش برای بهبودی، آغاز می‌شود، سفر اروپایی مارک و دوستانش حقیقت‌های سختی را فاش می‌کند که هیچ‌کدام از آنها آماده شنیدن آن نبودند.

منتقدان به پیش اکران Good Grief واکنش مثبتی نشان دادند و این فیلم در Rotten Tomatoes امتیاز ۷۵ درصدی را کسب کرد. با قضاوت بر اساس امتیاز 71 درصدی مخاطبان، به نظر می‌رسد بینندگان از آنچه ارائه می‌شود نیز لذت برده‌اند، اگرچه برخی از جنبه‌های داستانی و شخصیت‌پردازی ضعیف آن انتقاد کرده‌اند.

انجمن برف

تاریخ انتشار: 4 ژانویه
کارگردان: JA Bayona
بازیگران: انزو ووگرینچیچ، آگوستین پاردلا، استبان بیلیاردی، سایمون همپه و رافائل فدرمن

آخرین تلاش بایونا برای ساخت فیلم، داستان دلخراش و واقعی مسافران پرواز 571 نیروی هوایی اروگوئه را روایت می‌کند. هواپیما که قرار بود یک تیم راگبی را برای شرکت در مسابقاتی در شیلی ببرد، در رشته کوه‌های آند سقوط کرد و مجبور شد 29 بازمانده (از 45 نفر در هواپیما) برای زنده ماندن به اقدامات شدید متوسل شدند و برای نجات دعا کردند.

با 91% و 85% منتقدان و نمرات Rotten Tomatoes مبتنی بر تماشاگر، Society of the Snow بازگشتی بسیار عالی برای بایونا است که جدیدترین فیلم‌ها - و شکست‌های انتقادی - شامل Jurassic World: Fallen Kingdom و Marrowbone است. یک ساعت دشوار اما ضروری، Society of the Snow یکی از چهار فیلم نتفلیکس با رتبه‌بندی عالی Rotten Tomatoes است که توصیه می‌کنیم در این ماه تماشا کنید.

جان ویک 1 تا 3

تاریخ انتشار: 1 ژانویه (فقط ایالات متحده)
کارگردان: چاد استاهلسکی (هر سه فیلم)
بازیگران: کیانو ریوز، ایان مک شین، لنس ردیک، لارنس فیشبرن و هالی بری

قاتل سگ دوست مورد علاقه همه بالاخره راهی نتفلیکس آمریکا شد. سه قسط اول معشوق مجموعه فیلم‌های جان ویک در ایالت غول‌پیکر پخش قابل مشاهده است، پس ، اگر در فرنچایز فوق‌العاده Lionsgate خوابیده‌اید، باید نحوه تماشای فیلم‌های جان ویک را به ترتیب ببینید و سپس آنها را پخش کنید.

برای افراد ناآشنا: جان ویک با کیانو ریوز که نقش شخصیت اصلی را بازی می کند، شروع می کند، یک قاتل بازنشسته که در سوگ همسر اخیراً درگذشته اش است. برای اطمینان از اینکه او بقیه روزهای خود را تنها نمی گذراند، شریک متوفی او یک توله سگ به عنوان هدیه فراق به او هدیه می دهد - فقط برای این که حیوان مذکور در زمان حمله به خانه ویک کشته شود (اراذل غرور و شادی او را نیز موستانگ می دزدند). . قاتل افسانه ای در جستجوی انتقام، تلاشی را برای انتقام آغاز می کند، غافل از اینکه انجام این کار او را به زندگی خطرناکی که پشت سر گذاشته است می کشاند.

با هر چهار فیلم تا به امروز - John Wick: Chapter 4 اکران شده در می 2023 - مجموعاً یک میلیارد دلار در سطح جهانی به دست آوردند، فیلم های اکشن و هیجان انگیز Lionsgate یک پیروزی غیرمنتظره بوده است. یک برنامه تلویزیونی پیش درآمد، The Continental: From the World of John Wick ، همچنین برای پخش در Peacock (ایالات متحده) و Prime Video (بین المللی) در دسترس است، در حالی که یک فیلم اسپین آف با عنوان Ballerina در ماه ژوئن وارد سینماها می شود.

توجه: بینندگان بریتانیایی می‌توانند John Wick: Chapters 1 and 2 on Sky و John Wick: Chapter 3 را در Prime Video تماشا کنند. طرفداران استرالیایی می توانند John Wick: Chapter 1 را در Netflix و Prime Video تماشا کنند و فصل های 2 و 3 نیز در Prime Video موجود است.

فیلم های جدید نتفلیکس: در سال 2024 چه اتفاقی می افتد؟

نمایی نزدیک <a href= از فضانورد آدام سندلر در فیلم Spaceman نتفلیکس" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PfYwWFB8AmZmKZRHR9uoLK-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PfYwWFB8AmZmKZRHR9uoLK-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PfYwWFB8AmZmKZRHR9uoLK-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PfYwWFB8AmZmKZRHR9uoLK-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PfYwWFB8AmZmKZRHR9uoLK-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PfYwWFB8AmZmKZRHR9uoLK-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PfYwWFB8AmZmKZRHR9uoLK.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/PfYwWFB8AmZmKZRHR9uoLK.jpg">

Spaceman یکی از بسیاری از فیلم های جدید نتفلیکس است که قرار است در سه ماهه اول سال 2024 عرضه شود. (اعتبار تصویر: Netflix)

تعداد زیادی فیلم جدید نتفلیکس از هم‌اکنون تا پایان سال 2024 روی استریمر می‌آیند که مسلماً فاصله زیادی با آن وجود دارد. فهرست زیر را بخوانید تا ببینید در چند هفته و چند ماه آینده چه اتفاقی می افتد:

شکارچی و تاریکی (2 فوریه)

خاکستر (9 فوریه)

اگر جرات داری مرا بکش (13 فوریه)

بازیکنان (14 فوریه)

Soweto Love Story (14 فوریه)

آژانس دلشکستگی (14 فوریه)

Mea Culpa (23 فوریه)

از طریق پنجره من: به تو نگاه می کنم (23 فوریه)

کد 8: قسمت دوم (28 فوریه)

مرد فضایی (1 مارس)

دختر (8 مارس)

24 ساعت با گاسپار (14 مارس)

آرزوی ایرلندی (15 مارس)

شرلی (22 مارس)

بازی زیبا (29 مارس)

Rebel Moon – Part 2: The Scargiver (19 آوریل)

تلما اسب شاخدار (17 مه)

Heart of the Hunter (سه ماهه اول 2024)

Hit Man (17 ژوئن)

Ultraman: Rising (14 ژوئن)

پلیس بورلی هیلز: Axel F (اواسط سال 2024)

The Witcher: Sirens of the Deep (اواخر 2024)


برای پوشش بیشتر مبتنی بر نتفلیکس، بهترین نمایش های نتفلیکس و بهترین راهنمای مستندهای نتفلیکس را بخوانید. از طرف دیگر، نحوه ثبت نام در Netflix را بیاموزید یا در مورد اینکه آیا ارزش لغو اشتراک Netflix خود را دارد یا خیر، کم‌کم را دریافت کنید.

گزارشگر ارشد سرگرمی

به عنوان گزارشگر ارشد سرگرمی TechRadar، تام تمام آخرین فیلم‌ها، نمایش‌های تلویزیونی و اخبار سرویس استریم را پوشش می‌دهد که باید در مورد آنها بدانید. شما مرتباً او را خواهید دید که در مورد دنیای سینمایی مارول، جنگ ستارگان، نتفلیکس، پرایم ویدیو، دیزنی پلاس و بسیاری از موضوعات مورد علاقه دیگر می نویسد.

تام که یک روزنامه‌نگار معتبر NCTJ است، همچنین نقدها، مقالات تحلیلی، نظرات و آپشن های مصاحبه‌ای را در مورد بزرگترین فرنچایزها، بازیگران، کارگردانان و سایر رهبران صنعت می‌نویسد. ممکن است نقل قول های او را در ویدیوی رسمی عجیب و غریب استودیو مارول نیز مشاهده کنید، مانند این برنامه تلویزیونی شوالیه ماه .

دور از محل کار، تام را می‌توان یافت که آخرین بازی‌های ویدیویی را تماشا می‌کند، در سرگرمی‌های ورزشی مورد علاقه‌اش فوتبال غرق می‌شود، کتاب‌های خوانده‌نشده زیادی را در قفسه‌اش می‌خواند، در باشگاه تناسب اندام می‌ماند، و هر سگی را که می‌خورد نوازش می‌کند.

در مورد جدیدترین اخبار سرگرمی اطلاعاتی دارید، داستان جالبی دارید یا نگاهی جذاب دارید؟ با خیال راحت به او خط بزنید.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است