متن خبر

فیفا لنوو را به عنوان شریک رسمی فناوری برای جام جهانی 2026 و بعد از آن ثبت نام کرد

فیفا لنوو را به عنوان شریک رسمی فناوری برای جام جهانی 2026 و بعد از آن ثبت نام کرد

شناسهٔ خبر: 786982 -




Lenovo Tech World 2024
(اعتبار تصویر: آینده / مایک مور)

لنوو به عنوان شریک رسمی فناوری فیفا، نهاد حاکم بر فوتبال جهان معرفی شده است.

این قرارداد که در Lenovo Tech World 2024 اعلام شد، جام جهانی فوتبال 2026 در کانادا، مکزیک و ایالات متحده و همچنین جام جهانی فوتبال زنان 2027 در برزیل را پوشش خواهد داد.

لنوو طیف کاملی از فناوری‌های محاسباتی خود را ارائه می‌کند تا محبوب‌ترین ورزش جهان را حتی هوشمندتر و در دسترس‌تر برای طرفداران در سراسر جهان کند.

همکاری فیفا و لنوو

یوانکینگ یانگ، رئیس و مدیرعامل لنوو، گفت: «لنوو مفتخر است که از دیدگاه فیفا در استفاده از فناوری برای ارتقای بازی، ارتقای تجربه طرفداران در سراسر جهان، و پرورش نوآوری که زمین بازی را یکسان می‌کند، پشتیبانی می‌کند.

ما هیجان زده هستیم که فناوری پیشرفته و نوآوری هوش مصنوعی ما در مسابقات آتی در کانون توجه قرار خواهد گرفت و قدرت دگرگون کننده فناوری هوشمندتر را به جهان نشان می دهد.

این شرکت گفته است که لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، تلفن‌های همراه موتورولا و سرورهای ThinkPad از جمله فناوری‌هایی هستند که برای مسابقات ادغام می‌شوند و به بهبود تجربیات طرفداران در استادیوم‌ها و پخش‌های جهانی، قدرت تجزیه و تحلیل تقویت‌شده و دموکراتیزه کردن داده‌ها در تمام فوتبال جهانی کمک می‌کنند. کشورهای بازی کننده

لنوو در حال حاضر از فرمول 1 با تلاش‌های فناوری خود پشتیبانی می‌کند و از بهبود تعامل طرفداران و قابلیت‌های پخش پشتیبانی می‌کند - چیزی که فیفا امیدوار است در آینده دنبال کند.

فیفا گفت : "در فیفا، ما متعهد هستیم که بازی را در سطح جهانی توسعه دهیم و فوتبال را برای همه در دسترس قرار دهیم - و خوشحالیم که از لنوو در سفر خود استقبال می کنیم و با آنها برای اجرای فناوری ها، نوآوری ها و برنامه هایی که ورزش ما را گسترش می دهند، همکاری می کنیم." رئیس جمهور جیانی اینفانتینو

ترکیب داده‌ها و فناوری به ما کمک می‌کند تا هواداران را بهتر بشناسیم، و از آن برای ایجاد تجربه‌های بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی طرفداران در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۶ و جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۷ استفاده خواهیم کرد. »

بیشتر از TechRadar Pro

معاون سردبیر، TechRadar Pro

مایک مور معاون سردبیر TechRadar Pro است. او نزدیک به یک دهه به عنوان یک روزنامه‌نگار فناوری B2B و B2C کار کرده است، از جمله در یکی از روزنامه‌های ملی برجسته بریتانیا و عنوان Future، ITProPortal، و زمانی که او آخرین روندهای سازمانی و محل کار را دنبال نمی‌کند، به احتمال زیاد می‌توان آن را پیدا کرد. تماشا کردن، دنبال کردن یا شرکت در نوعی ورزش.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است