متن خبر

فیس بوک اکنون به شما امکان می دهد برای حفظ حریم خصوصی و سازماندهی بهتر حساب های جایگزین ایجاد کنید

فیس بوک اکنون به شما امکان می دهد برای حفظ حریم خصوصی و سازماندهی بهتر حساب های جایگزین ایجاد کنید

شناسهٔ خبر: 436139 -




فیس بوک به کاربران خود این امکان را می دهد که چندین حساب کاربری ایجاد کنند تا به مردم آزادی بیشتری در انتخاب نحوه تعامل با این پلت فرم بدهد.

متا در یک پست اعلامیه ای اعلام می کند که می خواهد راهی به مردم بدهد تا جنبه های مختلف زندگی آنلاین خود را تقسیم بندی کنند. به این ترتیب، می توانید حساب شخصی خود را جدا از حساب حرفه ای خود نگه دارید یا برای مخاطبان خاصی پروفایل داشته باشید. برای سازماندهی بهتر محتوایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید یا ببینید، می‌توانید خانواده یک نمایه را دنبال کنند، در حالی که دوستان یک نمایه دیگر را دنبال کنند. فید شما دیگر نباید ترکیبی از همه چیزهایی باشد که خواسته یا ناخواسته کنار هم قرار گرفته اند. اکنون می توانید همه چیز را ساده و تمیز نگه دارید. به علاوه، فیس بوک نشان نمی دهد که شما پروفایل های دیگری را در صفحه اصلی خود ایجاد کرده اید.

هنگام ایجاد یک نمایه اضافی، توجه داشته باشید که تنظیمات شخصی شما به دیگری منتقل نمی شود. پس از ایجاد، آنها به پیکربندی پیش فرض خود تنظیم می شوند. علاوه بر این، تنظیمات برای هر یک "به طور جداگانه مدیریت می شود". شما نمی توانید از حساب اصلی خود برای ایجاد تغییرات در جاهای دیگر استفاده کنید. به نظر می رسد این به روز رسانی انحصاری برای برنامه موبایل فیس بوک خواهد بود. متا اشاره ای نمی کند که آیا امکان ایجاد حساب های جایگزین در رابط وب فیس بوک وجود دارد یا خیر.

باز کردن یک نمایه دیگر واقعاً آسان است.

ابتدا روی عکس خود در گوشه سمت راست پایین برنامه ضربه بزنید تا تنظیمات باز شود. در زیر نام شما در منو کادری وجود دارد که می توانید یک نام کاربری جدید وارد کنید. یک نام حساب جدید خود را انتخاب کنید، سپس چند ثانیه صبر کنید تا فرآیند به پایان برسد. سپس می توانید دوستان خود را دنبال کنید یا جوامع دیگر را برای ایجاد یک فید منحصر به فرد کشف کنید. تعویض بین پروفایل ها به همین سادگی انجام می شود. به سادگی روی تصویر برای حساب دیگری ضربه بزنید و تغییر خواهد کرد، بدون نیاز به ورود.

حساب های جایگزین فیس بوک

(اعتبار تصویر: متا)

محدودیت هایی وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. به گفته متا، این به‌روزرسانی تنها برای «حساب‌های بزرگسال واجد شرایط» در دسترس خواهد بود. برخی از ویژگی‌ها مانند دوستیابی فیس‌بوک، بازار فیس‌بوک، حالت حرفه‌ای، و پرداخت‌ها «برای نمایه‌های شخصی اضافی در دسترس نخواهد بود» - فقط بخش اصلی به آن ابزارها دسترسی خواهد داشت. همچنین، پشتیبانی از مسنجر در موارد اضافی غیرفعال خواهد شد. همچنان می‌توانید پیام ارسال کنید، اما خود مسنجر غیرقابل دسترسی است.

دسترسی

کمی تعجب آور است که فیس بوک برای پیاده سازی چندین اکانت طولانی مدت طول کشیده است، به خصوص وقتی در نظر بگیرید که اینستاگرام این قابلیت را برای بیش از هفت سال دارد. اما هی، بهتر است دیر از هرگز. متا بیان می‌کند که این به‌روزرسانی در حال حاضر برای فیس‌بوک در دستگاه‌های تلفن همراه در سراسر جهان منتشر می‌شود و طی چند ماه آینده ادامه خواهد یافت. خبری در مورد نسخه دسکتاپ نیست.

ما با متا تماس گرفتیم و از متا پرسیدیم که آیا روزی به کاربران اجازه می‌دهد پروفایل‌های جدیدی روی دسک‌تاپ خود ایجاد کنند و همچنین می‌تواند دقیقاً معنای «حساب بزرگسال واجد شرایط» را روشن کند. این داستان متعاقبا آپدیت خواهد شد.

یکی از موارد استفاده برای این اکانت های alt داشتن حریم خصوصی آنلاین بهتر است. با در نظر گرفتن این موضوع، حتماً فهرست TechRadar از بهترین برنامه های حفظ حریم خصوصی برای اندروید را تحلیل کنید تا با روش های دیگر آشنا شوید.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است