علیرغم اینکه SUV برای بسیاری از سبکهای بدنه منسوخ (MPV و رودسترهای اسپرت کوچک، دلتنگ شما هستیم)، پایان دورانی را نشان میدهد، به نظر میرسد که خودروی استیت - یا استیشن واگن - میتواند بازگشتی داشته باشد. خوب، فولکس واگن به هر حال اینطور فکر می کند.
این برند آلمانی به تازگی درب آخرین ID خود را برداشته است. Tourer - یک استیشن واگن بدنه بلند که بر روی سکوی فست بک موجود خود ساخته شده است و دارای تمام نشانه های یک کلاسیک با پیچ و تاب از شوتینگ بریک است. .. البته با پایه های الکتریکی، به جای یک موتور دیزلی یا بنزینی کثیف که در زیر کاپوت (یا کاپوت، همه) کمین کرده است.
علیرغم اینکه ولوو (که مسلماً آخرین کلمه در خودروهای مستغلات است) اظهار داشت که دیگر آنها را تولید نخواهد کرد، فولکس واگن احساس میکند که ID.7 تورر به طور منظمی مجموعه برقی خود را گسترش میدهد و "فضای سخاوتمندانه و بردهای طولانی" را ارائه میدهد. ما صمیمانه موافقیم.
اگرچه ID.7 Tourer قبلاً مورد انتقاد قرار گرفته بود، اما اکنون می دانیم که تا 605 لیتر فضای ذخیره سازی با صندلی های عقب سالم و تا 1714 لیتر در صورت خواباندن صندلی های عقب وجود دارد. فولکس واگن همچنین مشتاق است اشاره کند که در این حالت حمل و نقل، منطقه بار تقریباً دو متر طول دارد.
فولکسواگن همچنین مجموعهای از لوازم جانبی را به شما میفروشد تا سازماندهی آن ناحیه بار را آسانتر کند، از محفظه بار مدولار گرفته تا حمل دوچرخه قابل استقرار، که به راحتی بر روی یک براکت یدککش چرخان قرار میگیرد، که خود قادر به حمل 75 کیلوگرم وزن درشت است.
با شروع عرضه اولیه در اروپا، ID.7 Tourer ابتدا در مشخصات Pro و Pro S در آینده ارائه خواهد شد که هر دو قادر به تولید 210 کیلووات (286 اسب بخار) از موتوری هستند که چرخ های عقب را به حرکت در می آورد. مدل Pro یک بسته باتری 77 کیلووات ساعتی دریافت می کند، در حالی که Pro S آینده دارای یک بسته بسیار بزرگتر 86 کیلووات ساعتی است که امکان شارژ تا 200 کیلووات را از پریز برق مناسب فراهم می کند.
فولکسواگن پیشبینی میکند که باتری بزرگتر 86 کیلووات ساعتی موجود در مدل Pro S میتواند تا 685 کیلومتر یا حدود 425 مایل را با یک بار شارژ طی کند، در حالی که انتظار داریم که حتی باتریهای بزرگتر از 10 تا 80 درصد شارژ کمتر از 30 دقیقه طول بکشد. از ایستگاه های سریع و فوق سریع
کوک کن و پلیس را بیرون کن
ID.7 Tourer همچنین یکی از اولین فولکسواگنهایی خواهد بود که از ChatGPT در داخل خودرو بهره میبرد، چیزی که این برند در نمایشگاه CES امسال فاش کرد ، در حالی که دستیار صوتی IDA خودش بهشدت بهبود یافته است تا بتواند راحتتر با ورودیهای گفتاری طبیعی کنار بیاید. .
در واقع، کل سیستم سرگرمی اطلاعاتی MIB4 بهروزرسانی شده است، که باعث میشود ناوبری آسانتر و بینهایت قابل تنظیمتر باشد تا به مالکان اجازه دهد صفحه نمایش را مطابق میل خود تنظیم کنند. ما آن را در ID.7 استاندارد امتحان کردیم و آن را یک doddle برای استفاده یافتیم - دیگر نیازی به جستجوی عملکردهای اصلی پنهان در اعماق منوهای فرعی نیستیم، به سادگی آن را به نقاط متعددی در صفحه اصلی پین کنید.
سرانجام، فولکسواگن در حال معرفی اپلیکیشن Wellness In-Car برای محدوده ID.7 خود است که مجموعهای از عملکردهای از پیش تعیین شده را برای استراحت یا شارژ مجدد راننده در طول یک سفر طولانی یا توقف شارژ ارائه میدهد.
بهعنوان مثال، «Fresh Up» «صدای محرک، تهویه مطبوع طراوتکننده (با استفاده از سیستم تهویه مطبوع خودکار و تهویه صندلی)، ماساژ نیروبخش پشت و مناطق آبی و فیروزهای نور پسزمینه را فعال میکند.
حالتهای Calm Down و Power Break نیز وجود دارد که در صورت ساکن بودن خودرو، سیستم اطلاعات سرگرمی تعداد زیادی انیمیشن خنک را نمایش میدهد.
در حال حاضر، هیچ صحبت رسمی در مورد قیمت وجود ندارد، اما پیش بینی می شود که قیمت آن بیش از حدود 56000 پوند (حدود 50000 دلار / 95000 دلار استرالیا) باشد که توسط سالن ID.7 فست بک، که در حال حاضر در فروش است، سفارش داده شده است.
ارسال نظر