متن خبر

فولکس‌واگن از طرح خود برای یک کارخانه ۲.۱ میلیارد دلاری خودروهای برقی در آلمان حمایت می‌کند

فولکس‌واگن از طرح خود برای یک کارخانه ۲.۱ میلیارد دلاری خودروهای برقی در آلمان حمایت می‌کند

شناسهٔ خبر: 438852 -




طرح ۲.۱ میلیارد دلاری فولکس واگن برای راه اندازی یک کارخانه خودروهای برقی اختصاصی در ولفسبورگ، آلمان قابل اجرا است.

بنا بر گزارش‌ها، این خودروساز در عوض قصد دارد کارخانه‌های موجود خود در Zwickau و Wolfsburg را اصلاح کند تا تولید یک خودروی الکتریکی پرچم‌دار جدید - پروژه Trinity به تعویق افتاده - و یک هاچ‌بک گلف تمام الکتریکی را انجام دهد.

این موضوع با بیانیه قبلی توماس شفر، رئیس خودروهای سواری فولکس‌واگن، که سال گذشته بیان کرد ممکن است نیازی به کارخانه اضافی نباشد، وجود دارد زیرا فولکس‌واگن خودروهای موتور احتراقی کمتری در طول زمان تولید می‌کند. با این حال، این فقط در مورد ایجاد فضا برای خودروهای الکتریکی نیست. خودروساز در حالت کاهش هزینه است.

واقعاً، این موضوع را کم اهمیت جلوه می دهد. در ماه ژوئیه، شفر در جلسه ای با رهبران ارشد فولکس واگن، با اشاره به نیاز این شرکت به بازنگری فرآیندهای «پیچیده، آهسته و غیرقابل انعطاف» خود، گفت: سقف فولکس واگن در آتش است. یکی از عوامل مهم در اینجا استقبال دیرهنگام فولکس واگن از خودروهای برقی بود که منجر به از دست دادن جایگاه جدی در برابر BYD در چین شد.

فولکس‌واگن هنوز واقعاً خود را در برق ثابت نکرده است - در واقع، همین چند روز پیش رویترز گزارش داد که این خودروساز به‌دلیل کاهش تقاضا، تولید دو خودروی الکتریکی - ID.3 و Cupra Born - را موقتاً متوقف می‌کند.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است