متن خبر

فصل 3 خرس: هر آنچه در مورد بازگشت سریال موفق Hulu می دانیم

فصل 3 خرس: هر آنچه در مورد بازگشت سریال موفق Hulu می دانیم

شناسهٔ خبر: 444065 -




کارمی در آشپزخانه رستورانش در فصل دوم The Bear، فصل 3 قبلی The Bear استرس گرفته  <a href= است. " class=" block-image-ads hero-image" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4rzKoHwJHfBaNTYQJvVRGa-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4rzKoHwJHfBaNTYQJvVRGa-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4rzKoHwJHfBaNTYQJvVRGa-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4rzKoHwJHfBaNTYQJvVRGa-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4rzKoHwJHfBaNTYQJvVRGa-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4rzKoHwJHfBaNTYQJvVRGa-1200-80.jpg 1200w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4rzKoHwJHfBaNTYQJvVRGa-1920-80.jpg 1920w" sizes="(min-width: 1000px) 600px, calc(100vw - 40px)" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/4rzKoHwJHfBaNTYQJvVRGa.jpg">
فصل سوم Bear در اوایل نوامبر توسط FX/Hulu معرفی شد. (اعتبار تصویر: FX Productions)
فصل 3 خرس: اطلاعات کلیدی

- نور سبز در اوایل نوامبر
- شایعه شده است که فیلمبرداری در فوریه یا مارس آغاز می شود
- پیش بینی می شود همه بازیگران کلیدی بازگردند
- هنوز تریلر یا جزئیات داستان رسمی وجود ندارد
- باید موضوعات طرح را از دو فصل قبل انتخاب کنید
- بازیگران آنچه را که دوست دارند در فصل 3 ببینند کنایه زده اند
- امکان اقساط بیشتر

به مرکز TechRadar در فصل 3 The Bear خوش آمدید. اگر اینجا هستید، احتمالاً به این دلیل است که کل سریال - خوب، به هر حال دو فصل آن - در پی کسب چندین جایزه آن در مدار جوایز 2024 تاکنون، پرهیز کرده‌اید.

این به دور از تعجب است. The Bear یک سریال دراماتیک خوشمزه و مثمر ثمر است، پس دیدن نمایش تحسین شده Hulu (این سریال در دیزنی پلاس در سطح بین المللی در دسترس است) جوایز متعددی را پس از فصل دوم پرقدرت آن دریافت کرد، فقط پاداش خوبی است.

پس ، قبل از پخش فصل سوم The Bear در سال 2024، ما در مورد آن چه می دانیم؟ در زیر، همه چیزهایی را که در مورد سریال معتبر جرمی آلن وایت می‌دانیم، از جمله تاریخ انتشار احتمالی، جزئیات بازیگران، جزئیات داستان و موارد دیگر گردآوری کرده‌ایم. در حالی که منتظر دوره بعدی آن هستید، ممکن است بخواهید یکی از این شش درام شدید را پخش کنید، اگر تشنه ژانرهای مشابه هستید .

اسپویلرهای کامل فصل 1 و 2 The Bear دنبال می شوند . اسپویلرهای احتمالی فصل 3 The Bear نیز مورد بحث قرار گرفته است.

تاریخ انتشار فصل 3 The Bear: آنچه می دانیم

چه کسی یک دور دیگر می خواهد؟ The Bear از FX برای فصل سوم باز می گردد. فقط در @Hulu. #TheBearFX pic.twitter.com/0CY2TxWtUs 6 نوامبر 2023

فصل سوم The Bear تاریخ انتشار ندارد. با این حال، در نوامبر 2023 توسط FX (شرکت سازنده آن) چراغ سبز شد - و از آنجایی که چقدر آبدار است، از نظر ما The Bear کاملاً شایسته فصل سوم است .

پس ، چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ببینیم بازیگران و عوامل فیلم برای دو تا از بهترین سرویس‌های استریم دنیا چه چیزی درست می‌کنند؟ مدتی نیست متاسفانه جرمی آلن وایت، بازیگر نقش اول فیلم در دسامبر 2023 در برنامه The Today Show صحبت کرد و گفت: فیلمبرداری در ماه فوریه یا مارس آغاز خواهد شد و گفت : "من در ژانویه با چند سرآشپز دور هم جمع می شوم و دوباره در آشپزخانه آماده می شوم. "

فصل‌های 1 و 2 به ترتیب در فوریه 2022 و فوریه 2023 فیلم‌برداری شدند، با بسته‌بندی اصلی عکاسی در 28 آوریل و 31 مارس. هر دو فصل در ژوئن 2022 و ژوئن 2023 نیز پخش شدند، به این معنی که فاصله قابل توجهی بین پایان فیلم‌برداری وجود نداشت. و قسمت های جدید در دامان ما فرود آمد. اگر فصل 3 The Bear مسیر توسعه مشابهی را طی کند، انتظار داریم که در ژوئن 2024 وارد بازار شود. زمانی که مطمئن شدیم این بخش را به روز خواهیم کرد.

بازیگران فصل 3 The Bear: احتمال زیاد و شایعه شده است

تصویری <a href= از کارمی در حال کار در آشپزخانه در حالی که دیگران در The Bear به آن نگاه می کنند" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8LLAkofKsyEirpDKE9GRCo-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8LLAkofKsyEirpDKE9GRCo-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8LLAkofKsyEirpDKE9GRCo-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8LLAkofKsyEirpDKE9GRCo-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8LLAkofKsyEirpDKE9GRCo-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8LLAkofKsyEirpDKE9GRCo-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8LLAkofKsyEirpDKE9GRCo.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/8LLAkofKsyEirpDKE9GRCo.jpg">

کارمی قرار است در فصل 3 The Bear بازگردد. (اعتبار تصویر: FX Productions)

اسپویلرهای بالقوه فصل 1 و 2 The Bear در راه است.

از آنجایی که فصل 2 چگونه به پایان رسید، انتظار داریم موارد زیر برای فصل 3 The Bear بازگردند:

جرمی آلن وایت در نقش کارمن «کارمی» برزاتو

آیو ادبیری در نقش سیدنی آدامو

ایبون ماس-باچراخ در نقش ریچارد «ریچی» جریموویچ

ابی الیوت در نقش ناتالی «شکر» برزاتو

لیونل بویس در نقش مارکوس

لیزا کولون-زایاس در نقش تینا

متی متیسون در نقش نیل فک

ادوین لی گیبسون در نقش ابراهیم

الیور پلات در نقش عمو جیمی

کریس ویتاسکه در نقش پیت

بازیگرانی که در بالا فهرست شده‌اند مهره‌های سرسخت سریال هستند، اما مطمئناً تعداد زیادی A-listers وجود دارند که در فصل 3 مهمان خواهند شد، به خصوص در قسمت پشتی The Bear که در بخش‌های کمدی محور در امی و طلایی امسال حضور دارند. گلوب.

جیمی لی کرتیس، مولی گوردون، باب اودنکرک، ویل پولتر، اولیویا کولمن، سارا پالسون، جان برنتال و جیلیان جیکوبز از جمله کسانی هستند که آخرین بار در نقش های مهمان حضور داشتند. با بازی گوردون در نقش کلر مورد علاقه کارمی ( از آنجایی که فصل 2 چگونه به پایان رسید، علامت سوالی بر سر و صدای عاشقانه آنها آویزان است)، جیمی لی کرتیس در نقش مادر کارمی، دونا، و جان برنتال در چند فلش بک در نقش برادر فقیدش مایکی، فرصت هایی برای این کار وجود دارد. برخی از این افراد نقش خود را در فصل سوم بازی می کنند.

ما باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا هر یک از موارد بالا باز می گردند یا خیر، اما ما دوست داریم در فصل های آینده به *ahem* نگاه خود را به آنها جلب کنیم.

حدس و گمان داستان فصل سوم خرس

کارمی و ریچی در فیلم The Bear با هم مشاجره دارند

"گوش کن، ریچی، نمی‌توانی هر اسپویلری درباره The Bear بدهی!" (اعتبار تصویر: FX Productions)

طرح فصل 3 The Bear در حال حاضر تحت قفل و کلید قرار دارد، اما می‌توانیم نگاهی به خطوط داستانی فصل 2 بیاندازیم تا حدس بزنیم که جانشین آن کجا می‌تواند برود.  

اسپویل‌های اصلی فصل 2 The Bear را دنبال می‌کنید. اگر آن را به طور کامل تماشا نکرده‌اید، اکنون به عقب برگردید یا به جلو بروید (با استفاده از نوار پیمایش در سمت چپ صفحه).

تری در فصل دوم The Bear <a href= به ریچی نشان می دهد که چگونه یک غذای جدید درست کند" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3LA6S6kPhWE8VzRXWMjRCC-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3LA6S6kPhWE8VzRXWMjRCC-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3LA6S6kPhWE8VzRXWMjRCC-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3LA6S6kPhWE8VzRXWMjRCC-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3LA6S6kPhWE8VzRXWMjRCC-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3LA6S6kPhWE8VzRXWMjRCC-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3LA6S6kPhWE8VzRXWMjRCC.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/3LA6S6kPhWE8VzRXWMjRCC.jpg">

آیا تری اولیویا کولمن می تواند در فصل سوم سریال ظاهر دیگری داشته باشد؟ (اعتبار تصویر: FX Productions)

پایان فصل 2 شاهد یک شب افتتاحیه پیروزمندانه برای رستوران ظاهر جدید Carmy بود، اگرچه این یک رویداد احساسی پر از مشکلات بود. در آشپزخانه (در نهایت) اعتماد به نفس وجود داشت، بازی‌کنندگان عاشق غذا بودند، و شخصیت‌هایی مانند ریچی، تینا و سیدنی خونسرد، آرام و جمع‌آور بودند. با این حال، در یک فصل واقعی، درام خانوادگی بیشتری بین کارمی و ریچی وجود داشت، رابطه کارمی و کلر به یک نخ آویزان بود، زمانی که اولی دومی را متهم به از بین بردن تمرکز خود بر روی رستوران، و سایر مسائل پر تنش می‌کند - از جمله پیت که به طور تصادفی حاملگی ناتالی را برای دونا فاش کرد - که باعث ایجاد داستان های تند در فصل 3 شد.

یکی از شخصیت‌های خاصی که در فصل 2 بیشتر در موردش یاد گرفتیم، مارکوس (لیونل بویس) بود، با این که خرس عمیق‌تر به زندگی او در خارج از آشپزخانه می‌کاود، هرچند که عمدتاً روی سلامتی مادرش متمرکز بود. همانطور که اعتماد به نفس او در طول فصل افزایش می‌یابد - با محوریت دیدار از سرآشپز لوکا (ویل پولتر از نگهبانان کهکشان 3 ) در کپنهاگ که او را واقعاً از ایده‌های بیابانی جدید الهام می‌بخشد - در قسمت آخر او تماس‌های مراقب مادرش را از دست داد. می تواند نشان دهنده غم و اندوه و سختی برای مارکوس در فصل 3 باشد.

بویس در ژوئن 2022 در گفتگو با ددلاین در مورد اینکه دوست دارد قوس مارکوس دفعه بعد به کجا برود صحبت کرد و گفت: "فکر می کنم چیزی که برای من جالب است کاوش کنم درست مانند ادامه سفر به آرزوی عظمت است. فقط داستانی از شور و اشتیاق است. همه نویسندگان کار فوق العاده ای در ارائه داستان های خاص برای هر شخصیت انجام می دهند، پس من هیجان زده هستم که ببینم آنها آن را به کجا خواهند برد. اما برای من، من دوست دارم آن را کشف کنم."

همچنین شیمی ظاهراً در حال جوشیدن بین کارمی و سیدنی وجود دارد که بینندگان را به فرضیه سازی واداشته است. با این حال، ادیبیری، بازیگر نقش سیدنی، احساس می‌کند که نویسندگان به آن سمت نیستند و به هالیوود ریپورتر او میگوید : «این واقعاً روند فکری ما در زمان ساخت سریال نیست و می‌دانم که می‌تواند بخشی از فرهنگ یک نمایش باشد – اما فکر نمی‌کنم آنها به آنچه می‌خواهند برسند."

یکی از رابطه های سیدنی محور که ممکن است در فصل 3 بیشتر مورد تحلیل قرار گیرد، رابطه ای است که او با پدرش امانوئل (رابرت تاونسند) دارد. فصل 2 پایانی نشان داد که این زوج به دنبال امتناع امانوئل از حمایت از تمایل سیدنی برای تبدیل شدن به یک سرآشپز تا حدودی با هم آشتی کردند. ادبیری در پاسخ به این سوال که آیا می‌خواهد این پویایی را بیشتر تحلیل کند، به ددلاین در مراسم امی گفت: "من این ایده را دوست دارم که سیدنی اعتماد به نفس و باور بیشتری به خودش پیدا کند، اما بازی کردن در نقش کسی که ناقص است و به نوعی نامرتب است نیز لذت بخش است. " . پس این فضا را تماشا کنید.

ایبون ماس-باچرخ در مورد پیامدهای تازه ترین دعوای کارمی و ریچی به ددلاین در فرش قرمز امی گفت: "به نظر می رسد آنها از آخرین چیزی که من دیدم بسیار دور هستند. فکر می کنم توپ در زمین کارمی است. من فکر می کنم ریچی است. یک دوست بسیار وفادار است که روح بسیار انعطاف پذیری دارد. کارمی شکننده تر و عصبی تر به نظر می رسد."

سایر موضوعات داستانی فصل 3 بر روابط شخصیت‌های متعدد، از جمله پیامدهای رابطه کارمی با کلر، مبارزه مداوم برای موفقیت خرس (اکنون به طور رسمی افتتاح شده است) و وام عظیم عمو جیمی که هنوز نیاز به بازپرداخت دارد، تمرکز دارد.

در صحبت با Digital Spy ، به نظر می‌رسد که Moss-Bachrach امیدوار است برای برخی از این روایت‌ها، با تاکید ویژه بر تبدیل شدن The Bear به یک رستوران معتبر، راه حلی پیدا کند. او در این فکر کرد: "من کنجکاو هستم که ببینم زندگی روزمره چیست و آیا پایدار است یا خیر." "این فصل سوم در ذهن من است، "خوب، پس چیز جدید چگونه است؟" زیرا آنها واقعا نمی توانند آن را زیاد ببینند."

تریلر فصل سوم The Bear: آیا یکی وجود دارد؟

سیدنی در حالی <a href= که در فیلم The Bear به شخصی در خارج از صفحه نمایش نگاه می کند، روی یک دفترچه یادداشت می نویسد" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qFkZWZYShmp3xb5SR3XUhL-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qFkZWZYShmp3xb5SR3XUhL-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qFkZWZYShmp3xb5SR3XUhL-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qFkZWZYShmp3xb5SR3XUhL-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qFkZWZYShmp3xb5SR3XUhL-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qFkZWZYShmp3xb5SR3XUhL-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qFkZWZYShmp3xb5SR3XUhL.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/qFkZWZYShmp3xb5SR3XUhL.jpg">

مدتی منتظر تریلر فصل 3 خواهیم بود، سیدنی... (اعتبار تصویر: FX Productions)

در حال حاضر هیچ تریلری برای فصل 3 The Bear وجود ندارد. ما این بخش را به محض انتشار به‌روزرسانی می‌کنیم، اما انتظار نداشته باشید تا زمانی که تاریخ عرضه آن اعلام نشده است، یکی از این تریلرها منتشر شود. امیدواریم در کنار هر خبر تاریخ انتشار، یکی را دریافت کنیم.

کجا خرس را تماشا کنیم

فصل 1 و 2 Bear را می توان در Hulu در ایالات متحده و Disney Plus در بریتانیا و استرالیا پخش کرد. هر فصل در روز انتشار به طور کامل کاهش یافت، پس در حال حاضر برای تماشای کامل در دسترس هستند.

به نظر ما (و در واقع از نظر بسیاری از مردم)، این یکی از بهترین نمایش های هولو و بهترین نمایش های دیزنی پلاس در اطراف است، پس روی آن نخوابید.

آیا The Bear فصل چهارم خواهد داشت؟

کارمی فهرست ی <a href= از مواد تشکیل دهنده فصل دوم The Bear را می نویسد" class=" lazy-image-van" onerror="if(this.src && this.src.indexOf('missing-image.svg') !== -1){return true;};this.parentNode.replaceChild(window.missingImage(),this)" data-normal="https://vanilla.futurecdn.net/techradar/media/img/missing-image.svg" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xniH4Ec9xyo2jsCVQ4oVGk-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xniH4Ec9xyo2jsCVQ4oVGk-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xniH4Ec9xyo2jsCVQ4oVGk-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xniH4Ec9xyo2jsCVQ4oVGk-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xniH4Ec9xyo2jsCVQ4oVGk-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xniH4Ec9xyo2jsCVQ4oVGk-1200-80.jpg 1200w" data-sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" src="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xniH4Ec9xyo2jsCVQ4oVGk.jpg" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/xniH4Ec9xyo2jsCVQ4oVGk.jpg">

آیا The Bear می تواند فصل چهارم را نیز داشته باشد؟ (اعتبار تصویر: Hulu)

ما تعجب خواهیم کرد اگر فصل 3 The Bear آخرین ورودی سریال بسیار موفق آشپزی باشد. مسلماً این بزرگترین موفقیت تلویزیونی FX است، پس ، مگر اینکه کیفیت آن در فصل آینده کاهش قابل توجهی داشته باشد، یا مردم از تنظیم کردن آن خودداری کنند، که با توجه به برنده شدن جوایز اخیر و محبوبیت مداوم آن، بسیار بعید است، ما انتظار داریم فصل چهارم را دنبال کنیم.

این به این بستگی دارد که چقدر داستان برای گفتن باقی مانده است. همانطور که اشاره کردیم، فصل 2 The Bear - رستوران، نه نمایش - را در نقشه ناهارخوری خوب قرار داد. پس ، فصل 3 باید تحلیل کند که آیا کارمی و شرکت می توانند به اوج بجنگند و رستوران اصلی را به عنوان یکی از بهترین تجربه های رستوران در اطراف تثبیت کنند. اگر آنها این کار را انجام دهند، ممکن است داستان یا شخصیت بیشتری در فصل‌های بعدی پوشش داده شود.

و سلام، حتی اگر The Bear با فصل 3 به پایان برسد، ممکن است بهترین کار این باشد که در اوج باشید. تد لاسو فقط برای سه فصل در اپل تی‌وی پلاس پخش شد و ببینید این کمدی-درام فوتبال مورد تحسین و برنده شدن چند جایزه چقدر خوب است. برنامه‌های تلویزیونی تا زمانی که به زمین نریزند، لازم نیست اجرا شوند، پس ، اگر فصل 3 سریال The Bear به پایانی مناسب برسد، ما از دیدن یک نتیجه‌گیری خوشایند برای یک برنامه تلویزیونی فوق‌العاده خوشحال‌تر خواهیم شد. ، به جای تماشای این که در حال تلاش برای مرتبط ماندن در فضای رقابتی تلویزیونی است، رنج می برد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

گریس یک نویسنده مستقل برای TechRadar است که در گذشته در سایت هایی مانند GamesRadar، Metro و The Loadout کار کرده است.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است