متن خبر

فصل ۴ آکادمی Umbrella در سال ۲۰۲۴ می آید – و طرفداران در حال جستجو برای سرنخ های داستانی هستند.

فصل ۴ آکادمی Umbrella در سال ۲۰۲۴ می آید – و طرفداران در حال جستجو برای سرنخ های داستانی هستند.

شناسهٔ خبر: 439968 -




اسپویل های اصلی فصل سوم The Umbrella Academy دنبال می شود.

رسمی است: فصل ۴ آکادمی چتر در سال ۲۰۲۴ به نتفلیکس سفر خواهد کرد. نمایش محبوب نتفلیکس که با پایان آخرالزمانی خود در نتفلیکس با قسمت چهارم و پایانی روبرو خواهد شد، سال آینده در بهترین سرویس استریم جهان راه اندازی خواهد شد.

این اعلامیه در ویدئویی منتشر شد که در حساب‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی نتفلیکس منتشر شد، که نشان می‌داد بازیگران اصلی سریال تلویزیونی تولد مشترک شخصیت‌هایشان را جشن می‌گیرند. به این دلیل که شخصیت‌های آن‌ها همگی در تاریخ فوق‌الذکر در سال ۱۹۸۹ در سری رمان‌های گرافیکی جرارد وی و گابریل با به همین نام و همچنین اقتباس تلویزیونی آن متولد شدند.

در ۱ اکتبر ۱۹۸۹، نوزادان فوق العاده فوق العاده ما به دنیا آمدند. در سال ۲۰۲۴، آنها برمی گردند ☂️ ژله های تولدت مبارک 🖤 pic.twitter.com/Ubep3fUJpPO 1 اکتبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

در ظاهر، ویدیوی مملو از سرگرمی غیرعادی به نظر نمی رسد. تماشای جشن تولد شخصیت‌هایشان توسط بازیگران آکادمی چتر برای طرفداران آسان است، از این که فصل ۴ سال آینده می‌آید لذت می‌برند، و امیدوارند که اطلاعات بیشتری زودتر به دست بیاید.

نتفلیکس اخیراً نسخه ۲۰۲۳ Geeked Week - یک رویداد مجازی پنج روزه رایگان که در آن نتفلیکس اطلاعیه‌های بزرگی درباره فیلم‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و بازی‌های آینده منتشر می‌کند - به زودی منتشر کرد. پس شاید در آینده نزدیک بیشتر درباره فصل چهارم The Umbrella Academy بشنویم.

اما این باعث نشد که «Brellies» - هواداران آکادمی Umbrella - در مورد اینکه چه زمانی ممکن است اولین فصل چهارم و آخر یکی از بهترین سریال‌های نتفلیکس شروع شود، حدس بزند. به همین ترتیب، طرفداران مهارت‌های کارآگاهی آماتور خود را به کار گرفته‌اند تا تحلیل کنند که آیا ویدیوی اعلامی سرنخ‌هایی درباره نقشه بسیار محرمانه‌اش پنهان می‌کند یا خیر.

کل آکادمی چتر twt rn pic.twitter.com/c51kiMvN8s 1 اکتبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

ابتدا اجازه دهید در مورد تاریخ انتشار احتمالی حدس بزنیم. فصل ۱ آکادمی آمبرلا در فوریه ۲۰۱۹ در نتفلیکس پخش شد، اما فصل دوم و سوم در ژوئیه ۲۰۲۰ و ژوئن ۲۰۲۲ روی پلتفرم پخش شد. پس طبق قانون میانگین، فصل ۴ احتمال بیشتری دارد که در اواسط سال ۲۰۲۴ پخش شود.

با این حال، نتفلیکس همچنین می‌تواند با انتشار آن در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۴، تولد شخصیت‌های اصلی را جشن بگیرد. این تاریخ در روز سه‌شنبه سال آینده است، که معمولاً روزی نیست که نتفلیکس فصل‌های جدید محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی خود را در آن منتشر کند. .

علاوه بر این، فیلمبرداری در فصل ۴ در ماه مه ۲۰۲۳ به پایان رسید. تا زمانی که اعتصاب بازیگران هالیوود تا پایان سال حل شود - که به بازیگران سریال اجازه می دهد فصل ۴ را در حدود تاریخ شروع آن تبلیغ کنند - دلیلی وجود ندارد که نتفلیکس نتواند این کار را انجام دهد. آن را در اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر کنید، به شرطی که آماده کار باشد. به طور خلاصه: ما در مورد تاریخ پخش فصل ۴ The Umbrella Academy عاقلتر نیستیم.

The UMBRELLA ACADEMY فصل ۴ کاترین کینگ سو را در نقش امی و ریچل مک میلان در نقش کارن انتخاب کرده است. این شش قسمت توسط جرمی وب، پاکو کابزاس و نویل کید کارگردانی خواهد شد. انتظار نمی رود فصل پایانی تا سال ۲۰۲۴ پخش شود. https://t.co/uW0H5vbi2o pic.twitter.com/WTVpSlq05i 27 سپتامبر ۲۰۲۳

بیشتر ببین

تا آنجایی که پیش‌بینی‌های داستانی پیش می‌رود، طرفداران کلاه‌های آهوانی شرلوک هولمز خود را بر سر می‌گذارند تا بفهمند که آیا ویدیوی جشن تولد هیچ گونه تمسخر داستانی را حذف کرده است یا خیر.

برای شروع، The Sparrow Academy - نسخه واقعیت جایگزین The Umbrella Academy که در فصل ۳ عرضه شد - در ویدیو حضور ندارند. در Reddit، Golden_Pineapple07 اشاره کرد که جالب است که هیچ‌کدام از آن‌ها نمایش داده نمی‌شوند، اما این تعجب بزرگی نیست، زیرا همه آنها به جز یکی (Sloane Hargreeves) فوت کردند. در حالی که اسلون در صحنه پایانی فصل ۳ نبود، بسیاری از طرفداران هنوز گمان می کنند که او در جایی سالم و زنده است.

در همین حال، طرفداران دیگر مجذوب این هستند که به نظر می رسد لوتر دوباره قدرت های ابرقدرت خود را دارد. در پایان فصل سوم The Umbrella Academy ، جهان توسط آلیسون مجدداً تنظیم شد و در نتیجه گروه توانایی‌های مافوق بشری خود را از دست دادند. این شامل لوتر بود، که او نیز بدن انسان خود را بازیابی کرد (به یاد داشته باشید: او بدنی نیمه انسان و نیمه میمون به دلیل تصادفی که قبل از رویدادهای فصل ۱ متحمل شد، داشت). با این حال، همانطور که در فصل گذشته Redditor (در میان دیگران) متوجه شد، لوتر دوباره بدن هیبریدی خود را در ویدیوی اعلامی نشان می دهد. این نشان می دهد که این گروه، یا حداقل برخی از آنها، ابرقدرت های خود را دوباره به دست خواهند آورد.

سایر طرفداران این نظریه را مطرح کرده اند که خواهر و برادر هارگریوز ممکن است در دهه ۱۹۹۰ پس از اینکه آلیسون در قسمت آخر فصل ۳ جهان را مجدداً تنظیم کرد، ظاهر شدند و کاربران Reddit BiscottiLeadings و Secret-Definition-40 ادعا کردند که لباس های جدیدشان ظاهری در اواخر دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ درباره آنها دارد. . از آنجایی که خواهر و برادرها در سال ۱۹۸۹ به دنیا آمده اند، جهان دوباره تنظیم شده است، و آنها قدرت خود را از دست داده اند، قابل قبول است که آنها درست قبل از تولد و به دست آوردن قدرت های خود به یک واقعیت سفر کرده باشند یا به یک بعد. جایی که اصلاً به دنیا نیامده بودند. طرح ضخیم تر می شود ...

خوشبختانه، چیزهایی در مورد فصل آخر The Umbrella Academy می دانیم. این شامل شش قسمت به جای ۱۰ قسمت معمولی (در هر برخورد دهنده) خواهد بود، تمام هفت نفر از بازیگران اصلی آن در حال بازگشت هستند، و شخصیت‌های کاملاً اصلی به آنها ملحق می‌شوند که ما را نگران می‌کنند که چگونه نمایش ممکن است نه تنها به سمت خود جلب شود. پایانی است، اما اینکه آیا این یک پایان مناسب برای یک سریال محبوب نتفلیکس خواهد بود یا خیر.

امیدواریم در اشتباه باشیم و فصل چهارم آن بهتر از فصل قبلی است. در تحلیل فصل ۳ The Umbrella Academy تا زمانی که اینجا هستید، بدانید چرا ما کاملا شیفته قسمت سوم سریال نشدیم.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است