متن خبر

فصل بعدی The Elder Scrolls Online، Gold Road، قرار است اواخر امسال منتشر شود

فصل بعدی The Elder Scrolls Online، Gold Road، قرار است اواخر امسال منتشر شود

شناسهٔ خبر: 443927 -




هنر کلیدی برای The Elder Scrolls Online: فصل Gold Road.
(اعتبار تصویر: Bethesda Softworks)

فصل بعدی The Elder Scrolls Online ، Gold Road ، در طول نمایشگاه ESO 2024 Global Reveal فاش شد و تنظیمات آن برای طرفداران The Elder Scrolls 4: Oblivion بسیار آشنا خواهد بود.

توسعه بعدی پولی برای بازی نقش آفرینی آنلاین انبوه چند نفره استودیو ZeniMax Online (MMORPG) در منطقه West Weald اتفاق می افتد که طرفداران Oblivion آن را به خوبی به خاطر خواهند داشت. به طور خاص، Weald بین ساحل طلا، Cyrodill، Craglorn و Reaper's March واقع شده است. مرکز آن اسکینگراد خواهد بود و این منطقه به سه بیوم مجزا تقسیم خواهد شد: خود جاده طلایی (جنگل پاییزی)، جنگل بارانی جنگلی ضمیمه والنوود، و ارتفاعات تپه ای کلویا.

در مورد داستان، طرفداران می توانند انتظار داشته باشند که همه چیز درست از جایی شروع شود که آخرین الحاقیه، Necrom ، متوقف شد. بدون وارد شدن به اسپویل برای هر کسی که هنوز Necrom را تمام نکرده است، بازیکنان Gold Road با یک شخصیت جدید مهم و مرموز به نام Ithelia آشنا می شوند که هیچ خاطره ای از او ندارد.

در غیر این صورت، Gold Road همچنین یک سیستم کاملاً جدید - Scribing را معرفی خواهد کرد. در یک رویداد کوتاه از قبل با حضور TechRadar Gaming (TRG)، توضیح داده شد که Scribing به صورت تخیلی به عنوان پیشروی برای چیزی است که بعداً می تواند به Spellcrafting در داستان بازی تبدیل شود ( از آنجایی که The Elder Scrolls Online صدها سال قبل از Morrowind می گذرد. و فراموشی ).

این در عمل به این معنی است که بازیکنان می‌توانند مهارت‌ها را جمع‌آوری و سفارشی‌سازی کنند تا طعم بیشتری به ساخت‌های خود اضافه کنند، با توانایی تغییر اثرات اولیه، ثانویه و سوم مهارت‌های خود. در زمان راه اندازی، این به جای کلاس های خاص، بر روی خطوط مهارت سلاح و جهان تمرکز می کند. این تضمین می کند که همه بازیکنان (که مالک Gold Road هستند) می توانند از این سیستم جدید بهره مند شوند. بازیکنان همچنین می‌توانند رنگ‌های جلوه‌های بصری مرتبط با مهارت‌ها و توانایی‌های خود را با 22 سبک موجود در هنگام راه‌اندازی (همه با بازی قابل باز شدن هستند) سفارشی کنند. این یک گفت نی عالی به گزینه های سفارشی سازی شخصیت های بازی است.

در طول سال 2024، طرفداران ESO منتظر چیزهای زیادی هستند - در ماه مارس، دو سیاهچال (Bedlam Veil و Oathsworn Pit) اضافه خواهند شد، قبل از اینکه Gold Road در 3 ژوئن برای PC و Mac عرضه شود و کنسول های PlayStation و Xbox در 18 ژوئن.

همچنین مشخص شد که در ماه آگوست، با انتشار به‌روزرسانی 43، بازیکنان می‌توانند برخی از « آپشن های بسیار هیجان‌انگیز، از جمله موارد مربوط به مسکن» را در اختیار داشته باشند. در نهایت، در اواخر سال، به روز رسانی 44 یک ویژگی جدید مرتبط با PvP و دو همراه با چهره تازه را اضافه می کند.

برای بازی‌های بیشتری مانند The Elder Scrolls Online، حتماً توصیه‌های ما را برای بهترین بازی‌های MMO و همچنین بهترین MMORPG تحلیل کنید .

News Writer، TechRadar Gaming

کاترین یک خبر نویس برای TechRadar Gaming است. او که دارای مدرک روزنامه‌نگاری از دانشگاه شفیلد بود، پس از صرف زمان زیادی در روزنامه دانشگاهش و نوشتن در مورد پوکمون و بازی‌های مستقل جالب، جذب صنعت رسانه بازی‌ها شد و متوجه شد که در واقع کار بسیار جالبی است. او قبلاً 19 ماه را به عنوان روزنامه نگار تمام وقت در GAMINGbible کار کرده بود. او همه چیز نینتندو را دوست دارد، و هرگز صحبت در مورد Xenoblade Chronicles را متوقف نخواهد کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است