متن خبر

“فشار مرزهای بیان دیجیتال”: صفحه نمایش 32 اینچی هولوگرافیک XR که بازی را تغییر می دهد راه اندازی شد – اما با توجه به قیمت نسبتاً گران آن برای همه مناسب نخواهد بود.

“فشار مرزهای بیان دیجیتال”: صفحه نمایش 32 اینچی هولوگرافیک XR که بازی را تغییر می دهد راه اندازی شد – اما با توجه به قیمت نسبتاً گران آن برای همه مناسب نخواهد بود.

شناسهٔ خبر: 474680 -




صفحه نمایش فضایی 32 اینچی Looking Glass
(اعتبار تصویر: Looking Glass)

شرکت هولوگرام Looking Glass با معرفی نمایشگرهای فضایی 16 و 32 اینچی جدید، گستره محصولات خود را گسترش داده است و تصاویر سه بعدی گروهی را بدون نیاز به هدست‌های نامرتب مانند Apple Vision Pro می‌سازد.

صفحه نمایش ها مفهوم واقعیت توسعه یافته یا غوطه وری XR را یک گام فراتر از قبل می برند و حرفه ای را هدف قرار می دهند که به ابزارهای تجسم پیشرفته برای توسعه و نمایش محتوای دیجیتال سه بعدی تعاملی نیاز دارند.

این شرکت اخیراً Looking Glass Go را معرفی کرد، نمایشگری در اندازه گوشی هوشمند که از قدرت یک الگوریتم هوش مصنوعی برای تبدیل عکس های ایستا به سه بعدی فضایی و تولید هولوگرام های تعاملی برای ChatGPT استفاده می کند. Looking Glass او میگوید در حالی که Go برای تبدیل عکس‌های دو بعدی شما به خاطرات سه بعدی طراحی شده است، صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر به توسعه‌دهندگان XR و متخصصان طراحی، مهندسی، آموزش، تحقیقات و مراقبت‌های بهداشتی پاسخ می‌دهند.

فشار دادن مرزهای بیان دیجیتال

Shawn Frayne، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Looking Glass، گفت: "ما صنایع و افراد زیادی را دیده ایم که از نمایشگرهای فضایی قابل مشاهده گروهی ما بهره می برند." استودیوهای طراحی نسل بعدی محصولات را ایجاد می کنند. موزه هایی که مصنوعات را زنده می کنند. بازاریابان لحظات جادویی و همه جانبه برند را خلق می کنند. دانشجویان پزشکی به صورت عملی با آناتومی واقع گرایانه یاد می گیرند. محققان در حال تحلیل درمان های دارویی سلولی. در همه جا، شرکت‌ها در حال ایجاد نسل جدیدی از تجربیات XR با استفاده از نمایشگرهای Looking Glass هستند و نمایشگرهای 16 و 32 اینچی جدید تنها توانایی آنها را در انجام این کار افزایش می‌دهند.

آپشن های نمایشگرهای جدید بزرگتر شامل گزینه‌های بیننده متعدد، پشتیبانی از رسانه‌های متنوع، پشتیبانی جانبی از حسگرهایی است که کنترل حرکت بدون لمس را امکان‌پذیر می‌سازد، و مجموعه نرم‌افزاری جامعی که از پلاگین‌های Unity، Unreal، Blender و WebXR پشتیبانی می‌کند، به‌علاوه یک واردکننده مدل سه بعدی و یک قدرتمند کیت توسعه نرم افزار برای ایجاد محتوای سه بعدی و هولوگرافیک سفارشی.

این نمایشگرها را می توان در جهت عمودی یا افقی استفاده کرد و Looking Glass می گوید طراحی باریک آنها به این معنی است که می توان آنها را روی دیوار نصب کرد.

با این حال، قیمت ممکن است چیزی بازدارنده برای خریداران احتمالی باشد. قیمت اولیه نسخه 16 اینچی 4000 دلار است، اگرچه در حال حاضر با قیمت 3000 دلار عرضه می شود. هر کسی که به صفحه نمایش فضایی 32 اینچی علاقه دارد باید برای اطلاعات قیمت با Looking Glass تماس بگیرد، پس می دانید که این نمایشگر فوق العاده گران خواهد بود.

بیشتر از TechRadar Pro

وین ویلیامز یک فریلنسر است که اخبار را برای TechRadar Pro می نویسد. او 30 سال است که درباره کامپیوتر، فناوری و وب می نویسد. در آن زمان او برای اکثر مجلات PC در بریتانیا می نوشت و تعدادی از آنها را نیز راه اندازی، ویرایش و منتشر کرد.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است