متن خبر

فروش 4 روزه بهترین خرید: 9 پیشنهاد برتر را با قیمت هایی که در هیچ جای دیگری پیدا نمی کنید خریداری کنید

فروش 4 روزه بهترین خرید: 9 پیشنهاد برتر را با قیمت هایی که در هیچ جای دیگری پیدا نمی کنید خریداری کنید

شناسهٔ خبر: 442959 -




بهترین معاملات فروش خرید
(اعتبار تصویر: آینده)

Best Buy به تازگی یک فروش عظیم 4 روزه را با تخفیف های باورنکردنی در تلویزیون ها، لپ تاپ ها و دستگاه های اپل راه اندازی کرده است. می‌توانید قیمت‌های بی‌سابقه‌ای را کسب کنید که در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد، و من ۹ پیشنهاد برتر را درست در زیر گردآوری کرده‌ام.

فروش کامل 4 روزه Best Buy

امتیاز فروش 4 روزه Best Buy چیست؟ برای خرید معاملات باورنکردنی امروز باید عضو My Best Buy Plus یا My Best Buy Total باشید. خبر خوب این است که می توانید برای عضویتی ثبت نام کنید که از 49.99 دلار شروع می شود و از مزایای بیشتر عضویت My Best Buy ، مانند ارسال رایگان دو روزه، پشتیبانی فنی 24 ساعته، و برنامه های حفاظتی AppleCare Plus با خرید یک دستگاه اپل

در زیر، من پیوندی برای ثبت نام برای عضویت Best Buy، و پس از آن محبوب‌ترین دسته‌های فروش و 9 معامله برتر امروزی فهرست کرده‌ام. برخی از نکات برجسته عبارتند از اپل واچ 9 در فروش با قیمت 309 دلار، این تلویزیون هوشمند TCL 65 اینچی 4K تنها با قیمت 369.99 دلار، و لپ تاپ قدرتمند XPS 13 دل در فروش با قیمت 999.99 دلار.

همه پیشنهادهای ذکر شده در زیر پایین‌ترین قیمت‌ها هستند، به این معنی که در هیچ جای دیگری معامله بهتری پیدا نخواهید کرد. فروش 4 روزه Best Buy روز پنجشنبه در نیمه شب به پایان می رسد، و برای مشاهده قیمت تخفیف دار باید به عنوان عضو Best Buy وارد شوید.

فروش 4 روزه بهترین خرید: 9 معامله برتر امروز

با راهنمای معاملات Super Bowl TV ما و خلاصه معاملات تلویزیون و OLED ما، قیمت‌های تلویزیونی بیشتری بخرید . همچنین می‌توانید تعداد بیشتری از بهترین معاملات لپ‌تاپ را در حال حاضر مشاهده کنید.

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک گذاشته است و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است