متن خبر

فروش گسترده آخر هفته در Best Buy وجود دارد: تلویزیون‌های OLED، AirPods، لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت و موارد دیگر.

فروش گسترده آخر هفته در Best Buy وجود دارد: تلویزیون‌های OLED، AirPods، لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت و موارد دیگر.

شناسهٔ خبر: 460896 -




فروش بهترین خرید
(اعتبار تصویر: آینده)

Best Buy تعطیلات آخر هفته طولانی را با فروش انبوه پرفروش‌ترین ابزارهای فناوری خود جشن می‌گیرد. می‌توانید در تلویزیون‌های OLED، لپ‌تاپ‌ها، ایرپادها، هدفون‌ها و دستگاه‌های خانگی هوشمند برندهایی مانند اپل، ال‌جی، سونی و سامسونگ صرفه‌جویی کنید. من از طریق فروش Best Buy رفته‌ام تا 15 پیشنهاد برتر را در زیر به شما ارائه دهم که ارزش وقت (و پول) شما را دارند.

فروش کامل آخر هفته Best Buy را بخرید

فروش Best Buy شامل معاملات مارس Madness TV برای نمایشگرهای 4K و OLED، و همچنین پیشنهادی باورنکردنی از سامسونگ است که با خرید تلویزیون در سال 2024، یک تلویزیون 4K 65 اینچی رایگان و نصب را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین تخفیف‌هایی را روی دستگاه‌های اپل مانند AirPods 2 در فروش تنها با قیمت 99 دلار ، MacBook Air M2 قدرتمند با قیمت کم سابقه 899 دلار ، به‌علاوه امتیاز معاملات ارزان لپ‌تاپ با قیمت‌هایی که فقط از 269 دلار شروع می‌شود ، خواهید دید.

بیشتر از بهترین معاملات آخر هفته Best Buy را در زیر بخرید، و به خاطر داشته باشید که این پیشنهادات با زمان محدودی هستند که یکشنبه پایان می‌یابند.

فروش آخر هفته Best Buy - 15 بهترین معاملات

با جمع‌بندی بهترین تخفیف‌های تلویزیون ارزان قیمت ، پیشنهادهای تلویزیون بیشتری بخرید و با بهترین پیشنهادات تلویزیون OLED ، گزینه‌های برتر بیشتری را مشاهده کنید .

همچنین می‌توانید در راهنمای فروش عید پاک 2024 ما برای قیمت‌های بیشتر خرید کنید .

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک گذاشته است و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است