متن خبر

فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد

فروش نقدی و اقساطی محصولات مدیران خودرو ویژه اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز شد

شناسهٔ خبر: 457156 -




مدیران خودرو فروش نقدی و اقساط ۴ محصول خود را از ساعت ۱۵ امروز، ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۲ آغاز کرد. در بخشنامه جدید این شرکت، ایکس۲۲ پرو تنها به‌صورت نقدی و سه محصول دیگر یعنی آریزو۵ IE FL، ایکس۵۵ پرو IE و ایکس ۳۳ کراس مجهز به گیربکس CVT به‌صورت نقد و اقساط به فروش می‌رسند. متقاضیان شرکت در طرح فروش نقدی و غیرنقدی مدیران خودرو می‌توانند از طریق نمایندگی‌های مجاز این شرکت اقدام به ثبت‌نام و واریز وجه کنند.

همان‌طور که گفته شد، کراس‌اوور X22 Pro MT تنها به‌صورت نقدی و با قیمت مصوب ۷۰۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. در طرح جدید مدیران خودرو همچنین سدان Arrizo5 IE FL یا همان آریزو۵ اسپرت با قیمت ۱ میلیارد و ۹۱ میلیون تومان، کراس‌اوور X55 Pro IE با قیمت ۱ میلیارد و ۲۵۳ میلیون تومان و کراس‌اوور X33 Cross CVT با قیمت ۸۹۷ میلیون تومان در دسترس متقاضیان قرار دارند. جزئیات طرح فروش نقدی و غیرنقدی مدیران خودرو را در جدول زیر مشاهده می‌کنید.

نام خودرونحوه فروشقیمت مصوب
ام‌وی‌ام X22 Pro MTنقدی۷۰۸.۶۰۰.۰۰۰ تومان
ام‌وی‌ام Arrizo5 IE FLنقدی و غیرنقدی۱.۰۹۱.۰۰۰.۰۰۰ تومان
ام‌وی‌ام X55 Pro IEنقدی و غیرنقدی۱.۲۵۳.۰۰۰.۰۰۰ تومان
ام‌وی‌ام X33 Cross CVTنقدی و غیرنقدی۸۹۷.۰۰۰.۰۰۰ تومان

ناگفته نماند که طرح تبدیل اختیاری محصولات مدیران خودرو ویژه تقاضیان سامانه یکپارچه با اولویت زمستان نیز از امروز آغاز شده و تنها تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد. در این طرح ویژه سه‌روزه، تیگو ۷ پریمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۵۰۰ تومان، فونیکس FX پرمیوم با قیمت ۱ میلیارد و ۷۳۰ میلیون تومان، تیگو ۸ پرومکس با قیمت ۲ میلیارد و ۵۸۴ میلیون تومان و تیگو ۸ هیبریدی با قیمت ۲ میلیارد و ۷۶۴ میلیون تومان به عرضه درآمده‌اند. موعد تحویل خودروها ۹۰ روز کاری اعلام شده است.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است