متن خبر

فروش تلویزیون روز رئیس جمهور 2024: تاریخ و بهترین معاملات اولیه امروز

فروش تلویزیون روز رئیس جمهور 2024: تاریخ و بهترین معاملات اولیه امروز

شناسهٔ خبر: 443036 -




فروش تلویزیون روز رئیس جمهور
(اعتبار تصویر: آینده)

نزدیک به یک ماه دیگر (19 فوریه) به روز رئیس جمهور باقی مانده است، به این معنی که فروش تلویزیون های روز رئیس جمهور به زودی با صرفه جویی زیادی در تلویزیون های 4K ، QLED و OLED از همه خرده فروشان مورد علاقه شما به اینجا می رسد. من این راهنما را ایجاد کرده‌ام تا بهترین فروش‌های تلویزیون روز رئیس‌جمهور را به‌محض پخش زنده، به‌علاوه تخفیف‌های برجسته امروز برای شما بیاورم.

تلویزیون‌ها همیشه در طول فروش روز رئیس‌جمهور محبوبیت زیادی پیدا می‌کنند و قیمت‌های پایین‌تری را در مجموعه‌های برندهای برتر مانند سامسونگ، سونی و ال‌جی به دست می‌آورند. در حالی که فروش رسمی باید از ماه آینده آغاز شود، در حال حاضر پیشنهادهای زیادی برای خرید وجود دارد، به لطف معاملات Super Bowl TV از خرده فروشانی مانند Best Buy، Walmart، و Target. برخی از نکات برجسته عبارتند از: تلویزیون با رتبه برتر TechRadar، تلویزیون 65 اینچی S90C OLED سامسونگ با قیمت 1579 دلار ، تلویزیون هوشمند 65 اینچی 4K TCL با قیمت فقط 399.99 دلار ، تلویزیون 55 اینچی Roku سری پلاس QLED با قیمت 399 دلار .

در زیر، من بهترین فروش های تلویزیونی امروز در سراسر وب را فهرست کرده ام و به دنبال آن تعداد بیشتری از بهترین معاملات اولیه روز رئیس جمهور امروز را فهرست کرده ام. من این راهنما را با پیشنهادهای بیشتر منتهی به روز رئیس جمهور به روز می کنم، پس مطمئن شوید که این صفحه را برای همه آخرین قیمت ها نشانه گذاری کنید.

بهترین فروش تلویزیون امروز

بهترین پیشنهادهای تلویزیونی روز رئیس جمهور

روز رئیس جمهور سال 2024 چه زمانی است؟

روز رئیس جمهور همیشه در سومین دوشنبه ماه فوریه است، پس امسال، تاریخ 19 فوریه 2024 است. این تعطیلات در ابتدا در روز تولد جورج واشنگتن (22 فوریه) برگزار شد، اما در سال 1971 به مناسبت تعطیلات آخر هفته طولانی منتقل شد.

فروش تلویزیون های روز رئیس جمهور از چه زمانی شروع می شود؟

فروش تلویزیون های روز رئیس جمهور معمولاً پس از Super Bowl (یکشنبه، 11 فوریه) شروع می شود، به این معنی که ما باید شاهد شروع معاملات رسمی در روز دوشنبه، 12 فوریه باشیم. برخی از خرده فروشان مانند Best Buy و Amazon فروش رسمی را تا زمانی که تعطیلات آخر هفته، با پیشنهادات پخش زنده در جمعه، 16 فوریه.

آیا روز رئیس جمهور زمان خوبی برای خرید تلویزیون است؟

اگر برای خرید نمایشگر قدیمی مشکلی ندارید، روز رئیس جمهور زمان بسیار خوبی برای خرید تلویزیون است. خرده فروشان معمولاً قیمت های کم سابقه ای را در تلویزیون های پرفروش سال گذشته ارائه می دهند تا فضا را برای موجودی جدید باز کنند. این بدان معناست که می‌توانید در تلویزیون‌های 2023، مانند تلویزیون خیره‌کننده C3 OLED ال‌جی و تلویزیون OLED S90C سامسونگ، با بهترین رتبه‌بندی، صرفه‌جویی زیادی کسب کنید.

اگر به دنبال یک صفحه نمایش مقرون به صرفه هستید، والمارت و آمازون معمولا تخفیف های زیادی را از برندهایی مانند Vizio، TCL، و برند Fire TV های آمازون ارائه می دهند.

بیشتر از بهترین معاملات تلویزیون و معاملات تلویزیون OLED را ببینید و راهنمای فروش لپ تاپ روز رئیس جمهور ما را برای معاملات اولیه بیشتر ببینید.

مکنزی فریزیر ویرایشگر معاملات در ایالات متحده برای TechRadar در Future plc است. او در سه سال گذشته مشاوره معاملاتی را برای Future به اشتراک گذاشته است و دوست دارد محصولاتی را که مصرف کننده می خواهد با بهترین قیمت ممکن پیدا کند. او هشت سال تجربه کار در فضای تجارت الکترونیکی دارد و دوست دارد برای نوزاد پسرش مادر شود.

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است