متن خبر

فروش تشک روز کارگر 2024: همه بهترین معاملات اولیه

فروش تشک روز کارگر 2024: همه بهترین معاملات اولیه

شناسهٔ خبر: 704759 -




تشک Dreamcloud و Satvaa روی زمینه سفید در کنار نشان فروش روز کارگر TechRadar
(اعتبار تصویر: آینده)

ما هنوز چند هفته از تعطیلات فاصله داریم، اما اکثر فروش تشک های روز کارگر در حال حاضر فعال هستند. نام‌ها و تولیدکنندگان بزرگ کارها را زود آغاز کرده‌اند، پس ما در تمام فروش‌های فعلی جستجو کرده‌ایم و بهترین تخفیف‌ها را برای تشک‌های پیشنهادی خود انتخاب کرده‌ایم. از این پیشنهادها برای صرفه جویی 50 درصدی استفاده کنید و بسته‌های لوازم جانبی رایگان را نیز دریافت کنید.

با آزمودن و آزمایش ده‌ها مورد از بهترین تشک‌ها در TechRadar در طول سال‌ها، ما به این ایده رسیده‌ایم که کدام یک ارزش خرید دارند و کدام یک برای نیازهای خاص شما مناسب‌تر هستند. خبر خوب این است که انواع برندهای تشک برای روز کارگر در حال فروش هستند، پس خواه شما یک تخت خواب پهلو، خواب گرم، پشت خواب یا بیشتر باشید، باید یک تشک ایده آل برای شما وجود داشته باشد.

انتخاب‌های سردبیر ما در زیر نشان‌دهنده مارک‌های پیشرو مانند Saatva، Nectar، DreamCloud، Casper و غیره است. بسیاری از این تشک‌های روز کارگر باید از هم‌اکنون تا اوایل سپتامبر ادامه داشته باشند، پس شما زمان کمی برای مرور گزینه‌ها قبل از خرید دارید. ما انتظار نداریم پیشنهادات از هم اکنون تغییر کند، پس آنچه که می بینید احتمالا بهترین چیزی است که تا جمعه سیاه در ماه نوامبر دریافت خواهید کرد.

اگر می‌خواهید پیشنهادهای بیشتری را در دسته‌های دیگر از رویداد تعطیلات تحلیل کنید، به مرکز اصلی فروش روز کارگر ما بروید که دارای بزرگترین تخفیف‌های اولیه برای تلویزیون، لپ‌تاپ، لوازم خانگی، تبلت، هدفون و موارد دیگر است.

فروش تشک روز کارگر: لینک های سریع

بهترین معاملات تشک روز کارگر

فروش تشک روز کارگر – سوالات متداول

سوالی دارید که می خواهید در مورد فروش تشک روز کارگر به آن پاسخ دهید؟ ما در اینجا به برخی از رایج ترین آنها پاسخ داده ایم.

فروش تشک روز کارگر در سال 2024 چه زمانی آغاز می شود؟

روز کارگر 2024 در 2 سپتامبر است، اما فروش تشک امسال به خوبی در حال انجام است. در حالی که ممکن است برخی از آنها را به عنوان فروش تشک های اولیه روز کارگر یا پیشنهادات قبل از روز کارگر در بازار مشاهده کنید، اکثریت قریب به اتفاق از هم اکنون تا خود تعطیلات دقیقاً به همان شکل باقی خواهند ماند.

برخی از تولیدکنندگان یا برندها تخفیف بالاتر یا برخی موارد اضافی منظم را برای خود روز پس انداز کرده اند، اما این امر امروزه چندان رایج نیست. مطمئن باشید پیشنهاداتی که اکنون می بینید بهترین پیشنهادهایی است که در فروش امسال دریافت می کنند. اگر می خواهید صبر کنید، بهترین شانس بعدی که باید پس انداز کنید ، تخفیف های تشک جمعه سیاه در حدود نوامبر خواهد بود.

آیا روز کارگر زمان مناسبی برای خرید تشک است؟

تعطیلات بزرگ معمولا زمان بسیار خوبی برای خرید تشک است و روز کارگر نیز از این قاعده مستثنی نیست. این یکی از آخرین رویدادهای خرید بزرگ قبل از جمعه سیاه است و به خاطر تخفیف های تند و پیشنهادات رایگان سخاوتمندانه شناخته شده است. ما اغلب برخی از بهترین معاملات سال را در طول فروش تشک روز کارگر پیدا می کنیم.

با این حال، به خاطر داشته باشید که افزایش هزینه های زندگی و فشارهای تورمی همچنان بر برخی مناطق تاثیر می گذارد. معاملات و تخفیف هایی وجود خواهد داشت، اما قیمت واقعی تشک ها - در بسیاری از موارد - در طول سال گذشته یا بیشتر افزایش یافته است، به این معنی که بسیاری از قیمت های قبلی که رکورد پایینی داشتند، اکنون دست نیافتنی هستند.

زن و شوهری برای خرید تشک می روند و زن روی یک تشک سفید دراز می کشد و دستانش <a href= را دراز کرده است" srcset="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EPqtG2USbHTJMLKWYwZngL-320-80.jpg 320w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EPqtG2USbHTJMLKWYwZngL-480-80.jpg 480w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EPqtG2USbHTJMLKWYwZngL-650-80.jpg 650w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EPqtG2USbHTJMLKWYwZngL-970-80.jpg 970w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EPqtG2USbHTJMLKWYwZngL-1024-80.jpg 1024w, https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EPqtG2USbHTJMLKWYwZngL-1200-80.jpg 1200w" sizes="(min-width: 1000px) 970px, calc(100vw - 40px)" loading="lazy" data-pin-media="https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/EPqtG2USbHTJMLKWYwZngL.jpg">

(اعتبار تصویر: گتی)

فروش تشک روز کارگر: تاریخچه قیمت

در فروش تشک های روز کارگر در سال گذشته، صدها معامله برای انتخاب وجود داشت، با پیشنهادات بزرگ از برندهای معروف خواب از جمله Nectar، Purple و Tempur-Pedic که با تخفیف های خرده فروشان سنگین وزن از جمله شرکت Mattress Firm، Macy's and Bed، Bath and Beyond رقابت می کردند. ما همه آنها را جست‌وجو کردیم و بهترین فروش تشک روز کارگر را گردآوری کردیم تا به شما کمک کنیم بزرگ‌ترین معامله را داشته باشید.

بهترین فروش تشک روز کارگر از نکتار بود. شما می‌توانید 33 درصد تخفیف برای همه تشک‌ها دریافت کنید، که قیمت این گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه‌تر را کاهش داد و آنها را حتی مقرون به صرفه‌تر کرد. از آنجایی که همه تشک‌های Nectar با یک سال آزمایش بدون ریسک و گارانتی همیشگی عرضه می‌شوند، هیچ معامله دیگری برای تشک روز کارگر به دلیل ارزش برای پول به این میزان نزدیک نبود.

آنهایی که بودجه بیشتری دارند یا گزینه های پرمیوم تری دارند بهتر است در عوض از Saatva خرید کنند. تشک هیبریدی لوکس این برند انتخاب سردبیر ما بود و با صرف 1000 دلار یا بیشتر می‌توانید تا 400 دلار پس انداز کنید. از آنجایی که ارزان‌ترین اندازه کمی بیش از این آستانه بود، صرف‌نظر از اینکه چه چیزی خریدید، مقدار زیادی پول پس انداز کردید. همانطور که در بررسی تشک کلاسیک Saatva توضیح دادیم، این هیبرید برای یک تخت لوکس دست ساز ارزش استثنایی دارد - به خصوص با تخفیف.

به طور خلاصه، پیشنهادات تشک روز کارگر زیادی برای مرور وجود داشت، چه به دنبال پشتیبانی بالشتک از مموری فوم باشید، چه فنرها، یک گزینه هیبریدی خنک کننده، یا یک انتخاب فوق العاده بادوام و پایدار مانند لاتکس ارگانیک.

5 نکته برای خرید تشک در فروش روز کارگر

(اعتبار تصویر: Cocoon by Sealy)

خرید تشک آنلاین آسان‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید اگر قبلاً آن را انجام نداده باشید - و احتمالاً ارزان‌تر نیز خواهد بود. افزایش رقابت آنلاین منجر به کاهش قیمت برای مصرف کنندگان شده است. به علاوه، بسیاری از برندها توانسته‌اند با انتخاب نداشتن فروشگاه‌های فیزیکی در پول خود صرفه‌جویی کنند و در عوض روی مواد با کیفیت بهتر سرمایه‌گذاری کرده‌اند، پس اغلب هنگام خرید آنلاین نیز پول بیشتری دریافت می‌کنید.

برای کمک به شما در پیدا کردن تشک مناسب، همه برندهای برتر اکنون آزمایش‌های خواب طولانی و بدون خطر را ارائه می‌دهند تا بتوانید با خوابیدن روی تشک در خانه خود، آنها را به درستی (و ایمن) آزمایش کنید.

بسیاری از آنها با تحویل و مرجوعی رایگان نیز ارائه می شوند - همه اینها خرید آنلاین را راهی آسان تر، سریع تر و مطمئن تر برای پایان دادن به تشک مناسب نسبت به صرف پنج دقیقه وقت برای آزمایش تشک در نمایشگاه می کند.

در اینجا پنج نکته برای خرید تشک آنلاین وجود دارد:

1. تشکی با حداقل 60 شب آزمایشی انتخاب کنید
تنها راه برای تشخیص درست بودن تشک این است که روی آن بخوابیم. به همین دلیل است که اکثر برندهای برتر اکنون یک آزمایش بدون ریسک ارائه می‌دهند و قول می‌دهند که تشک را جمع‌آوری کنند و اگر آن را دوست ندارید (تا زمانی که آسیب نبیند) به شما بازپرداخت کامل می‌دهند.

ما مطمئن شده‌ایم که همه تشک‌های فروش تشک روز کارگر ما حداقل با یک دوره آزمایشی 60 شب ارائه می‌شوند - اکثریت آن‌ها با 100 شب ارائه می‌شوند، و برخی مانند Nectar، یک سال کامل به شما فرصت می‌دهند تا تصمیم بگیرید که آیا آن را دوست دارم

2. بازگشت رایگان را تحلیل کنید
به عنوان بخشی از آزمایش بدون ریسک، اکثر برندها در صورتی که تشخیص دهید تشک برای شما مناسب نیست، بازپرداخت کامل و بازپرداخت رایگان ارائه می دهند. با این حال، برخی برای جمع آوری هزینه ای در حدود 75 دلار دریافت می کنند، پس ابتدا سیاست را تحلیل کنید.

3. T&Cهای شخص ثالث را بخوانید
ما معمولاً توصیه می کنیم تشک خود را مستقیماً از سازنده خریداری کنید تا بتوانید از آزمایش و ضمانت های سخاوتمندانه خواب نهایت استفاده را ببرید. با تخفیف های رقابتی و هدایای رایگان که اغلب به سفارش شما اضافه می شود، احتمالاً معامله بهتری از سازنده نیز دریافت خواهید کرد.

با این حال، گاهی اوقات یک خرده فروش شخص ثالث می تواند معامله ای را انجام دهد که آن را کمی ارزان تر از خرید از طریق سازنده می کند. اگر به دنبال ارزان ترین قیمت ممکن هستید، این می تواند راه خوبی برای دریافت آن باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که اگر از خرده‌فروشی مانند آمازون خرید کنید، ممکن است مزایای آزمایشی یا گارانتی مشابهی دریافت نکنید، پس همیشه ابتدا قوانین و مقررات را با دقت بخوانید.

4. با تست آرنج از اندازه مناسب آن اطمینان حاصل کنید
تست آرنج را انجام دهید تا بفهمید به چه اندازه تشک نیاز دارید. به پشت دراز بکشید و دستان خود را پشت سر خود قرار دهید. اگر یک تخت مشترک دارید، آرنج‌های شما باید بدون تماس با طرف تخت یا آرنج شریک زندگی‌تان دراز شوند. اگر تخت مشترک ندارید، آرنج‌های شما باید بدون لمس کردن هر دو طرف تخت دراز شوند.

5. یک تشک جدید را به مدت سه هفته امتحان کنید
ممکن است تا 21 روز طول بکشد تا بدن شما با تشک جدید سازگار شود. پس حتی اگر در ابتدا راحت نیست و با درد و درد از خواب بیدار می شوید، به آن پایبند باشید – به خصوص اگر بدن شما عادت دارد روی تشک بسیار قدیمی بخوابد. اگر بعد از سه هفته هنوز آن را دوست ندارید، پس می‌دانید که به این دلیل است که درست نیست، نه به این دلیل که بدن شما هنوز از خوابیدن روی یک تشک کمتر حمایت‌کننده یا متفاوت تنظیم نشده است.

ویرایشگر معاملات ارشد

جیمز پیکارد ویرایشگر معاملات در TechRadar است. پس از سال‌ها جستجو در اینترنت برای یافتن ارزان‌ترین بازی‌ها و فناوری‌ها برای استفاده شخصی، او تصمیم گرفت این وظیفه را به اشتراک بگذارد که بهترین قیمت‌ها و کدهای کوپن را با شما به اشتراک بگذارد. جیمز همچنین تقریباً یک دهه تجربه در پوشش برخی از بزرگترین رویدادهای فروش سال در Eurogamer و VG247، از جمله جمعه سیاه، سایبر دوشنبه و Amazon Prime Day دارد. وقتی برای شکار یا جمع کردن کدهای کوپن برای دریافت بیشترین پس انداز معامله نمی شود، جیمز را می توانید در PS5 پیدا کنید، در حال تماشای یک فیلم کلاسیک نوآر یا تشویق Tampa Bay Buccaneers.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است