متن خبر

فراتر از خوب و بد 2 – همه چیزهایی که می دانیم

فراتر از خوب و بد 2 – همه چیزهایی که می دانیم

شناسهٔ خبر: 475075 -




یک کوسه و دو شخصیت انسان نما دور یک میز نشسته اند و در حال بازی با ورق هستند
(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

Beyond Good and Evil 2 هنوز توسعه را متوقف نکرده است و با وجود کمبود شواهد، هنوز در Ubisoft Montpellier در دست ساخت است.

با گذشت 16 سال از اولین معرفی این بازی اکشن ماجراجویی در سال 2008، Beyond Good and Evil 2 هنوز در حال اجر است. در حالی که ممکن است صحبت زیادی در مورد آن وجود نداشته باشد، ما چند حقایق را می دانیم که از پست های مختلف وبلاگ و تفکیک ویدیوها به دست آمده است.

در حال حاضر، ما می دانیم که این بازی اکشن ماجراجویی آینده به عنوان پیش درآمدی برای وقایع رخ می دهد که در اولین بازی که در سال 2003 منتشر شد. .

در حال حاضر، ما تمام جزئیاتی را که در مورد Beyond Good and Evil 2 می دانیم جمع آوری کرده ایم، پس اگر می خواهید در مورد بازی بیشتر بدانید، ادامه مطلب را بخوانید تا ببینید چه چیزی در فروشگاه وجود دارد.

فراتر از خوب و بد 2: به تعقیب و گریز

چیست؟ دنباله اکشن ماجراجویی Beyond and Evil در سال 2003

روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، رایانه شخصی

چه زمانی می توانم آن را بازی کنم؟ TBC

Beyond Good and Evil 2 - همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

یک میمون، زنده اما نیمه اسکلت، شناور در یک مخزن

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

یوبی سافت اعلام نکرده است که Beyond Good and Evil 2 چه زمانی عرضه می‌شود یا در چه پلتفرم‌هایی باید منتظر آن باشیم. توسعه دهندگان یوبی سافت در یک پست وبلاگی در سال 2020 گفتند: "ما هنوز به آنجا نرسیده‌ایم، و هنگامی که به آنجا رسیدیم، شما اولین کسی خواهید بود که می‌دانید."

در یک تماس سرمایه‌گذار در ژوئیه 2021 (از طریق GamesRadar )، مدیر مالی یوبی‌سافت، فردریک دوگ، نیز حاضر به ارائه پنجره انتشار نشد. با این حال، او این بیانیه را ارائه کرد: "ما با Beyond Good and Evil 2 به خوبی پیشرفت می کنیم، اما هنوز خیلی زود است که در این مرحله بیشتر به شما بگوییم."

تریلرهای Beyond Good and Evil 2

در ژوئن 2019، تیم سازنده Beyond Good and Evil 2 یک استریم زنده را برای ارائه جزئیات جدید گیم پلی و هنر مفهومی میزبانی کرد.

توضیح داده شد که در بازی، همه افراد در سیستم 3 یک کلون هستند، در حالی که هیبریدها با عبور از DNA انسان و حیوانات ساخته می شوند. برخی از این هیبریدها به عنوان برده در استخراج و جمع آوری یک ماده معدنی ارزشمند و خطرناک به نام دیوالیت استفاده می شوند. در زیر می‌توانید ویدیوی این جریان را تماشا کنید:

ما چند تریلر کلیدی Beyond Good and Evil 2 را در طول این مقاله قرار داده‌ایم، اما اگر می‌خواهید چیزهای بیشتری برای خود بیابید، کانال رسمی یوبی‌سافت در یوبی‌سافت را تحلیل کنید.

Beyond Good and Evil 2 داستان و صحنه

اولین فیلم Beyond Good and Evil که در سال 2003 منتشر شد، به دنبال تلاش جید خبرنگار عکاس برای تحقیق و کشف یک توطئه بیگانه است که منجر به یک ماجراجویی بزرگ و متنوع می شود که شامل ناوبری مخفیانه، مبارزه غوغا، حل پازل، عکاسی و حتی مسابقه می شود.

در E3 2018، ما در دموی پشت درهای بسته Beyond Good and Evil 2 شرکت کردیم و فهمیدیم که این یک پیش درآمد خواهد بود و جید جوان‌تر آنتاگونیست خواهد بود. داستان اطلاعات جدیدی در مورد Jade، DomZ و منشا هیبریدهای انسان و حیوان خواهد داشت. شما می توانید دشمن جوان را در تریلر سینمایی ببینید.

گیم پلی Beyond Good and Evil 2

در دموی پشت درهای بسته Beyond Good and Evil 2 که در سال 2018 در آن حضور داشتیم ، به ما گفته شد که Beyond Good and Evil 2 به شما این امکان را می دهد که در دنیایی باز که به طرز شگفت انگیزی بزرگ و کاملاً یکپارچه است، به صورت مشارکتی بازی کنید. شما قادر خواهید بود از خیابان های شهر به آسمان، از فضا به فضای بیرونی بدون هیچ صفحه نمایش بارگیری حرکت کنید.

از حالت خاموش، شما یک سلاح سرد، یک تفنگ، یک سپر و یک جت پک خواهید داشت که می‌توان آن‌ها را با تقویت‌های جالب تغییر داد. یکی از موارد کلیدی Spyglass است که بازیکنان می توانند از آن برای ارزیابی موقعیت ها قبل از ورود به آنها استفاده کنند. شناور کردن بر روی دشمن، اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها، تقویت‌کننده‌ها و توانایی‌هایشان به شما می‌دهد. مطمئناً باید برنامه ریزی یک حمله را بسیار روان تر کند.

علاوه بر این، محیط تا حدودی تخریب پذیر خواهد بود و امکان تخریب بخش هایی از ساختمان ها را فراهم می کند. بارش شهابی بی‌درنگ می‌تواند بر بخش‌هایی از سیاره‌ها تأثیر بگذارد که به طور بالقوه می‌تواند باعث ایجاد مأموریت‌ها و رویدادهای داستانی شود.

با این حال، از آنجایی که این جزئیات شش سال پیش به اشتراک گذاشته شد و یوبی سافت از سال 2020 به‌روزرسانی بازی را ارائه نکرده است، احتمالاً برخی از این عناصر ممکن است در محصول نهایی تغییر کنند.

اخبار فراتر از خوب و بد 2

بنای تاریخی مذهبی بر فراز یک شهر آینده نگر. با هولوگرام پوشانده شده است

(اعتبار تصویر: یوبی سافت)

یک موتور بازی کاملا جدید
در سال 2017، یوبی‌سافت در یک ویدیوی به‌روزرسانی فاش کرد که Beyond Good and Evil 2 در موتور بازی‌سازی وویجر جدید ساخته می‌شود تا دیدگاه خالق بازی Michel Ancel را به تصویر بکشد و دنیایی به بزرگی Beyond Good and Evil 2 بسازد. قصد دارد باشد.

امیل مورل، کارگردان خلاق Beyond Good and Evil 2 درگذشت
مدیر خلاق مرگ Beyond Good and Evil 2 برای اولین بار توسط همکارانی که به لینکدین مراجعه کردند (از طریق IGN ) گزارش شد. M. Gabreille Shrager ، کارگردان پیشین داستان Beyond Good and Evil 2، نوشت: "یک همکار گرامی برای بیش از یک دهه در Ubisoft Montpellier، ما در زمان های خوب و بد خندیدیم و گریستیم و بازی های بسیار خوبی را با هم عرضه کردیم."

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید ...

ویژگی های نویسنده

Elie یک ویژگی نویس برای TechRadar Gaming است، اینجا برای نوشتن در مورد هر چیز جدید یا کمی عجیب و غریب. قبل از نوشتن برای TRG، الی برای کارشناسی ارشد در دانشگاه کاردیف JOMEC در روزنامه‌نگاری بین‌المللی و مستند تحصیل کرد – اوقات فراغت خود را صرف فیلم‌برداری از اسناد کوتاه یا ویرایش بخش بازی برای نشریات دانشجویی خود می‌ کرد.

اولین قدم الی برای بازی از طریق پوکمون بود، اما آنها قدم طبیعی بعدی را در ژانر ترسناک برداشتند. هر بازی که شما را در شب بیدار نگه می دارد در فهرست آنها برای بازی است - علیرغم این واقعیت که یکی از بزرگترین ترس های الی تعقیب می شود.

با مشارکت از

خبرکاو

ارسال نظر




تبليغات ايهنا تبليغات ايهنا

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به خبرکاو است و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است